Eigenlijk vind ik alle Talpa-programma's die doordeweeks worden uitgezonden voor 20:30 prut.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ooit nog slechtere programma's geweest op de nationale tv dan Thuis? Ik vind Samen eerlijk gezegd nog slechter.
mediakrantquote:Laatste Thuis scoort 91.000 kijkers
De presentatoren van het programma Thuis waren gisteren te zien in alweer de laatste aflevering van het programma. Wegens tegenvallende kijkcijfers, waren de makers gisteren genoodzaakt om voor het oog van 91.000 kijkers afscheid te nemen van het kijkend publiek. Vanaf maandag gaat Rex proberen het marktaandeel wat op te krikken.
Presentator Winston Gerschtanowitz bij RTL 4: "Afscheid nemen is nooit leuk en voornamelijk niet omdat we met het hele team mensen zijn die overal voor honderd procent voor gaan."
Gordon denkt dat het programma met andere presentatoren gered was. "Als ik hier met Winston, Caroline Tensen, een Karin Bloemen of Catherine Keyl en ik had gezeten, dan had het volgens mij een heel ander programma geweest. Het heeft niets met de collega's te maken. Het klopte niet, we waren niet één. Dat heeft niets met de persoonlijkheden van mijn collega's te maken, maar meer met de opbouw van het programma. Het doel van het programma was 'de view van Amerika' en daar blijf ik bij. In mijn visie was dat in deze opzet niet geschikt, dat werkte niet. Als je daar dus met die mensen had gezeten die ik heb opgenoemd, dan had je een heel ander programma gehad."
Winston tegen Gordon: "Ik vind natuurlijk wel dat je moet oppassen de collega's die we nu hebben niet af te vallen." Gerschtanowitz ziet het stoppen van Thuis als een fikse tegenvaller. "Dit voelt als verliezen. We hebben een heel programma gestart met een heel team ook, want dat is het belang- rijkse natuurlijk: je doet het niet alleen, heel veel energie ingestopt. En als het dan toch bij een nieuwe zender blijkt dat dit één van de programma's is die niet werkt, dan is dat gewoon jammer."
De twee zijn het er over eens dat de afgelopen weken Thuis erg leuk waren. "We hebben deze week vreselijk gelachen", aldus Gordon. "We hadden gewoon de repetities uit moeten zenden, dat is het, die waren veel leuker. Ik heb nog het geluk dat ik twee andere programma's doe, die zijn hartstikke succesvol. Daar heb ik nog geluk aan." Winston's 'Soundmixshow' is reeds geëindigd. "Ik heb echt nog geen enkel idee. We zijn wel al met de creatieve unit van Talpa TV aan het praten, want er ligt een aantal concepten waarvoor ik wellicht de presentatie kan gaan doen."
Volgens Gordon is het allemaal de schuld van de kijker. "Je moet niet vergeten dat uiteindelijk de kijker bepaalt of een programma slaagt of niet. Dus de mensen die verzuimd hebben te kijken die zijn er debet aan dat wij hier stoppen."
Maak het even helemaal...!quote:Volgens Gordon is het allemaal de schuld van de kijkers.
Wat een egoquote:Op zondag 30 oktober 2005 12:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maak het even helemaal...!
Had dan niet zulke bagger-tv geproduceerd.!
Het was zo enorm chaotisch. Winston die het haantje wilde zijn terwijl Angela en Victoria dat ook wilden en Gordon die iets teveel de clown uithing. Ik vond het best vermakelijk maar begrijp best dat anderen dat niet vonden, dus logisch dat er geen hond keekquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:34 schreef pberends het volgende:
Die Amerikaanse versie is toch veel serieuzer, dit was gewoon nog kinderachtiger dan Sesamstraat.
BIj life and cooking hadden ze het er over dat Gorden in tijdens de uitzending dronken was (gewordenquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Het was zo enorm chaotisch. Winston die het haantje wilde zijn terwijl Angela en Victoria dat ook wilden en Gordon die iets teveel de clown uithing. Ik vond het best vermakelijk maar begrijp best dat anderen dat niet vonden, dus logisch dat er geen hond keek.
Beetje laf om het nu op de presentatoren te gooien of op de kijkers.
Ja, ze hadden van die cocktailshakers uitgenodigd, dus ging Gordon alles doorelkaar heen zuipen. Had een beetje het gevoel dat het gespeeld was, maargoedquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:22 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
BIj life and cooking hadden ze het er over dat Gorden in tijdens de uitzending dronken was (geworden)
![]()
whahaha, zelfs een dronken gordon scoort nog geen kijkersquote:Op zondag 30 oktober 2005 19:32 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ja, ze hadden van die cocktailshakers uitgenodigd, dus ging Gordon alles doorelkaar heen zuipen. Had een beetje het gevoel dat het gespeeld was, maargoed.
Ik had eerlijk gezegt, meer kijkers verwacht, zeker omdat het de allerlaatste uitzending was !!quote:Op zondag 30 oktober 2005 19:34 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
whahaha, zelfs een dronken gordon scoort nog geen kijkers![]()
Ik ook, maarjah Talpa is voor mij nu al een vergeten zenderquote:Op zondag 30 oktober 2005 23:30 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegt, meer kijkers verwacht, zeker omdat het de allerlaatste uitzending was !!
Gordon was een beetje bezopen![]()
![]()
Hij is geinigquote:Op vrijdag 4 november 2005 19:57 schreef Kimske het volgende:
Check this
http://www.talpa.tv/thuis/
Zo fout dat t leuk is...
WEet uit betrouwbare bron dat de site geregeld gaat veranderen.. wel cool dit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |