Ik zag net 'Bertje'.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ZO NIET, DAN WEET IK JE TE VINDEN!!!!11!!1![]()
! op FOK! dan...
Jij toch ook? Sinds wanneer zit Bupatih in het rijtje van Piet, Klaas en Jan?quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is geen buitenlander, hapsnorkel!
Was de 1ste scène.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag net 'Bertje'.
Was dat de eerste scène of heb ik al wat gemist?
Ik wel ja.quote:Op zaterdag 26 november 2005 23:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Jij toch ook? Sinds wanneer zit Bupatih in het rijtje van Piet, Klaas en Jan?
quote:
Ik heb nog net een stukje van haar optreden meegekregen, waar kan je dat terugkijken?quote:Op zaterdag 26 november 2005 22:24 schreef alwaysthebest het volgende:
Schande dat Tess niet gewonnen heeft.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ja, ik zou je waarschuwenquote:Op zaterdag 26 november 2005 22:25 schreef Dada het volgende:
BUUUUUUP!!!!! STRAKS DVP VUILE VIEZE FLIKKER
Maakt niet uit.quote:
Dada is een kloon van jequote:Op zondag 27 november 2005 00:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Ik heb het zelf onthouden.!!!
Zal morgen wel op uitzendinggemist staan.quote:Op zondag 27 november 2005 00:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb nog net een stukje van haar optreden meegekregen, waar kan je dat terugkijken?
Nou, dan heb je het ook niet zelf onthouden.quote:
Als KD iets overkomt, zou je zo op der zus springen. Niet waar, mien jong?quote:
Ik heb DIT niet voor niets gepost als een soort van reminder.quote:Op zondag 27 november 2005 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou, dan heb je het ook niet zelf onthouden.
Als ze jonger is, niet.quote:Op zondag 27 november 2005 00:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Als KD iets overkomt, zou je zo op der zus springen. Niet waar, mien jong?
Ze zal vast wel gaan liegen dat ze veel ouder is om jou te krijgen.quote:
Jij leest om het uur het hele showchat-topic terugquote:Op zondag 27 november 2005 00:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb DIT niet voor niets gepost als een soort van reminder..
Hmm, ze is niet de eerste.quote:Op zondag 27 november 2005 00:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze zal vast wel gaan liegen dat ze veel ouder is om jou te krijgen.
Ja.quote:Op zondag 27 november 2005 00:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij leest om het uur het hele showchat-topic terug?
Is Mukie pas 22quote:
Jullie hoeven niet meteen stil te vallen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik verveel me, zoveel moge duidelijk zijn.
Bij de herhaling zegt hij geen "Dames en heren"quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga een beetje nog een keer die zin opdreunen.quote:Op zondag 27 november 2005 00:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Bij de herhaling zegt hij geen "Dames en heren"!
Heren klinkt voor geen meter, verder wel leuk gedaan.quote:Op zondag 27 november 2005 00:20 schreef Bupatih het volgende:
NS omroepstemquote:Op zondag 27 november 2005 00:26 schreef Svensational het volgende:
Dames en heren, laat uw eigendommen...
Dit wordt een van mijn typetjes bij mijn nog te schrijven cabaretshow.quote:Op zondag 27 november 2005 00:27 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heren klinkt voor geen meter, verder wel leuk gedaan.![]()
Als jij een cabaretshow maakt kom ik zeker kijken, helemaal als pberends meeschrijft.quote:Op zondag 27 november 2005 00:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dit wordt een van mijn typetjes bij mijn nog te schrijven cabaretshow. [afbeelding]
Ik zou wel willen dat pb meeschrijftquote:Op zondag 27 november 2005 00:32 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Als jij een cabaretshow maakt kom ik zeker kijken, helemaal als pberend meeschrijft.![]()
Ja, als ik inspiratie heb.quote:Oh, en zet weer eens een leuk gedichtje op die weblog van je.![]()
Ik was trouwens "Anonymous"quote:Op zondag 27 november 2005 00:33 schreef Bupatih het volgende:
Ja, als ik inspiratie heb.!
Nooit meer dus.
Ik had geen zin om m'n naam te typenquote:
Daar vul je geen show mee.quote:Op zondag 27 november 2005 00:33 schreef Bupatih het volgende:
Ja, als ik inspiratie heb.!
Nooit meer dus.
Ik recycle de grapjes die ik de afgelopen jaren hier heb gemaakt wel.quote:
Doe je dat wel op chronologische volgorde? Dan kan ik na de pauze weg.quote:Op zondag 27 november 2005 00:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik recycle de grapjes die ik de afgelopen jaren hier heb gemaakt wel.!
Whehequote:Op zondag 27 november 2005 00:42 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Doe je dat wel op chronologische volgorde? Dan kan ik na de pauze weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |