Met Robin Williams en Cuba Cooding jr.
http://us.imdb.com/Title?0120889
Eergisteren heb ik deze film voor de 2e keer gezien en weer wist hij me te boeien. Het gaat over een man die door een auto-ongeluk zijn kinderen verliest, en een aantal jaren later door dezelfde reden ook omkomt. Hij komt in de 'Hemel' en beleeft daar de meest fantastische dingen.. maar is niet te scheiden van zijn (nog levende) vrouw. Als hij erachter komt dat zij zelfmoord gepleegd heeft en daarom naar de hel is gegaan, begint de zoektocht en de poging haar weer te kunnen zien.
De film heeft een welverdiende oscar gekregen voor de Special Effects. Ik vond het fantastisch hoe ze lieten zien dat hij zijn eigen 'deel' van de Hemel creeerde.. En hoe ze dat ook in verf uitbeeldde.. echt heel mooi .
Nouja, hele mooie film.. acteerwerk was ook erg goed.. maar totaal niet het toppunt van de film. Ik geef hem een 8,5 .
Ik vind dat je deze film in ieder geval 1 keer gezien moet hebben, hij is echt goed !
Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik heb ooit eens een trailer gezien waarin de hemel en de hel ontzettend mooi uitgebeeld werden. Ik ga 'm in ieder geval kijken.
quote:mja, ik ook denk ik
Op zondag 29 juni 2003 15:18 schreef Disorder het volgende:
What dreams may come
Zondag 29 Juni van 20:30-22:35 op NET5Ik heb 'm nog niet gezien, maar ik heb ooit eens een trailer gezien waarin de hemel en de hel ontzettend mooi uitgebeeld werden. Ik ga 'm in ieder geval kijken.
[Dit bericht is gewijzigd door Duiveltja op 29-06-2003 17:38]
quote:Bicentennial Man is ietwat over the top soms ja, WDMC is gewoon mooi, je moet er wel voor open staan natuurlijk...
Op zondag 29 juni 2003 17:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien, het lijkt mij zo'n oversentimentele film zoals bicentenial man.
Ik iig kijken misschien heb ik het wel mis
quote:Helaas...
Op zondag 29 juni 2003 17:23 schreef Duiveltja het volgende:
Ik heb hem nog niet gezien, het lijkt mij zo'n oversentimentele film zoals bicentenial man.
Ik ga iig kijken misschien heb ik het wel mis
quote:Je weet wat je te doen staat dan...
Op zondag 29 juni 2003 21:41 schreef Disorder het volgende:
De hel ziet er een stuk spectaculairder uit dan de hemel
Wat me wel opvalt. Was originele titel niet What Dreams May Come True
quote:
Op zondag 29 juni 2003 21:54 schreef athlonkmf het volgende:
Was originele titel niet What Dreams May Come True
Zal hem wel proberen te krijgen via illegal way.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |