En ik denk niet dat zo'n mededeling ervoor zorgt dat ze dan in hun haast hun spullen niet vergeten...quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:40 schreef Natalie het volgende:
Je moest eens weten hoeveel mensen de trein uitsprinten om een trein te halen, en in die haast hun sjaal, plu of tas met boodschappen vergeten.
Jij bent natuurlijk ook de enige die gebruikt maakt van de treinquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:38 schreef Svensational het volgende:
Ja meneer NS, dat weet ik nou onderhand wel, nadat u mij dat tweemaaldaags vertelt.![]()
Sommige users wisten het nog nietquote:Op zondag 2 oktober 2005 13:38 schreef Svensational het volgende:
"Dames en heren, laat uw eigendommen niet onbeheerd achter, ook niet in een voor vertrek gereedstaande trein."
Ja meneer NS, dat weet ik nou onderhand wel,
Ik zit elke dag 4 keer in de trein, dus ik hoor dat bericht 8 keer op een dag. Dat is me iets teveel van het goeie, laat ze dan een foldertje uitdelen bij de kaartverkoop ofzo.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:51 schreef Lod het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook de enige die gebruikt maakt van de trein
Ik heb de melding in ieder geval nog nooit gehoord
Een stuk meer dan de 1 oktoberregeling die claimt dat iedereen die ook maar een voet in de richting van een trein wijst zonder geldig kaartje direct een crimineel van het zuiverste water is. PR-lessen gehad van de RIAA, jongens?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:52 schreef Natalie het volgende:
Om die humoristische oproepberichten kan ik altijd nog wel lachen eigenlijk
Dus jij let ook niet goed op je spullen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:51 schreef Lod het volgende:
Ik heb de melding in ieder geval nog nooit gehoord
Ik verkies ervoor om me er niet aan te ergeren.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef Litpho het volgende:
Een stuk meer dan de 1 oktoberregeling die claimt dat iedereen die ook maar een voet in de richting van een trein wijst zonder geldig kaartje direct een crimineel van het zuiverste water is. PR-lessen gehad van de RIAA, jongens?
Je stapt toch ook geen vliegtuig in zonder te betalen?quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een stuk meer dan de 1 oktoberregeling die claimt dat iedereen die ook maar een voet in de richting van een trein wijst zonder geldig kaartje direct een crimineel van het zuiverste water is. PR-lessen gehad van de RIAA, jongens?
Volgens mij niet hoor. Volgens kan je de toegang tot het perron zonder geldig kaartje ontzegt worden. Net als de trein zelf. Zolang ze er niets van zeggen kun je er natuurlijk rustig rondlopen.quote:Op zondag 2 oktober 2005 13:59 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ik verkies ervoor om me er niet aan te ergeren.
Als ik zonder kaartje het perron op stap omdat ik iemand op wil halen en ze zeggen er wat van, prima. Dan ga ik wel. Heb weinig zin om me eraan te ergeren. Ze doen immers gewoon hun werk. Maar zolang ze er niets van zeggen, moeten ze niet verwachten dat ik er weg blijf. Zover ik weet is een perron openbaar terrein en is een trein openbaar vervoer.
Wat ik dus ook doequote:Op zondag 2 oktober 2005 14:10 schreef natte-flamoes het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor. Volgens kan je de toegang tot het perron zonder geldig kaartje ontzegt worden. Net als de trein zelf. Zolang ze er niets van zeggen kun je er natuurlijk rustig rondlopen.
De minder goed bezochte vliegvelden hebben ook niet plotseling een kaartautomaat die maar zo eens niet kan werken. Ik heb niets tegen het aanpakken van zwartrijden, maar de huidige 'harde hand' methode raakt de reiziger die een keer te laat is voor zijn trein of waar de automaat het niet doet een stuk harder dan de notoire zwartrijders die ze eigenlijk willen hebben. Zelfde verhaal met de perroncontroles. Mooi geintroduceerd om de veiligheid op perrons te verhogen en vervolgens controleren ze op veel plaatsen alleen maar tijdens de spits want onderzoek heeft uitgewezen dat mensen zich in de spits onveiliger voelen dan rond een uur of elf 's avondsquote:Op zondag 2 oktober 2005 14:01 schreef Tique3 het volgende:
[..]
Je stapt toch ook geen vliegtuig in zonder te betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |