Jij weet ook hoe het werktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:47 schreef Christine het volgende:
IRC is voor paupers
Die weten hoe het werkt
Ik was er veeeuul eerderquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
niksan, ben je op IRC, net nu Bupatih weg is?
Anders gelooft Bupatih dat morgen weer nietquote:
Vroeger kon je het ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
Niet...
Ik krijg 'm niet meer aan de praat
Toen ik reageerde op zijn "ik ga naar bed"- reply stond zijn status nog op onlinequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders gelooft Bupatih dat morgen weer niet.
Maar van IRC was hij al eerder weg...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Toen ik reageerde op zijn "ik ga naar bed"- reply stond zijn status nog op online
Maar hoe moet ik dat weten, ik zit op IRC via Fok!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar van IRC was hij al eerder weg...
[22:08:01] * Bupatih (Bupatih@j159066.upc-j.chello.nl) Quit (Quit: bye)
[22:30:44] * niksan (FokIRC@ip51cf76c1.direct-adsl.nl) has joined #SHO
Daarom vertel ik het je tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:56 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat weten, ik zit op IRC via Fok!![]()
Ik wil je niet ongerust maken, maar een bezoekje aan de dokter lijkt me wel erg wenselijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:08 schreef Dizer het volgende:
Hoi, mag ik even mijn ei kwijt hier? En nee ik wil niet zielig doen, maar ik wil even wat zeggen want het zit me best dwars! Een "kennis" die heel erg dierbaar voor me is (echt heel erg dierbaar) was vandaag best wel ziek en ik ken die persoon al 6 jaar en als ie ziek is dan is ie gewoon "ziek" maar vandaag had ie last van zijn hart en borst en ik ken die persoon heel goed en nog nooit meegemaakt dat ie zo klote voelde en zo. Nou is die persoon dus 41 en eet heel ongezond en zo en vandaag is ie op zijn werk ziek naar huis gegaan, dat is iets wat ie in al die jaren nooit heeft gedaan en nou maak ik me enorm veel zorgen. Ik voel me best kut erover! Moet ik me echt zorgen gaan maken nou? Ik weet het niet. Hij had ook last van ademhalen en ook koppijn en zo! Wat kan het zijn? Oh, zijn familie heeft nogal last van te hoge cholestrol en zo..
Dudequote:
Oei, das een beetje een lullige typo.quote:
Nogal jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Oei, das een beetje een lullige typo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |