quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
Zhenar staat gelijk aan: tofheid.
Ik ga meteen mijn ondertitel veranderen.quote:
JE VERSTOORT MIJN QUATROPO!!! BITCH!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Natuurlijk was deze eerder.
Een hele minuut zelfsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Natuurlijk was deze eerder.
Echt nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JE VERSTOORT MIJN QUATROPO!!! BITCH!![]()
![]()
![]()
quote:
Nee joh, dat was ik niet, dat was iemand andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij was het?!
![]()
Jij... die in mijn onderschrift staat...!??!???![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:09 schreef pberends het volgende:
blaat
OH JA!?!?!??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee joh, dat was ik niet, dat was iemand anders!
quote:
Ik dacht dat die kloon van mij geband wasquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kloon van mij geband was!
Ik hou niet zo van goed doorbakken. Mag best wel wat rood te zien zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:22 schreef Svensational het volgende:
Ritueel verbranden enzo!
Ja maar nu met die Fok!kergriep kunnen we niet voorzichtig genoeg zijn!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van goed doorbakken. Mag best wel wat rood te zien zijn.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:28 schreef Zhenar het volgende:
Ja maar nu met die Fok!kergriep kunnen we niet voorzichtig genoeg zijn!
Ja, hallo!? Je hebt op het randje, en dan heb je suïcidaal...quote:
Keihard de gekstuuhquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:32 schreef Zhenar het volgende:
Ja, hallo!? Je hebt op het randje, en dan heb je suïcidaal...
Rood menschenvleesch...![]()
Dat is gewoon smeken om problemen.
Anders ga je even naar het goede topic, LUL!quote:
Ja, en sinds ze het hebben zocht ik al naar dat topic om ze te bedanken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Opmaakcodes automatiseren
Sven, wat had je vroeger toch goede ideeën..
Alleen je kick was dan weer wat minder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Opmaakcodes automatiseren
Sven, wat had je vroeger toch goede ideeën..
Zonder die kick had jij er nooit van gewetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alleen je kick was dan weer wat minder..
Hup naar Spanje en troosten die sletquote:Actrice Kristin Davis scheurt enkelband
Uitgegeven op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:51:21
(Novum) - Kristin Davis heeft haar enkelband gescheurd tijdens een verblijf in een Spaans hotel. De actrice werd om 04.00 uur gewekt met het bericht dat een fax voor haar was binnengekomen. De actrice kwam haar bed uit en gleed uit, meldt IMDB.
"De vloeren van het hotel zijn van hardhout en er lag op de vloer een doekje waarop je kunt staan als je uit bed stapt", zegt de 40-jarige ster. "Mijn voet stond op het doekje en dit schoof weg. Ik klapte op de vloer en scheurde mijn enkelband."
Kristin in gelukkigere tijdenquote:
Ik had het al gelezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef Dada het volgende:
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup:
[..]
Hup naar Spanje en troosten die brunette beauty
Wat nouquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat nou? Ik zie mogelijkheden voor jou
En ga me nou niet vertellen dat je echt om haar geeft he
Gewoon lekker ballen die slet en weer op het eerstvolgende vliegtuig terug
Filmpje online zetten en klaar. Naar bed en dan weer naar school.
We weten dat jij zo inelkaar zit getuige jouw versierpogingen bij elk SC vrouwtje wat voorbij komtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef Dada het volgende:
quote:
Yeah right, Dada.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Dada het volgende:
[..]
We weten dat jij zo inelkaar zit getuige jouw versierpogingen bij elk SC vrouwtje wat voorbij komtJe bent, hoe zeggen die Fransen dat ook alweer: Un player
Maar een kaartje zit er toch wel in? Bosje bloemen misschien (alhoewel ik betwijfel of dat langs de beveiliging komt).quote:
Ik heb d'r privé-adres en -nummer, dus dat komt wel goed...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Maar een kaartje zit er toch wel in? Bosje bloemen misschien (alhoewel ik betwijfel of dat langs de beveiliging komt).
.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb d'r privé-adres en -nummer, dus dat komt wel goed...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:12 schreef Copycat het volgende:
Het is vandaag Halloween
Ze moeten in het zuiden van het land ook altijd anders doen, hè.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:17 schreef Copycat het volgende:
Oh..
Nou ja, vandaag wordt het hier gevierd.
Zo zijn wij, hè: tegen de stroom in zwemmen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:18 schreef Bupatih het volgende:
Ze moeten in het zuiden van het land ook altijd anders doen, hè.
Rode doosjes met rozijntjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo zijn wij, hè: tegen de stroom in zwemmen...![]()
Nu ga ik maar eens een ciabatta caprese voor mezelf in elkaar flansen. Is die bak vol snoep niet meer zo geil. Voor de snoepverstandige spookjes heb ik er ook rozijntjes bij gedaan...
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:29 schreef Zhenar het volgende:
Halloween...![]()
Eerst jatten en verkrachten ze onze Sinterklaas.
En dan geven ze ons daar zo'n heidens kutfeest voor terug.![]()
Amerikanen...![]()
Oh, je hebt mijn smeekbede/haatschrijven al gelezen.quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 februari 2004 22:27 schreef Bupatih het volgende:
[..]
heb je een optische muis dan??
Ikke niet...ik heb zo'n knakenmuis van een paar euri![]()
27 februari 2004, mênquote:
Ik was jong.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:58 schreef Svensational het volgende:
Volgens mij zei je ergens anders dat je het nog nooit gebruikt had.
Hier.quote:
Dan zit je niet in Rotterdam.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:46 schreef PeRi het volgende:
Hier ook!
quote:[14:26:07] <Bupatih> Svensational, stom johc
[14:26:09] <Bupatih> johc
[14:26:18] <Bupatih> johcebrok
[14:26:24] <Bupatih> johcan kruif
Ik vind het erger van Brilsmurfquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 16:14 schreef Svensational het volgende:
Beetje laat, maar toch:
[afbeelding].
![]()
.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:32 schreef Airelle het volgende:
*evelien bakt pannekoek!
Jaaa, dat is 'm. Machtig nummerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
KT Tunstall - Black Horse and the Cherry Tree?
Als Buup dat doet scheurt ze waarschijnlijk iets anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Hoe zie je dat hij rechter isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat een homo die rechter!
Hij's die rechter van de rechtzaak met Buup. Ze werd verdacht van seks met een minderjarige.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's die rechter van de rechtzaak met Buup. Ze werd verdacht van seks met een minderjarige.
quote:
Netjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:46 schreef Svensational het volgende:
Zge Buup, dat wat jij altijd met MissBabe hebt he, dat hebben BVO en ik ook, maar dan veel sterker..
Idols #03: Het was weer geweldig. _O_..
Met al die lijsten en dat leuke nummer????quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:51 schreef Svensational het volgende:
Ben ik de enige die de HP-reclame wel leuk vind?
Er is een Idols-forum hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:18 schreef Airelle het volgende:
Idols was deze keer - in tegenstellen tot vorige week - wel vermakelijk.
Die hockey-muts![]()
.
Dat ook steeds leuker wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is een Idols-forum hoor.
ja zeg, nu je 18 bent verwachten we wel dat jij op zaterdag gewoon naar foute discotheken gaat en wijven gaat versieren..... ja?!?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
Nope, niemand hier
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja zeg, nu je 18 bent verwachten we wel dat jij op zaterdag gewoon naar foute discotheken gaat en wijven gaat versieren..... ja?!?
mooi
doe nou maar gewoon.....quote:
Ik krijg juist elke keer steeds minder zin in uitgaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe nou maar gewoon.....
anders bedenk je straks op je bijna 40ste "god ik heb toch wel wat gemist"
en dan ga je alsnog en dan sta je daar met je bierbuik,
aan de rand van de dansvloer naar grietjes van 17 te kijken.... en da's pas echt sneu
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Om 23.00 uur op net 5 Three days met Kristin Davis.
Maar dat wist je zeker al![]()
Ik dacht trouwens dat het Kirstin was![]()
Ja, maar daar heb ik toch niks aan. Dat ging niet over mij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En ik postte Kristin Davis.
Sorry Buupjequote:
Net gedaan, hij lag te slapen. Kreeg zijn vrouw aan de lijn. Ze zei dat ie om 20.00 uur al naar bed is gegaan. Morgen gaat ie gewoon weer werken! Eerst wil ie nog gaan golvenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
Diz
Je maakt je altijd wel zorgen als er iets gebeurt met mensen waar je om geeft... kan je hem niet bellen?
Het is goed dat jij je zorgen maakt om kennissen/dierbaren/vriendenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:08 schreef Dizer het volgende:
Hoi, mag ik even mijn ei kwijt hier? En nee ik wil niet zielig doen, maar ik wil even wat zeggen want het zit me best dwars! Een "kennis" die heel erg dierbaar voor me is (echt heel erg dierbaar) was vandaag best wel ziek en ik ken die persoon al 6 jaar en als ie ziek is dan is ie gewoon "ziek" maar vandaag had ie last van zijn hart en borst en ik ken die persoon heel goed en nog nooit meegemaakt dat ie zo klote voelde en zo. Nou is die persoon dus 41 en eet heel ongezond en zo en vandaag is ie op zijn werk ziek naar huis gegaan, dat is iets wat ie in al die jaren nooit heeft gedaan en nou maak ik me enorm veel zorgen. Ik voel me best kut erover! Moet ik me echt zorgen gaan maken nou? Ik weet het niet. Hij had ook last van ademhalen en ook koppijn en zo! Wat kan het zijn? Oh, zijn familie heeft nogal last van te hoge cholestrol en zo..
18 ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Dankje schatje
Ben je nu 18 trouwens?
Ik had je minstens 30 geschat.![]()
We hebben kennlijk vandaag genoeg aan zijn kop gezeurd (en ik denk dat zijn vrouw vanmiddag het meest) en nou gaat ie maandag ochtend even langs! Maar misschien is dat mijn instelling, maar als iemand waar ik om geef echt niet goed is, dan wil ik gewoon dat ie naar de dokter gaat (helemaal als het ernstig is). Waarom hij niet wou gaan, is omdat ik gewoon weet dat hij bang is voor het resultaat. Dat ie te ongezond leeft en dat ie te hoge cholestrol heeft! En daar kan ie niet tegen. Nou pech, dan gaat ie maar lekker gezond leven! Desnoods ga ik elke dag met hem naar de sportschoolquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is goed dat jij je zorgen maakt om kennissen/dierbaren/vrienden, maar als hij zelf niet wil, kun je hem moeilijk dwingen.
!
Ik ben geen dokter, jij ook niet, dus je kan moeilijk vaststellen wat hij precies heeft. Het beste kun je met dit verhaal naar jóuw dokter gaan en vragen wat er aan de hand kan zijn. Hij weet er namelijk meer over.
Daar geil je op he?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
18 ja.
Ik had jou ook minstens 30 geschat![]()
![]()
Oké, sla me maar.
Je bent lief, Diz...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben kennlijk vandaag genoeg aan zijn kop gezeurd (en ik denk dat zijn vrouw vanmiddag het meest) en nou gaat ie maandag ochtend even langs! Maar misschien is dat mijn instelling, maar als iemand waar ik om geef echt niet goed is, dan wil ik gewoon dat ie naar de dokter gaat (helemaal als het ernstig is). Waarom hij niet wou gaan, is omdat ik gewoon weet dat hij bang is voor het resultaat. Dat ie te ongezond leeft en dat ie te hoge cholestrol heeft! En daar kan ie niet tegen. Nou pech, dan gaat ie maar lekker gezond leven! Desnoods ga ik elke dag met hem naar de sportschool![]()
Zal ik doen, alleen slapen zal ik niet vannacht! Ik ben blij dat ie maandag naar de dokter gaat, want dan weten we wat er aan de hand is. Want fijn ga ik niet op vakantie als ik ga denken dat er iets is en zo...quote:
Wanneer ga je op vakantie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zal ik doen, alleen slapen zal ik niet vannacht! Ik ben blij dat ie maandag naar de dokter gaat, want dan weten we wat er aan de hand is. Want fijn ga ik niet op vakantie als ik ga denken dat er iets is en zo...
Dinsdaf ochtend om 7:20 ga ik vliegen naar Egypte. En hij zou me ook nog eens brengen naar het vliegveld om 4 uur in de nachtquote:
Dat snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
We hebben kennlijk vandaag genoeg aan zijn kop gezeurd (en ik denk dat zijn vrouw vanmiddag het meest) en nou gaat ie maandag ochtend even langs! Maar misschien is dat mijn instelling, maar als iemand waar ik om geef echt niet goed is, dan wil ik gewoon dat ie naar de dokter gaat (helemaal als het ernstig is).
Misschien moet je hem eens duidelijk maken (op een rustige, maar tegelijk directe manier) dat als hij niet op zijn gezondheid let en niet snel naar de dokter gaat, het er waarschijnlijk alleen maar slechter van wordt?quote:Waarom hij niet wou gaan, is omdat ik gewoon weet dat hij bang is voor het resultaat. Dat ie te ongezond leeft en dat ie te hoge cholestrol heeft! En daar kan ie niet tegen. Nou pech, dan gaat ie maar lekker gezond leven! Desnoods ga ik elke dag met hem naar de sportschool![]()
Leuk, Egypte.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dinsdaf ochtend om 7:20 ga ik vliegen naar Egypte. En hij zou me ook nog eens brengen naar het vliegveld om 4 uur in de nacht
Ooooh, je bent kinky geworden... way to go buupjequote:
Niet! Ik! Ontken! Alles!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef Christine het volgende:
[..]
Ooooh, je bent kinky geworden... way to go buupje
Dat komt vast door die DVD he voor deel 500
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Dat snap ik ook wel.En dat siert je.
!
Dat gaan we ook doen. Ik heb ook een uur geleden zijn vrouw gesproken en nu is het afgelopen. Hij gaat ook gezonder eten. Zij let op hem thuis, ik let op hem op het werk en andere collega's moeten dat ook gaan doen! Elke keer dat vette hap bij ons op het werk, ik word er niet goed van! En ik hoorde van zijn vrouw dat ze met hem erover heeft gepraat en het leek alsof ie haar gelijk gaf!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:22 schreef Bupatih het volgende:
Misschien moet je hem eens duidelijk maken (op een rustige, maar tegelijk directe manier) dat als hij niet op zijn gezondheid let en niet snel naar de dokter gaat, het er waarschijnlijk alleen maar slechter van wordt?
En misschien kan je regelen dat zijn vrouw (die vaak bij hem is, neem ik aan) een extra oogje in het zeil kan houden. Zodat hij het vandaag en morgen rustig aandoet en dat hij dan, zoals hij het zelf wilde, maandag naar de dokter gaat.
Tofquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:26 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
[..]
Dat gaan we ook doen. Ik heb ook een uur geleden zijn vrouw gesproken en nu is het afgelopen. Hij gaat ook gezonder eten. Zij let op hem thuis, ik let op hem op het werk en andere collega's moeten dat ook gaan doen! Elke keer dat vette hap bij ons op het werk, ik word er niet goed van! En ik hoorde van zijn vrouw dat ze met hem erover heeft gepraat en het leek alsof ie haar gelijk gaf!
Ik hoop het, anders wordt het een dure telefoonrekening voor mequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Tof
En je zult zien, er is vast niks aan de hand, en hij gaat gezonder leven en eten, dus je kan straks helemaal onbezorgd genieten in Egypte
quote:
Oh, dan blijven die handjes vast niet boven de dekens.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef niksan het volgende:
Wacht eens even
Hij gaat niet slapen, hij wil Kristin zien
Jij weet ook hoe het werktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:47 schreef Christine het volgende:
IRC is voor paupers
Die weten hoe het werkt
Ik was er veeeuul eerderquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
niksan, ben je op IRC, net nu Bupatih weg is?
Anders gelooft Bupatih dat morgen weer nietquote:
Vroeger kon je het ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
Niet...
Ik krijg 'm niet meer aan de praat
Toen ik reageerde op zijn "ik ga naar bed"- reply stond zijn status nog op onlinequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders gelooft Bupatih dat morgen weer niet.
Maar van IRC was hij al eerder weg...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Toen ik reageerde op zijn "ik ga naar bed"- reply stond zijn status nog op online
Maar hoe moet ik dat weten, ik zit op IRC via Fok!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar van IRC was hij al eerder weg...
[22:08:01] * Bupatih (Bupatih@j159066.upc-j.chello.nl) Quit (Quit: bye)
[22:30:44] * niksan (FokIRC@ip51cf76c1.direct-adsl.nl) has joined #SHO
Daarom vertel ik het je tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:56 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat weten, ik zit op IRC via Fok!![]()
Ik wil je niet ongerust maken, maar een bezoekje aan de dokter lijkt me wel erg wenselijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:08 schreef Dizer het volgende:
Hoi, mag ik even mijn ei kwijt hier? En nee ik wil niet zielig doen, maar ik wil even wat zeggen want het zit me best dwars! Een "kennis" die heel erg dierbaar voor me is (echt heel erg dierbaar) was vandaag best wel ziek en ik ken die persoon al 6 jaar en als ie ziek is dan is ie gewoon "ziek" maar vandaag had ie last van zijn hart en borst en ik ken die persoon heel goed en nog nooit meegemaakt dat ie zo klote voelde en zo. Nou is die persoon dus 41 en eet heel ongezond en zo en vandaag is ie op zijn werk ziek naar huis gegaan, dat is iets wat ie in al die jaren nooit heeft gedaan en nou maak ik me enorm veel zorgen. Ik voel me best kut erover! Moet ik me echt zorgen gaan maken nou? Ik weet het niet. Hij had ook last van ademhalen en ook koppijn en zo! Wat kan het zijn? Oh, zijn familie heeft nogal last van te hoge cholestrol en zo..
Dudequote:
Oei, das een beetje een lullige typo.quote:
Nogal jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Oei, das een beetje een lullige typo..
Je bent bij mij niet eens onlinequote:Op zondag 30 oktober 2005 00:41 schreef Tania18 het volgende:
Chris
Je staat op afwezig, dus ik wist niet dat je aanwezig was zeg maar
Ja eh.. tja pffffquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent bij mij niet eens online.
Je breekt mijn hart, Tania.quote:
Nee, ik zit nooit op msnquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:45 schreef Christine het volgende:
Tania, jou heb ik toch niet eens op msn
Waar heb je het dan overquote:
Tania, doe normaalquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
weet ik 't heb je niet gelezen dat ik dronken ben![]()
Doe eens een dronken mannen zijn klootzakken-Miss Bliss-postquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:47 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben echt snel... poeh
Oh, maar dan ben jij er ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb het over de +-jes en - etjes van Fok
Je bent al dronken, en dan ga je ook nog wegquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:49 schreef Tania18 het volgende:
En nu staat mijn vriendje naast me met zijn jas aan, dus ik denk dat dat betekent dat we moeten gaan ofzo
Ik ben nooit agressief als ik dronken benquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eens een dronken mannen zijn klootzakken-Miss Bliss-post!
Jammer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben nooit agressief als ik dronken ben![]()
Ja here it goes:quote:
johquote:
Ja, dan ga ik proberen naar huis te kruipen over een paar uurquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent al dronken, en dan ga je ook nog weg!
Boeiende droomquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja here it goes:
Nou ik zag je dus ergens in Utrecht en jij mij. Eerst twijfelde of jij het wel was en toen kijk jij mij kant op en had een gebaar van herkenning. Nou ik liep dus naar je toe en stelde me voor en toen gingen we kletsen ofzo
[..]
joh
Voor mij was het afgelopen dinsdag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef Duiveltja het volgende:
Het is voor mij alweer een week geleden dat ik dronken was![]()
Ja, maar in de droom was het dus echt heel stomquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Boeiende droom![]()
Misschien is het wel een voorspellende droom![]()
Rare dag om dronken te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor mij was het afgelopen dinsdag.
Het was vakantie, en ik zat op Terschelling.quote:
Mukiequote:Op zondag 30 oktober 2005 10:05 schreef Mukie het volgende:
stiekem het topic binnensluipt (ben al te lang niet meer hier geweest)
Een uur vroeger opstaan noem ik datquote:
Ik heb haar gezien ja!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef niksan het volgende:
Wacht eens even
Hij gaat niet slapen, hij wil Kristin zien
Dat ding blijft altijd een par minuten op de online-status hangen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Toen ik reageerde op zijn "ik ga naar bed"- reply stond zijn status nog op online
Svenquote:
Lekker veel cola drinken, boer je lekker veel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:41 schreef mark_03 het volgende:
Oeeee, ben zooo brak. Die ranzige shoarma en die 6 lepels knoflooksaus komen me ook omhoog
.
Je hebt zeker weer iemand nodig om Bupatih te mishandelen?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer iemand nodig om Bupatih te mishandelen?
Ik had zoiets van voor die knoflooksaus heb ik ook betaald dus ga ik het opeten ook. En dat in combinatie met veel bier en shoarma, bleh.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Lekker veel cola drinken, boer je lekker veel.![]()
Je kan niet voor niks "bimbo" maken met de letters van z'n naam.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat 'ie me bedriegd.
Ja, of "timo".quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan niet voor niks "bimbo" maken met de letters van z'n naam.![]()
oe meldtquote:
Ze biedt zich aan, ga dan geen vragen stellen sukkel.quote:
exactquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze biedt zich aan, ga dan geen vragen stellen sukkel.![]()
De vorige keer toen ik mijn zweep wilde hanteren, was ze niet zo van de zweepslagen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze biedt zich aan, ga dan geen vragen stellen sukkel.![]()
Welke zweep heb je toen gebruikt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik mijn zweep wilde hanteren, was ze niet zo van de zweepslagen.!
dit was straffen, geen smquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik mijn zweep wilde hanteren, was ze niet zo van de zweepslagen.!
zal drover denkenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Welke zweep heb je toen gebruikt?
quote:[15:37:01] * Tom|wvt is now known as Tom
[15:37:02] <Tom>.
[15:37:04] * Tom (tom_goosse@i29205.upc-i.chello.nl) Quit (Quit: Beth Hart!)
Ben de hele dag buiten geweest en heb het geen moment koud gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt de VS wel hier, met zo'n Indian Summer.
I hear you. Vervang shoarma alleen door gyrosquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:41 schreef mark_03 het volgende:
Oeeee, ben zooo brak. Die ranzige shoarma en die 6 lepels knoflooksaus komen me ook omhoog
.
Is die lucht bij jou al weg ? Ik heb vandaag al zeker 4 keer m'n tanden gepoetstquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I hear you. Vervang shoarma alleen door gyros![]()
Slecht voor je glazuur zoveel poetsenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is die lucht bij jou al weg ? Ik heb vandaag al zeker 4 keer m'n tanden gepoetst![]()
.
Neequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is die lucht bij jou al weg ? Ik heb vandaag al zeker 4 keer m'n tanden gepoetst![]()
.
Was wel lekker vandaag. Ff m'n auto gewassen en uitgezogen zodat m'n eventuele date weer in een schone auto kan stappenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben de hele dag buiten geweest en heb het geen moment koud gehad.
Bij mij was het dan met bier, maar dat werkt ook nietquote:
Ik vrees meer voor het glazuur van het toilet als die shoarma er weer uit moetquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Slecht voor je glazuur zoveel poetsen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:27 schreef Tania18 het volgende:
Hebben jullie vandaag ook de club van sinterklaas gekeken?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:13 schreef pberends het volgende:
What Dreams May Come
Aanrader voor soapies die aan geestelijke hongersnood lijden.
Hebben jullie Three Days gezien?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I hear you. Vervang shoarma alleen door gyros![]()
Sinds waneer is dat er opquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:27 schreef Tania18 het volgende:
Hebben jullie vandaag ook de club van sinterklaas gekeken?
Net een frietje speciaal en frikandel speciaal opquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef Copycat het volgende:
En nu heb ik ook enorme zin in patat...
Dat vind ik dan weer een beetje teveel van het speciale... maar ik ga zo wel voor een patatje mayo en een frikandel speciaal... en misschien een Van Dobbekroket (ik moet er nog van dichtgroeien, hè).quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:32 schreef Duiveltja het volgende:
Net een frietje speciaal en frikandel speciaal op
Is dat hetzelfde als een Kwekkeboom-kroket? Die zijn zoooo lekker, zolang je er niet inkijktquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje teveel van het speciale... maar ik ga zo wel voor een patatje mayo en een frikandel speciaal... en misschien een Van Dobbekroket (ik moet er nog van dichtgroeien, hè).
En dan gooi ik, zoals altijd, de helft weer in de kliko.
Moet je dinsdag naar De Keuringsdienst van Waarde kijken:quote:
Ben blij dat ik 'm op hebquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je dinsdag naar De Keuringsdienst van Waarde kijken:
[afbeelding]
En voor het eerst op tv: een gepaneerde schnitzel in de afwas. Wat verbergt het krokante korstje?
![]()
Komen sinds een aantal jaar wel uit dezelfde fabriek (cold food), maar waren altijd Mokumse concurrenten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:40 schreef mark_03 het volgende:
Is dat hetzelfde als een Kwekkeboom-kroket? Die zijn zoooo lekker, zolang je er niet inkijkt.
Jaha, maar je hebt ook het hi-la-ri-sche Keuringsdienst van Waarde van de RVU: http://www.rvu.nl/kvw/quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:44 schreef Svensational het volgende:
Het is toch Keuringdienst van Waren?
Oh wacht, dat heb ik laatst gezien. Ging over de tomatensap van Appelsientjequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaha, maar je hebt ook het hi-la-ri-sche Keuringsdienst van Waarde van de RVU: http://www.rvu.nl/kvw/
Gaan ze fabrikanten bellen: welke bosvruchten zitten er in bosvruchten en uit welk bos komen die dan??? Soort luis in de pels van de food-industrie. Erg leuk én leerzaam.
Dat tomatensap, tomatenpuree en gezeefde tomaten allemaal van dezelfde fabrikant komen en dat het enige verschil de hoeveel water is die ze erbij gooien. En die miep van klantenservice maar zeggen "Nee, dat zijn echt andere tomaten" Volgende shot: de fabrikant: "Yes, yes, same tomatoes, same difference"quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
Oh wacht, dat heb ik laatst gezien. Ging over de tomatensap van Appelsientje!
Ik heb het op een dinsdag gezienquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:51 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb die aflevering met die ovenpizza's gezien. Pracht tv, heb eigenlijk geen idee wanneer het uitgezonden wordt.
Nopequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:52 schreef PeRi het volgende:
Celebs onflatteus op de kiek #10 die zijn best nep of niet?![]()
Kun je maar weer zien dat je verneukt wordt waar je bijstaat. Niet dat ik me er verder druk om ga maken, maar toch leuk om te wetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat tomatensap, tomatenpuree en gezeefde tomaten allemaal van dezelfde fabrikant komen en dat het enige verschil de hoeveel water is die ze erbij gooien. En die miep van klantenservice maar zeggen "Nee, dat zijn echt andere tomaten" Volgende shot: de fabrikant: "Yes, yes, same tomatoes, same difference".
Kroketten, frikadellen, stamppot, leverworstquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik ongesteld moet worden. Iedere keer als ik iemand zie posten over lekker eten en snoep wil ik het ook. Cc met dr kruidnoten en thee en net Mark met zn pizza.
En die van Christina enzo ook?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nope
http://www.imdb.com/name/nm0005286/photogallery-granitz-0
Ik zei lekker eten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kroketten,[ frikadellen, stamppot, leverworst.
Definitief ongesteld... al die buienquote:
Daar hebben we ook lekker lang de tijd voor gekregen hequote:Op zondag 30 oktober 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
En aangezien er niemand reageert ga ik lekker mn boek uitlezen.
Over boeken gesproken, heb gister een Sudoku boekje gekocht en heb er al 5 afquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
En aangezien er niemand reageert ga ik lekker mn boek uitlezen.
Sudoku.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Over boeken gesproken, heb gister een Sudoku boekje gekocht en heb er al 5 af.
.
Dan kun je beter in een ski-hut zittenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:29 schreef MissBliss het volgende:
*auw* mijn hoofd.. ik ga nooit meer tot 4 uur snachts in een metalhol rondhangen en van iedereen drinken aannemen
Metal is toch kutmuziek trouwens, ik vond alleen de verklede mensen zo leuk
Ja, begint wel een beetje te vervelen ... ben er gewoon te goed inquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |