Je hebt zeker weer iemand nodig om Bupatih te mishandelen?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebt zeker weer iemand nodig om Bupatih te mishandelen?
Ik had zoiets van voor die knoflooksaus heb ik ook betaald dus ga ik het opeten ook. En dat in combinatie met veel bier en shoarma, bleh.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Lekker veel cola drinken, boer je lekker veel.![]()
Je kan niet voor niks "bimbo" maken met de letters van z'n naam.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is al de tweede keer dat 'ie me bedriegd.
Ja, of "timo".quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:15 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je kan niet voor niks "bimbo" maken met de letters van z'n naam.![]()
oe meldtquote:
Ze biedt zich aan, ga dan geen vragen stellen sukkel.quote:
exactquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze biedt zich aan, ga dan geen vragen stellen sukkel.![]()
De vorige keer toen ik mijn zweep wilde hanteren, was ze niet zo van de zweepslagen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:18 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ze biedt zich aan, ga dan geen vragen stellen sukkel.![]()
Welke zweep heb je toen gebruikt?quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik mijn zweep wilde hanteren, was ze niet zo van de zweepslagen.!
dit was straffen, geen smquote:Op zondag 30 oktober 2005 13:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De vorige keer toen ik mijn zweep wilde hanteren, was ze niet zo van de zweepslagen.!
zal drover denkenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2005 14:12 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Welke zweep heb je toen gebruikt?
quote:[15:37:01] * Tom|wvt is now known as Tom
[15:37:02] <Tom>.
[15:37:04] * Tom (tom_goosse@i29205.upc-i.chello.nl) Quit (Quit: Beth Hart!)
Ben de hele dag buiten geweest en heb het geen moment koud gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt de VS wel hier, met zo'n Indian Summer.
I hear you. Vervang shoarma alleen door gyrosquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:41 schreef mark_03 het volgende:
Oeeee, ben zooo brak. Die ranzige shoarma en die 6 lepels knoflooksaus komen me ook omhoog
.
Is die lucht bij jou al weg ? Ik heb vandaag al zeker 4 keer m'n tanden gepoetstquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I hear you. Vervang shoarma alleen door gyros![]()
Slecht voor je glazuur zoveel poetsenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is die lucht bij jou al weg ? Ik heb vandaag al zeker 4 keer m'n tanden gepoetst![]()
.
Neequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is die lucht bij jou al weg ? Ik heb vandaag al zeker 4 keer m'n tanden gepoetst![]()
.
Was wel lekker vandaag. Ff m'n auto gewassen en uitgezogen zodat m'n eventuele date weer in een schone auto kan stappenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben de hele dag buiten geweest en heb het geen moment koud gehad.
Bij mij was het dan met bier, maar dat werkt ook nietquote:
Ik vrees meer voor het glazuur van het toilet als die shoarma er weer uit moetquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Slecht voor je glazuur zoveel poetsen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:27 schreef Tania18 het volgende:
Hebben jullie vandaag ook de club van sinterklaas gekeken?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:13 schreef pberends het volgende:
What Dreams May Come
Aanrader voor soapies die aan geestelijke hongersnood lijden.
Hebben jullie Three Days gezien?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I hear you. Vervang shoarma alleen door gyros![]()
Sinds waneer is dat er opquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:27 schreef Tania18 het volgende:
Hebben jullie vandaag ook de club van sinterklaas gekeken?
Net een frietje speciaal en frikandel speciaal opquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef Copycat het volgende:
En nu heb ik ook enorme zin in patat...
Dat vind ik dan weer een beetje teveel van het speciale... maar ik ga zo wel voor een patatje mayo en een frikandel speciaal... en misschien een Van Dobbekroket (ik moet er nog van dichtgroeien, hè).quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:32 schreef Duiveltja het volgende:
Net een frietje speciaal en frikandel speciaal op
Is dat hetzelfde als een Kwekkeboom-kroket? Die zijn zoooo lekker, zolang je er niet inkijktquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje teveel van het speciale... maar ik ga zo wel voor een patatje mayo en een frikandel speciaal... en misschien een Van Dobbekroket (ik moet er nog van dichtgroeien, hè).
En dan gooi ik, zoals altijd, de helft weer in de kliko.
Moet je dinsdag naar De Keuringsdienst van Waarde kijken:quote:
Ben blij dat ik 'm op hebquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je dinsdag naar De Keuringsdienst van Waarde kijken:
[afbeelding]
En voor het eerst op tv: een gepaneerde schnitzel in de afwas. Wat verbergt het krokante korstje?
![]()
Komen sinds een aantal jaar wel uit dezelfde fabriek (cold food), maar waren altijd Mokumse concurrenten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:40 schreef mark_03 het volgende:
Is dat hetzelfde als een Kwekkeboom-kroket? Die zijn zoooo lekker, zolang je er niet inkijkt.
Jaha, maar je hebt ook het hi-la-ri-sche Keuringsdienst van Waarde van de RVU: http://www.rvu.nl/kvw/quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:44 schreef Svensational het volgende:
Het is toch Keuringdienst van Waren?
Oh wacht, dat heb ik laatst gezien. Ging over de tomatensap van Appelsientjequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jaha, maar je hebt ook het hi-la-ri-sche Keuringsdienst van Waarde van de RVU: http://www.rvu.nl/kvw/
Gaan ze fabrikanten bellen: welke bosvruchten zitten er in bosvruchten en uit welk bos komen die dan??? Soort luis in de pels van de food-industrie. Erg leuk én leerzaam.
Dat tomatensap, tomatenpuree en gezeefde tomaten allemaal van dezelfde fabrikant komen en dat het enige verschil de hoeveel water is die ze erbij gooien. En die miep van klantenservice maar zeggen "Nee, dat zijn echt andere tomaten" Volgende shot: de fabrikant: "Yes, yes, same tomatoes, same difference"quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:49 schreef Svensational het volgende:
Oh wacht, dat heb ik laatst gezien. Ging over de tomatensap van Appelsientje!
Ik heb het op een dinsdag gezienquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:51 schreef mark_03 het volgende:
Ik heb die aflevering met die ovenpizza's gezien. Pracht tv, heb eigenlijk geen idee wanneer het uitgezonden wordt.
Nopequote:Op zondag 30 oktober 2005 18:52 schreef PeRi het volgende:
Celebs onflatteus op de kiek #10 die zijn best nep of niet?![]()
Kun je maar weer zien dat je verneukt wordt waar je bijstaat. Niet dat ik me er verder druk om ga maken, maar toch leuk om te wetenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat tomatensap, tomatenpuree en gezeefde tomaten allemaal van dezelfde fabrikant komen en dat het enige verschil de hoeveel water is die ze erbij gooien. En die miep van klantenservice maar zeggen "Nee, dat zijn echt andere tomaten" Volgende shot: de fabrikant: "Yes, yes, same tomatoes, same difference".
Kroketten, frikadellen, stamppot, leverworstquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat ik ongesteld moet worden. Iedere keer als ik iemand zie posten over lekker eten en snoep wil ik het ook. Cc met dr kruidnoten en thee en net Mark met zn pizza.
En die van Christina enzo ook?quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:57 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Nope
http://www.imdb.com/name/nm0005286/photogallery-granitz-0
Ik zei lekker eten.quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:59 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kroketten,[ frikadellen, stamppot, leverworst.
Definitief ongesteld... al die buienquote:
Daar hebben we ook lekker lang de tijd voor gekregen hequote:Op zondag 30 oktober 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
En aangezien er niemand reageert ga ik lekker mn boek uitlezen.
Over boeken gesproken, heb gister een Sudoku boekje gekocht en heb er al 5 afquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:33 schreef MissBliss het volgende:
En aangezien er niemand reageert ga ik lekker mn boek uitlezen.
Sudoku.quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:39 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Over boeken gesproken, heb gister een Sudoku boekje gekocht en heb er al 5 af.
.
Dan kun je beter in een ski-hut zittenquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:29 schreef MissBliss het volgende:
*auw* mijn hoofd.. ik ga nooit meer tot 4 uur snachts in een metalhol rondhangen en van iedereen drinken aannemen
Metal is toch kutmuziek trouwens, ik vond alleen de verklede mensen zo leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |