ik heb het hier verdomme over plato jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je soms teveel The Matrix gekeken ofzo.
Die gast had er een voor zijn kop ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:40 schreef timbob het volgende:
[..]
ik heb het hier verdomme over plato ja
Doordenkertje.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die gast had er een voor zijn kop ja.
Nee, die andijvie-grol kennen we nu ook welquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb zin om een grapje te maken.
Het wil alleen niet zo lukken.
Kun je ook zelf van zulke mooie dingen verzinnen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:44 schreef timbob het volgende:
wat de mens direct waarneemt is slechts de veranderlijke schijn der dingen; achter de zintuiglijke wereld ligt de echte realiteit in eeuwige, onveranderlijke, bovenzintuiglijke en zelfstandige "ideeën". Deze wereld waarvan wij slechts een weerspiegeling waarnemen is perfect. (of "vormen")
ik heb er laatst les over gehadquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je ook zelf van zulke mooie dingen verzinnen?![]()
Zoiets dus:quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kun je ook zelf van zulke mooie dingen verzinnen?![]()
ik had dus een heel stuk getypt over deze theorie. maar ik post 'm toch nietquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Zoiets dus:
Het maakt niet uit wat men doet of zegt; de eigenlijke intentie van de boodschap komt toch louter over via de door de mensen vantevoren gegraven kanalen (dat wil zeggen: de vanaf de geboorte geroutineerde en vaak bewandelde paden).
Als zegt men dat men iets niet meent of juist vanwege de achterliggende gedachte van een ander jasje voorziet, dan bedoelt men nog steeds hetgeen men in eerste instantie in zijn/haar hoofd had, alvorens men overging tot het al dan niet genereren van de daarbij behorende woorden en zinsconstructies. Indien dit vooraf gaat door een later toegegeven misstap, zal men minder snel genoodzaakt zijn om zich te goed doen aan dwergaapjes in Namibië.
Whehe.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:53 schreef Svensational het volgende:
Bupatih is eigenlijk een meisje!
Ach, het zal wel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:54 schreef timbob het volgende:
[..]
ik had dus een heel stuk getypt over deze theorie. maar ik post 'm toch niet
het was blijkbaar niet mijn kanaal.
en in feite klopt dat ook wel. wat jij dus getypt had was iets van hogeraf en wat in jouw kanaal lag. jouw individu heeft daar geen invloed op waardoor de waarde van een mening of uitspraak in twijfel gebracht kan worden..quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ach, het zal wel.
Ik weet namelijk toch niet wat ik net heb getypt.
Hmm, misschien heb je wel gelijk.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:56 schreef timbob het volgende:
[..]
en in feite klopt dat ook wel. wat jij dus getypt had was iets van hogeraf en wat in jouw kanaal lag. jouw individu heeft daar geen invloed op waardoor de waarde van een mening of uitspraak in twijfel gebracht kan worden..
is iets wat iemand zegt echt zijn mening? of is het een bericht dat gezegt moest worden omdat het nou eenmaal voorbestemd was.
En nu weer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, misschien heb je wel gelijk.
En in dat geval...wel stoer dat ik onder invloed van cola allemaal rake dingen weet te zeggen.
Maar zijn ze wel raak? Kloppen ze wel?
Is het niet zo dat ik met mijn verbale kracht ieder onzinnig onderwerp zó weet te beschrijven dat jullie aardlingen het vanzelf gaan geloven?
Al een aantal dagen niet meer!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:59 schreef Svensational het volgende:
Hee bob, nog geneukt?
zeker al een week niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:59 schreef Svensational het volgende:
Hee Timbob, nog geneukt?
de vraag is meer, wie geef je gelijk?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En nu weer.
Ik geef jou eerst gelijk, waardoor ik mijn opmerking over 'rake dingen' kan maken.
Als ik jou geen gelijk had gegeven, was zo'n bruggetje moeilijker te maken. Dus gaf ik jou maar gelijk.
Terwijl je dat niet hebt. Maar toch geloof je dat.
Ja, nu niet meer, omdat ik dat nu hier typ. Maar als ik dat niet had gedaan, had je geloofd dat je gelijk hebt. Maar dat is dus niet zo. En door dit te lezen en te verwerken, denk je dat ik jou onterecht gelijk geef, terwijl ik misschien nu wel, diep van binnen, besloten heb om je toch gelijk te geven, wat jou dus weer op een dwaalspoor zet.
Mezelf.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:02 schreef timbob het volgende:
[..]
de vraag is meer, wie geef je gelijk?
mij, of mijn uitspraak?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |