Afwacht.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:28 schreef milagro het volgende:
ben ik mee bezig , dus ff geduld, het is laat en zo
Maar het is het wel waard als we opheldering kunnen krijgen over scanmangate.quote:
Hup Linda!quote:
Heb ik iets gemist?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Maar het is het wel waard als we opheldering kunnen krijgen over scanmangate.![]()
Of het is strawberry nietquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:02 schreef APK het volgende:
[..]
Of ze heeft een goede beheersing van de Nederlandse taal voor iemand van 6 jaar oud.![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:56 schreef milagro het volgende:
Die foto's van Scanman lijken idd jaren 70 foto's
Kom op zeg, je woonde zes jaar geleden toch niet in zo'n jaren 70 woonwagen-interieur?quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:57 schreef scanman01 het volgende:
Of het is strawberry niet![]()
zomaar even een ideetje hoor.
En bedankt hè. Wat een walgelijke opmerking weer.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:02 schreef APK het volgende:
[..]
Kom op zeg, je woonde zes jaar geleden toch niet in zo'n jaren 70 woonwagen-interieur?![]()
Wees gewoon eerlijk en zeg dat die foto's 15 jaar geleden genomen zijn.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:03 schreef scanman01 het volgende:
En bedankt hè. Wat een walgelijke opmerking weer.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:06 schreef Pinball het volgende:
Als iedereen van die antieke kiekjes gaat plaatsen kan ik natuurlijk niet achterblijven.
quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
Wees gewoon eerlijk en zeg dat die foto's 15 jaar geleden genomen zijn.
Als je liegt over dat soort zaken nemen mensen je ook niet serieus als je over andere dingen een uiterst stellige mening hebt.
Maar die foto's zijn dus 6 jaar oud? Ik geloof het wel hoor. Ik meen alleen ergens gelezen te hebben dat je al bijna kaal bent tegenwoordig, da's dan wel ernstig snel gegaan!quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
[..].... En vraag mij eens of me dat ook maar een meter boeit wat je gelooft of niet
![]()
Strawberry is nog lang geen 15 trouwens, maar dat is even niet de discussie.
Nee, ze is zes of zeven.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:18 schreef scanman01 het volgende:
Strawberry is nog lang geen 15 trouwens, maar dat is even niet de discussie.
Ik snap dit niet helemaal. Die foto is van 1999. Waarom zou ik daar in godsnaam over liegen. En waar gaat deze duscussie in vredesnaam over. Het lijkt wel alsof het er iets toe doet ofzo. EN nogmaals: het is strawberry niet, maar ik heb geen zin om daar verder op in te gaan.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:31 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, ze is zes of zeven.![]()
Sjonge jonge.
Man. Zeg gewoon dat die foto in 1993 genomen is en dat jullie een fout bankstel hadden, dan is alles weer oke.
Inderdaad ja. Ik schijt op dat soort trieste reacties. En nee, daar heb ik geen foto's van nee.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:56 schreef Bluezz het volgende:
Oh jee, lange teentjes.
Heb je daar ook een (recente) foto van
Strawberry is bijna 13 Milagro.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:00 schreef milagro het volgende:
Maar we kunnen wel duidelijk stellen dat Strawberry allang 15 geweest is, toch, ook als ze Scan's dochter niet is, en die foto's pas 6 jaar oud
Hebben we het zeker over een andere Strawberryquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Strawberry is bijna 13 Milagro.
Omdat je inmiddels net zo kaal bent als ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 02:52 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap dit niet helemaal. Die foto is van 1999. Waarom zou ik daar in godsnaam over liegen. EN nogmaals: het is strawberry niet.
[knip]
LOL... Ik heb wel wat meer inhammen dan op die foto ja. Zoals gezegd is die foto 6 jaar geleden. En als iemand zich laat kennen ben jij het wel, met je denigrende opmerkingen over iemands interieur. Kijk toch eens eerst naar jezelf voordat je iemand anders gaat afzeiken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat je inmiddels net zo kaal bent als ik.![]()
Wat laat jij je kennen zeg!![]()
Het is niet mijn manier, maar blijkbaar denk jij anders over normen en waarden.
Man, wees een held en post een foto van je kale kop anno 2005.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Maar kom maar op met die reacties. Ik heb wel zin om lekker te gaan bashen vannacht.
We? Waarom voel ik me opeens een Lieske hierzo? Maar natuurlijk mag je dat vinden. Maar om er dan vergelijkingen met een woonwagen bij te halen, vind ik weer knap triest. Lekker positief tegenover woonwagenbewoners enzo ook. Maar goed, nu begeef ik me vast op glad ijs.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:06 schreef milagro het volgende:
Jezus, Scanman, die foto's lijken gewoon oud, de sfeer, de kleurstelling, de kleding, mogen we toch vinden?
Wie is die baby danquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:06 schreef scanman01 het volgende:
Zoals gezegd is die foto 6 jaar geleden.
Man man man... wat laat jij je kennen zeg. Dat bericht heb ik 5 jaar geleden in het fotoboek gezet. Wat lul je nou idioot man. En waar in godsnaam gaat dit over? Onvoorstelbaar dat ik er nog op reageer ook. En dan wordt Lieske aangevallen dat ze soms zo idioot op dingen reageertquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:07 schreef APK het volgende:
[..]
Man, wees een held en post een foto van je kale kop anno 2005.
Oh nee, jouw scanner is kapot.![]()
Waarom zou ik on godnaam aan jou uitleggen waar die baby is? Ik mag je voor geen meter, je zwamt naar mijn idee regelmatig compleet uit je nek en je lokt mensen alleen maar uit de tent met je quasi grappige en snel scorende one-liners. Geef me 1 reden waarom ik jou antwoord zou geven?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:09 schreef APK het volgende:
[..]
Wie is die baby dan
Ja, ik post het maar even snel voor je weer jankend -voor de zoveelste keer fok verlaat.
De mensen die reageren hier en inhet vorige topic, die we bedoel ik.quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
We? Waarom voel ik me opeens een Lieske hierzo? Maar natuurlijk mag je dat vinden. Maar om er dan vergelijkingen met een woonwagen bij te halen, vind ik weer knap triest. Lekker positief tegenover woonwagenbewoners enzo ook. Maar goed, nu begeef ik me vast op glad ijs.
Dat is mijn dochter en ik kan je verzekeren dat ik echt wel weet hoe oud ze isquote:Op zaterdag 26 november 2005 03:02 schreef milagro het volgende:
[..]
Hebben we het zeker over een andere Strawberry
Die met het aardbeien avatartje is echt ouder dan dat
quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef milagro het volgende:
Maar over welke Strawberry hebben we het nu
Die zo vaak in BB forum post? -Strawberry- dus?
Die is toch geen 12
Welke is het dan -Strawberry- ?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mijn dochter en ik kan je verzekeren dat ik echt wel weet hoe oud ze is
Ze vertelt zelf heel wat anders, Scanquote:
Wat?quote:Op zaterdag 26 november 2005 03:17 schreef APK het volgende:
scanman is kansloos in een hoek geluld.
Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |