ja zeg, nu je 18 bent verwachten we wel dat jij op zaterdag gewoon naar foute discotheken gaat en wijven gaat versieren..... ja?!?quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:46 schreef Bupatih het volgende:
Nope, niemand hier
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja zeg, nu je 18 bent verwachten we wel dat jij op zaterdag gewoon naar foute discotheken gaat en wijven gaat versieren..... ja?!?
mooi
doe nou maar gewoon.....quote:
Ik krijg juist elke keer steeds minder zin in uitgaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
doe nou maar gewoon.....
anders bedenk je straks op je bijna 40ste "god ik heb toch wel wat gemist"
en dan ga je alsnog en dan sta je daar met je bierbuik,
aan de rand van de dansvloer naar grietjes van 17 te kijken.... en da's pas echt sneu
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:03 schreef alwaysthebest het volgende:
Om 23.00 uur op net 5 Three days met Kristin Davis.
Maar dat wist je zeker al![]()
Ik dacht trouwens dat het Kirstin was![]()
Ja, maar daar heb ik toch niks aan. Dat ging niet over mij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
En ik postte Kristin Davis.
Sorry Buupjequote:
Net gedaan, hij lag te slapen. Kreeg zijn vrouw aan de lijn. Ze zei dat ie om 20.00 uur al naar bed is gegaan. Morgen gaat ie gewoon weer werken! Eerst wil ie nog gaan golvenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:10 schreef Christine het volgende:
Diz
Je maakt je altijd wel zorgen als er iets gebeurt met mensen waar je om geeft... kan je hem niet bellen?
Het is goed dat jij je zorgen maakt om kennissen/dierbaren/vriendenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:08 schreef Dizer het volgende:
Hoi, mag ik even mijn ei kwijt hier? En nee ik wil niet zielig doen, maar ik wil even wat zeggen want het zit me best dwars! Een "kennis" die heel erg dierbaar voor me is (echt heel erg dierbaar) was vandaag best wel ziek en ik ken die persoon al 6 jaar en als ie ziek is dan is ie gewoon "ziek" maar vandaag had ie last van zijn hart en borst en ik ken die persoon heel goed en nog nooit meegemaakt dat ie zo klote voelde en zo. Nou is die persoon dus 41 en eet heel ongezond en zo en vandaag is ie op zijn werk ziek naar huis gegaan, dat is iets wat ie in al die jaren nooit heeft gedaan en nou maak ik me enorm veel zorgen. Ik voel me best kut erover! Moet ik me echt zorgen gaan maken nou? Ik weet het niet. Hij had ook last van ademhalen en ook koppijn en zo! Wat kan het zijn? Oh, zijn familie heeft nogal last van te hoge cholestrol en zo..
18 ja.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Dankje schatje
Ben je nu 18 trouwens?
Ik had je minstens 30 geschat.![]()
We hebben kennlijk vandaag genoeg aan zijn kop gezeurd (en ik denk dat zijn vrouw vanmiddag het meest) en nou gaat ie maandag ochtend even langs! Maar misschien is dat mijn instelling, maar als iemand waar ik om geef echt niet goed is, dan wil ik gewoon dat ie naar de dokter gaat (helemaal als het ernstig is). Waarom hij niet wou gaan, is omdat ik gewoon weet dat hij bang is voor het resultaat. Dat ie te ongezond leeft en dat ie te hoge cholestrol heeft! En daar kan ie niet tegen. Nou pech, dan gaat ie maar lekker gezond leven! Desnoods ga ik elke dag met hem naar de sportschoolquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is goed dat jij je zorgen maakt om kennissen/dierbaren/vrienden, maar als hij zelf niet wil, kun je hem moeilijk dwingen.
!
Ik ben geen dokter, jij ook niet, dus je kan moeilijk vaststellen wat hij precies heeft. Het beste kun je met dit verhaal naar jóuw dokter gaan en vragen wat er aan de hand kan zijn. Hij weet er namelijk meer over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |