Jij weet ook hoe het werktquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:47 schreef Christine het volgende:
IRC is voor paupers
Die weten hoe het werkt
Ik was er veeeuul eerderquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:45 schreef Svensational het volgende:
niksan, ben je op IRC, net nu Bupatih weg is?
Anders gelooft Bupatih dat morgen weer nietquote:
Vroeger kon je het ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:50 schreef Christine het volgende:
Niet...
Ik krijg 'm niet meer aan de praat
Toen ik reageerde op zijn "ik ga naar bed"- reply stond zijn status nog op onlinequote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Anders gelooft Bupatih dat morgen weer niet.
Maar van IRC was hij al eerder weg...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Toen ik reageerde op zijn "ik ga naar bed"- reply stond zijn status nog op online
Maar hoe moet ik dat weten, ik zit op IRC via Fok!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar van IRC was hij al eerder weg...
[22:08:01] * Bupatih (Bupatih@j159066.upc-j.chello.nl) Quit (Quit: bye)
[22:30:44] * niksan (FokIRC@ip51cf76c1.direct-adsl.nl) has joined #SHO
Daarom vertel ik het je tochquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:56 schreef niksan het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat weten, ik zit op IRC via Fok!![]()
Ik wil je niet ongerust maken, maar een bezoekje aan de dokter lijkt me wel erg wenselijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:08 schreef Dizer het volgende:
Hoi, mag ik even mijn ei kwijt hier? En nee ik wil niet zielig doen, maar ik wil even wat zeggen want het zit me best dwars! Een "kennis" die heel erg dierbaar voor me is (echt heel erg dierbaar) was vandaag best wel ziek en ik ken die persoon al 6 jaar en als ie ziek is dan is ie gewoon "ziek" maar vandaag had ie last van zijn hart en borst en ik ken die persoon heel goed en nog nooit meegemaakt dat ie zo klote voelde en zo. Nou is die persoon dus 41 en eet heel ongezond en zo en vandaag is ie op zijn werk ziek naar huis gegaan, dat is iets wat ie in al die jaren nooit heeft gedaan en nou maak ik me enorm veel zorgen. Ik voel me best kut erover! Moet ik me echt zorgen gaan maken nou? Ik weet het niet. Hij had ook last van ademhalen en ook koppijn en zo! Wat kan het zijn? Oh, zijn familie heeft nogal last van te hoge cholestrol en zo..
Dudequote:
Oei, das een beetje een lullige typo.quote:
Nogal jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 23:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Oei, das een beetje een lullige typo..
Je bent bij mij niet eens onlinequote:Op zondag 30 oktober 2005 00:41 schreef Tania18 het volgende:
Chris
Je staat op afwezig, dus ik wist niet dat je aanwezig was zeg maar
Ja eh.. tja pffffquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:44 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent bij mij niet eens online.
Je breekt mijn hart, Tania.quote:
Nee, ik zit nooit op msnquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:45 schreef Christine het volgende:
Tania, jou heb ik toch niet eens op msn
Waar heb je het dan overquote:
Tania, doe normaalquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:47 schreef Tania18 het volgende:
[..]
weet ik 't heb je niet gelezen dat ik dronken ben![]()
Doe eens een dronken mannen zijn klootzakken-Miss Bliss-postquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:47 schreef Tania18 het volgende:
Ik ben echt snel... poeh
Oh, maar dan ben jij er ook nietquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb het over de +-jes en - etjes van Fok
Je bent al dronken, en dan ga je ook nog wegquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:49 schreef Tania18 het volgende:
En nu staat mijn vriendje naast me met zijn jas aan, dus ik denk dat dat betekent dat we moeten gaan ofzo
Ik ben nooit agressief als ik dronken benquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doe eens een dronken mannen zijn klootzakken-Miss Bliss-post!
Jammer.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:49 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik ben nooit agressief als ik dronken ben![]()
Ja here it goes:quote:
johquote:
Ja, dan ga ik proberen naar huis te kruipen over een paar uurquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent al dronken, en dan ga je ook nog weg!
Boeiende droomquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja here it goes:
Nou ik zag je dus ergens in Utrecht en jij mij. Eerst twijfelde of jij het wel was en toen kijk jij mij kant op en had een gebaar van herkenning. Nou ik liep dus naar je toe en stelde me voor en toen gingen we kletsen ofzo
[..]
joh
Voor mij was het afgelopen dinsdag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef Duiveltja het volgende:
Het is voor mij alweer een week geleden dat ik dronken was![]()
Ja, maar in de droom was het dus echt heel stomquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Boeiende droom![]()
Misschien is het wel een voorspellende droom![]()
Rare dag om dronken te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor mij was het afgelopen dinsdag.
Het was vakantie, en ik zat op Terschelling.quote:
Mukiequote:Op zondag 30 oktober 2005 10:05 schreef Mukie het volgende:
stiekem het topic binnensluipt (ben al te lang niet meer hier geweest)
Een uur vroeger opstaan noem ik datquote:
Ik heb haar gezien ja!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef niksan het volgende:
Wacht eens even
Hij gaat niet slapen, hij wil Kristin zien
Dat ding blijft altijd een par minuten op de online-status hangen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Toen ik reageerde op zijn "ik ga naar bed"- reply stond zijn status nog op online
Svenquote:
Lekker veel cola drinken, boer je lekker veel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:41 schreef mark_03 het volgende:
Oeeee, ben zooo brak. Die ranzige shoarma en die 6 lepels knoflooksaus komen me ook omhoog
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |