Gezellig met Jack.quote:De langverwachte opvolger van Kopspijkers is in aantocht. Vanaf januari presenteert Jack Spijkerman wekelijks het programma Koppensnellers op Talpa.
Het programma staat gepland op zaterdagavond, tussen 20.00 en 21.00 uur. De zender gaat daarmee de strijd aan met Idols van RTL 4 en Mooi! Weer de Leeuw van de VARA. Paul de Leeuw vult met dat programma het gat dat Jack Spijkerman achterliet met zijn overstap naar Talpa.
Koppensnellers brengt hilarische fragmenten, een gloednieuw spel en het vertrouwde cabaret zal niet ontbreken. "Het staat garant voor een gezellige avond met Jack zoals we die kennen," aldus Talpa.
Vrees ik ook een beetjequote:Op zaterdag 26 november 2005 00:05 schreef PLAE@ het volgende:
Kopspijkers was al 2 jaar op z'n retour. Misschien slaat dit weer aan....maar ik heb m'n twijfels.
Jack Spijkerman is na de hele affaire sowieso besmet.
Daarom hadden ze bij Talpa koppensnellers op een andere tijdstip moeten plaatsenquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:09 schreef alwaysthebest het volgende:
En Paul en Idols hebben toch al behoorlijk wat vaste kijkers, dus het zal in het begin niet echt goed bekeken worden gok ik.
Mail het John anders even voor de zekerheid.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:17 schreef Haaibaaike het volgende:
John weet toch hoe laat Paul de Leeuw begint op tv zaterdag's (20.00) dus..
waarom !? Nergens voor nodig, ik neem het gewoon opquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:20 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mail het John anders even voor de zekerheid. [afbeelding]
Dat deden ze toch al met het cabaret?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:30 schreef OnlineGokker het volgende:
Om positief te zijn: Voordeel van Kopspijkers op een commerciële is dat ze nu helemaal zelf mogen bepalen hoe het programma eruit moet zien. Bij de publieke moest er ook verplicht een gedeelte aan kunst en cultuur worden besteed![]()
Eerder dat saaie gesprekje met meestal gestoorde mensen in het midden van het programma.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:33 schreef freako het volgende:
[..]
Dat deden ze toch al met het cabaret?
Dat was juist tof!!!quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Eerder dat saaie gesprekje met meestal gestoorde mensen in het midden van het programma.
quote:CABARET SPIJKERMAN BLIJFT INTACT
Jack Spijkerman presenteert het nieuwe Talpaprogramma Koppensnellers met zijn vaste cabaretteam, bestaande uit Sanne Wallis de Vries, Thomas van Luyn, Alex Klaasen, Peter Heerschop en Viggo Waas. Bert Visser en Erik van Muiswinkel keren definitief niet terug aan tafel bij de voormalige VARA-coryfee.
„Ik heb in september al gezegd dat 90 procent van het cabaret mee zou gaan”, aldus Spijkerman. „Dus eigenlijk zijn deze namen geen nieuws. Voor Bert Visser was televisie toch al iets dat hij erbij deed en hij had ook niks met De Mol. Ook Erik heeft al eerder besloten niet mee te gaan.”
Het beroemde Kopspijkersspel mag niet mee naar Talpa, maar inmiddels heeft de presentator een ander spel ontwikkeld voor Koppensnellers dat op 14 januari begint. Op 30 december presenteert Spijkerman een alternatief jaaroverzicht onder de noemer Topkijkers.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |