Er is dus niks gejat, aangezien ik -gezien mijn onuitputtende vocabulaire en enorme algemene kennis- allang op de hoogte was van deze Franse zin en het daarbij behorende schilderij van de schilder Magritte.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dude.
.
Dat is een van de bekendste teksten uit de schilderkunst.
Geen wonder dat meer mensen die zin dan citeren.
Bescheidenheid siert de mens.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er is dus niks gejat, aangezien ik -gezien mijn onuitputtende vocabulaire en enorme algemene kennis- allang op de hoogte was van deze Franse zin en het daarbij behorende schilderij van de schilder Magritte.
Niet iedereen heeft de tegenwoordigheid van geest om er aan te denken om van "pipe" "tvp" te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dude.
.
Dat is een van de bekendste teksten uit de schilderkunst.
Geen wonder dat meer mensen die zin dan citeren.
Dit heeft er weer niks mee te maken.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft de tegenwoordigheid van geest om er aan te denken om van "pipe" "tvp" te maken..
Daar ging het wel om. MissBliss zei vroeger bij wijze van tvp wel eens: Ceci n'est pas une tvp.quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit heeft er weer niks mee te maken.
Zeg dat dan meteen, belhamel!quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar ging het wel om. MissBliss zei vroeger bij wijze van tvp wel eens: Ceci n'est pas une tvp..
En natuurlijk ken ik dat zinnetje wel..
quote:Op vrijdag 25 november 2005 22:59 schreef timbob het volgende:
het gaat er natuurlijk om dat de schilder de mens aan het denken zette.
men nam maar aan dat het een pijp was. maar het is geen pijp, het is een afbeelding van een pijp.
hiermee maakte de schilder de kunst van het schilderen los van de werkelijkheid.
enzo.
duuudequote:Op vrijdag 25 november 2005 22:58 schreef Bupatih het volgende:
Ik snap jullie ook wel, hoor.
Het is ook moeilijk om goed te kunnen functioneren en mee te kunnen blijven praten op zo'n hoog niveau waar ik al jaren mijn kunsten en gedachtespinsels etaleer.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:00 schreef timbob het volgende:
[..]
duuude
jij hebt echt heel hard sex nodig
Ik had het over het zinnetje op het plaatje dat jij postte. Stond daar pipe of tvp? Nou danquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:00 schreef timbob het volgende:
duuude
jij hebt echt heel hard sex nodig
Dat is altijd je laatste redmiddel he.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
En let vooral op mijn niet-serieuze PI's bij zulke opmerkingen.
En stiekem ben ik dat ook wel, maar ik zal jullie er niet mee vermoeien.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
Ik vind het gewoon tof om net te doen alsof ik hartstikke geniaal ben..
.
hij post ze met terugwerkende krachtquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:02 schreef Svensational het volgende:
Dat is altijd je laatste redmiddel he..
mja ik ben een beetje van slagquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:05 schreef Svensational het volgende:
Babette, waar heb jij last van? Je gebruikt ook ineens PI's
!
Al vond ik Hem wel wat flauw.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En stiekem ben ik dat ook wel, maar ik zal jullie er niet mee vermoeien.
Jezus werd ook niet begrepen, maar wel gekruisigd.
En dat wil ik mezelf besparen, als je het niet erg vindt.
nee, met je verbale kracht breek je geen brood hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Al vond ik Hem wel wat flauw.
Beetje stoer doen met zijn bovenaardse krachten door op het water te lopen en water in wijn te veranderen.Patsnerd.
Nee, ik zal toch de wereld moeten verbeteren met enkel mijn verbale kracht.
En hij negeert mijn belangrijke posts, omdat hij weet dat ik gelijk heb.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
Bupa, loop niet zo triest in jezelf te praten joh....
jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
En hij negeert mijn belangrijke posts, omdat hij weet dat ik gelijk heb..
Dát is pas een waardevolle postquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef Tania18 het volgende:
.
Zeg, doe eens niet zo sarcastisch ja.quote:
ben ik 't een keer met je eens, is het nóg niet goedquote:Op vrijdag 25 november 2005 23:10 schreef Svensational het volgende:
Zeg, doe eens niet zo sarcastisch ja..
Je bent toch niet anders van mij gewend?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dát is pas een waardevolle post
Ook dát hoort bij mijn moeilijke taak, die ik hier op aarde heb te vervullen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:06 schreef babette21 het volgende:
Bupa, loop niet zo triest in jezelf te praten joh....
het ligt niet aan jou, maar aan de rest van de wereld.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ook dát hoort bij mijn moeilijke taak, die ik hier op aarde heb te vervullen.
Ik word namelijk niet tot nauwelijks begrepen.
Ja dus.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
En hij negeert mijn belangrijke posts, omdat hij weet dat ik gelijk heb..
Normaliter wordt zo'n ik-ben-alles-en-de-rest-zuigt-mentaliteit enkel toegekend aan pubers, minderjarigen en ontoerekeningsvatbare, maar in mijn geval -die van de geniale wereldverbeteraar annex verlosser- geldt dat inderdaad zo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:27 schreef timbob het volgende:
[..]
het ligt niet aan jou, maar aan de rest van de wereld.
Neem voor mij ook wat meequote:
En die over die pipe en tvp!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:30 schreef Bupatih het volgende:
Welke post negeer ik, Sven?
Die van de PI's en redmiddel enzo?
Hmm, ik was net wel bezig met een antwoord erop te typen, maar toen kapte ik ermee vanwege persoonlijke bezigheden alhier.
Antwoord:quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
En die over die pipe en tvp!
Het wordt gehaald voor mequote:Op vrijdag 25 november 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neem voor mij ook wat mee. Tegen de tijd dat je hier bent is het kerst
.
Een soort Guido Weijers-gevoel.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb zin om een grapje te maken.
Het wil alleen niet zo lukken.
JULLIE SNAPPEN DEZE TOCH NIET!quote:
Dude.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
JULLIE SNAPPEN DEZE TOCH NIET!.
MB hopelijk wel.
Maar die is er niet.
Helaas.
Heb je soms teveel The Matrix gekeken ofzo.quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:36 schreef timbob het volgende:
want als je er over na gaat denken, wat is dan echt?
cici n'est pas une pipe.... het is een afbeelding...
maar is een pijp zoals wij denken fysiek te zien echt een pijp? of maar een afbeelding van een pijp in onze gedachten.
zoals plato al zei, de wereld die wij zien is een schaduwwereld, alles wat wij zien zijn "schaduwen" uit de echte wereld.
plato vond kunstenaars dan ook een lagere vorm van werk, ze maakten volgens hem een kopie van een kopie van een kopie. en deden dus niks nieuws dan creëren wat al gekopieerd was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |