Voor mij was het afgelopen dinsdag.quote:Op zondag 30 oktober 2005 00:50 schreef Duiveltja het volgende:
Het is voor mij alweer een week geleden dat ik dronken was![]()
Ja, maar in de droom was het dus echt heel stomquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Boeiende droom![]()
Misschien is het wel een voorspellende droom![]()
Rare dag om dronken te zijnquote:Op zondag 30 oktober 2005 00:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Voor mij was het afgelopen dinsdag.
Het was vakantie, en ik zat op Terschelling.quote:
Mukiequote:Op zondag 30 oktober 2005 10:05 schreef Mukie het volgende:
stiekem het topic binnensluipt (ben al te lang niet meer hier geweest)
Een uur vroeger opstaan noem ik datquote:
Ik heb haar gezien ja!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:34 schreef niksan het volgende:
Wacht eens even
Hij gaat niet slapen, hij wil Kristin zien
Dat ding blijft altijd een par minuten op de online-status hangen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 22:52 schreef niksan het volgende:
[..]
Toen ik reageerde op zijn "ik ga naar bed"- reply stond zijn status nog op online
Svenquote:
Lekker veel cola drinken, boer je lekker veel.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:41 schreef mark_03 het volgende:
Oeeee, ben zooo brak. Die ranzige shoarma en die 6 lepels knoflooksaus komen me ook omhoog
.
Je hebt zeker weer iemand nodig om Bupatih te mishandelen?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer iemand nodig om Bupatih te mishandelen?
Ik had zoiets van voor die knoflooksaus heb ik ook betaald dus ga ik het opeten ook. En dat in combinatie met veel bier en shoarma, bleh.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Lekker veel cola drinken, boer je lekker veel.![]()
Je kan niet voor niks "bimbo" maken met de letters van z'n naam.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat 'ie me bedriegd.
Ja, of "timo".quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan niet voor niks "bimbo" maken met de letters van z'n naam.![]()
oe meldtquote:
Ze biedt zich aan, ga dan geen vragen stellen sukkel.quote:
exactquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze biedt zich aan, ga dan geen vragen stellen sukkel.![]()
De vorige keer toen ik mijn zweep wilde hanteren, was ze niet zo van de zweepslagen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze biedt zich aan, ga dan geen vragen stellen sukkel.![]()
Welke zweep heb je toen gebruikt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik mijn zweep wilde hanteren, was ze niet zo van de zweepslagen.!
dit was straffen, geen smquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik mijn zweep wilde hanteren, was ze niet zo van de zweepslagen.!
zal drover denkenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Welke zweep heb je toen gebruikt?
quote:[15:37:01] * Tom|wvt is now known as Tom
[15:37:02] <Tom>.
[15:37:04] * Tom (tom_goosse@i29205.upc-i.chello.nl) Quit (Quit: Beth Hart!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |