't Zal al die arbeid achter het toetsenbord zijn...quote:Op woensdag 23 november 2005 21:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Afgetraind?.... Als ik iets niet doe is het trainen.
![]()
quote:
Lekker vrolijk!! Leuke foto...quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:24 schreef tanna het volgende:
Dus kon ik niet achterblijven hé. This is me..
[afbeelding]
Twee woorden....werk (vandaar de stropdas) en kroeg (vandaar de pretoogjes)quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:34 schreef tanna het volgende:
Dank je wel Springsteen27, ik zal die van jouw ook effies zoeken en beoordelen![]()
Gevonden dus, u bent een stropdassenmeneer met pretoogies![]()
Ik mag me na mijn werk graag in de kroeg begeven inderdaad! Meestal zitten we dan toch al tegen middernacht....quote:
Hoe oud zijn deze foto's? Zien er heel erg oud uitquote:Op dinsdag 22 november 2005 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Scanman en scanvrouw
[afbeelding]
Scanman en scankind
[afbeelding]
Dat is dan een vreselijk drukke baan zeg, vind je dat nog wel leuk?quote:Op vrijdag 25 november 2005 21:54 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Ik mag me na mijn werk graag in de kroeg begeven inderdaad! Meestal zitten we dan toch al tegen middernacht....
Druk wel, maar zeker ook leuk en nog lang niet beu! Overigens duren niet al mijn dagen tot middernacht. Maar in de weekenden wordt het wel eens zo laat inderdaad...en dan duik ik (hier is alles maar tot 02.00 uur open) met stropdas en al maar de kroeg in om geen tijd te verliezenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:38 schreef tanna het volgende:
[..]
Dat is dan een vreselijk drukke baan zeg, vind je dat nog wel leuk?
Op zich wel, maar daar ben ik ook weer niet altijd even blij mee... Ben erg gebonden door mijn werk en dat kan nog wel eens op je zenuwen werkenquote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef tanna het volgende:
Klinkt als een heerlijk geregeld leventje Springsteen27![]()
Ik word steeds vrolijker van mijn eigen baan waar ik mijn ei kwijt kan,quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:16 schreef Springsteen27 het volgende:
[..]
Op zich wel, maar daar ben ik ook weer niet altijd even blij mee... Ben erg gebonden door mijn werk en dat kan nog wel eens op je zenuwen werken![]()
Maar goed, voorlopig trek ik het allemaal nog aardig!![]()
Jij zegt ergens in dit topic dat die foto's van jou een jaar of 6 oud zijn, maar -Strawberry- is jouw dochter, tochquote:
Wát?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:46 schreef APK het volgende:
[..]
Jij zegt ergens in dit topic dat die foto's van jou een jaar of 6 oud zijn, maar -Strawberry- is jouw dochter, toch
maar maar ik zie 3 damesquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:40 schreef Falco het volgende:
[afbeelding]
Anders zit ik hier even in het midden!
Ik vind hem er ook een stuk dunner uitzien, dan ik had gedacht.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:26 schreef Blackadder2 het volgende:
[..]
't Zal al die arbeid achter het toetsenbord zijn...![]()
Dat klopt niet, lijkt mij.quote:
Waar zijn jouw foto's?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
Die foto's van Scanman lijken idd jaren 70 foto's
Maar leuk, hoor, om te zien wie nu eigenlijk wie is
Tssssk! Doe even normaalquote:
Ja, lijkt echt een beetje zoquote:
Die staan nog altijd ergens op mijn harde schijf.quote:
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Die staan nog altijd ergens op mijn harde schijf.![]()
Of ze heeft een goede beheersing van de Nederlandse taal voor iemand van 6 jaar oud.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:53 schreef Bupatih het volgende:
Dat klopt niet, lijkt mij.
Want op die foto is -Strawberry- nog erg klein, terwijl ze nu al een jaar of 15, 16 is?
Heel soms, maar dan heel soms zeggen mensen wel eens mevrouw Falco tegen mij. Ik lach ze daarna natuurlijk vierkant uitquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:59 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja, lijkt echt een beetje zo
Ik heb mijn bril niet op, laat ik het daar maar op houden dan
Misschien zíjn het dat ook wel.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
Die foto's van Scanman lijken idd jaren 70 foto's
hij zegt van nietquote:
Oh, wat erg.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:09 schreef Cynix ® het volgende:
Kom, we doen eens gek, ik kan nu natuurlijk niet achterblijven: hierbij dan ook mijn jaren 60 foto.
[afbeelding]
Hippiefoto van mij uit de jaren 70:quote:
Ja, zo'n sepia-foto met veel groene en bruine meubels á la scanman-foto dus.quote:
Dat verdient eigenlijk een eigen topic.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:13 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, zo'n sepia-foto met veel groene en bruine meubels á la scanman-foto dus.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Hippiefoto van mij uit de jaren 70:
[afbeelding]
Je had toen al je Tena-Lady aan?quote:
Die witte onderbroekjes draag je niet meer tegenwoordig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |