Ben de hele dag buiten geweest en heb het geen moment koud gehadquote:Op zondag 30 oktober 2005 15:06 schreef Copycat het volgende:
Het lijkt de VS wel hier, met zo'n Indian Summer.
I hear you. Vervang shoarma alleen door gyrosquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:41 schreef mark_03 het volgende:
Oeeee, ben zooo brak. Die ranzige shoarma en die 6 lepels knoflooksaus komen me ook omhoog
.
Is die lucht bij jou al weg ? Ik heb vandaag al zeker 4 keer m'n tanden gepoetstquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I hear you. Vervang shoarma alleen door gyros![]()
Slecht voor je glazuur zoveel poetsenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is die lucht bij jou al weg ? Ik heb vandaag al zeker 4 keer m'n tanden gepoetst![]()
.
Neequote:Op zondag 30 oktober 2005 17:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is die lucht bij jou al weg ? Ik heb vandaag al zeker 4 keer m'n tanden gepoetst![]()
.
Was wel lekker vandaag. Ff m'n auto gewassen en uitgezogen zodat m'n eventuele date weer in een schone auto kan stappenquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ben de hele dag buiten geweest en heb het geen moment koud gehad.
Bij mij was het dan met bier, maar dat werkt ook nietquote:
Ik vrees meer voor het glazuur van het toilet als die shoarma er weer uit moetquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:25 schreef pberends het volgende:
[..]
Slecht voor je glazuur zoveel poetsen.
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:27 schreef Tania18 het volgende:
Hebben jullie vandaag ook de club van sinterklaas gekeken?
quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:13 schreef pberends het volgende:
What Dreams May Come
Aanrader voor soapies die aan geestelijke hongersnood lijden.
Hebben jullie Three Days gezien?quote:Op zondag 30 oktober 2005 17:22 schreef Tania18 het volgende:
[..]
I hear you. Vervang shoarma alleen door gyros![]()
Sinds waneer is dat er opquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:27 schreef Tania18 het volgende:
Hebben jullie vandaag ook de club van sinterklaas gekeken?
Net een frietje speciaal en frikandel speciaal opquote:Op zondag 30 oktober 2005 17:54 schreef Copycat het volgende:
En nu heb ik ook enorme zin in patat...
Dat vind ik dan weer een beetje teveel van het speciale... maar ik ga zo wel voor een patatje mayo en een frikandel speciaal... en misschien een Van Dobbekroket (ik moet er nog van dichtgroeien, hè).quote:Op zondag 30 oktober 2005 18:32 schreef Duiveltja het volgende:
Net een frietje speciaal en frikandel speciaal op
Is dat hetzelfde als een Kwekkeboom-kroket? Die zijn zoooo lekker, zolang je er niet inkijktquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer een beetje teveel van het speciale... maar ik ga zo wel voor een patatje mayo en een frikandel speciaal... en misschien een Van Dobbekroket (ik moet er nog van dichtgroeien, hè).
En dan gooi ik, zoals altijd, de helft weer in de kliko.
Moet je dinsdag naar De Keuringsdienst van Waarde kijken:quote:
Ben blij dat ik 'm op hebquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Moet je dinsdag naar De Keuringsdienst van Waarde kijken:
[afbeelding]
En voor het eerst op tv: een gepaneerde schnitzel in de afwas. Wat verbergt het krokante korstje?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |