Ik twijfel nog tussen muziek en kurkentrekkers.quote:
lastig...quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen muziek en kurkentrekkers.![]()
Jij bent echt een supertwijfelaar.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen muziek en kurkentrekkers.![]()
en vergeet de rosé niet!!!!quote:En EXTRA handig is wel dat het voor zowel rode als witte wijn bruikbaar is!!!!!!
quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:42 schreef babette21 het volgende:
Zhenarik deel je liefde voor kurkentrekkers
en échte kurkentrekkers lijken ook nog eens op mannetjes aan de landingsbaan
[..]
en vergeet de rosé niet!!!!
ooit hadden we eens grote wijnbehoefte maar géén kurkentrekken, weet je hóe erg dat is?!
moesten we met schroeven en gereedschap aan de slag om die kutkurk eruit te krijgen
bestaat dat dan nog niet???????????????????????quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:41 schreef alwaysthebest het volgende:
Weet je wat tof zou zijn?
Een liedje over kurkentrekkers.![]()
krijg je hoe dan ook prut in je wijn, waardoor je weer met koffiefilters aan de slag moetquote:Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef Zhenar het volgende:
En als je geen kurketrekker hebt, wat moet je dan!?!?!? Inderdaad met gaar gereedschap aan de slag, of erger nog...de kurk erin duwen
!
Erg hè. Dat niemand op dat idee komt.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
bestaat dat dan nog niet???????????????????????
Ik ben nooit uitgeput.quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:34 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dan ben je nu zeker wel uitgeput na zo'n lange 'nacht'?
Lekkere nacht gehad, Beevje?quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:52 schreef BVO het volgende:
Hehe, net wakker.
hij's stuk!quote:Op zaterdag 26 november 2005 12:49 schreef babette21 het volgende:
ter illustratie.... de enige echte:
[afbeelding]
wie dit bedacht heeft is een ware held![]()
en nu laat ik jullie kwijlend achter om een douchje te gaan plegen....
Was best okay jaquote:
En inquote:Op zaterdag 26 november 2005 13:37 schreef MissBliss het volgende:
AAAAAAAAAAAARGH
Het koste me gisteren gewoon 4 uur en 10 minuten om van Zwijndrecht naar Amsterdam te komen
Overal storingen, blikseminslagen, zelfmoordenaars etc.
Maar ik ben er
Is dat dat topic waarin scanman weggaat? Dat zocht ik al!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 13:40 schreef BVO het volgende:
Briljant dit topic.
Smoelenboek BB-forumers, deel 3
De ruzies die na de foto's volgen dan he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |