Tja, als het aan de styling lag dan zouden voor mij die Harmand met z'n plakhaar en enge kop en die glimmende donkere troll dollquote:Op zondag 23 oktober 2005 18:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:Die tienermoeder vond ik niet bijzonder, ze had een lelijk figuur, dat truitje kroop veel te ver omhoog, en dat haar zat voor helemaal niks, volgend jaar nog maar es een keer proberen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:43 schreef BVO het volgende:
Krystle (workshops Idols 2) was niet door..
La Solitudine van Laura Pausiniquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:59 schreef tonks het volgende:
Ik vond die stem van die davide zeer okee! en hij komt uit nijmegen
dat zal ie vast heel fijn vindenquote:Op maandag 24 oktober 2005 09:56 schreef vonAirve het volgende:
ik weet dat het niet netjes is om over geestelijk minder-bedeelde personen te lachen..maar ik maak voor hem echt een uitzondering![]()
Die met die afro is geen neger maar een Molukker.quote:Op zondag 23 oktober 2005 13:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
en die twee negers, die ene met die afro (wáát.. 16)
Die geluids grapjes waren inderdaad leuk. Ook bij die ene meid, zie je eerst haar benen, dan langzaam omhoog, redelijk figuurtje, en dan opeens het gezicht vol in beeld met *aaaaaargh the horror!!* geluids effectquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef tonks het volgende:
En toen dat smurfenliedje terugkwam bij die gothic.
Weet iemand hoe het nummer heet dat hij zong ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef rashudo het volgende:
Ik vond die neger aan het begin met het leren petje het beste zingen. Alleen hij had wel een beetje last van een accent.
het viel me meer op hoer haar broek in dr kut zatquote:Op woensdag 26 oktober 2005 22:49 schreef BdR het volgende:
[..]
Die geluids grapjes waren inderdaad leuk. Ook bij die ene meid, zie je eerst haar benen, dan langzaam omhoog, redelijk figuurtje, en dan opeens het gezicht vol in beeld met *aaaaaargh the horror!!* geluids effect![]()
de montage kamer zegt wat wij allemaal denken..
Shai - And if I ever fall in lovequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:48 schreef MaTTeRs het volgende:
[..]
Weet iemand hoe het nummer heet dat hij zong ?
Ja mooi.. camel-toe all over the placequote:Op woensdag 26 oktober 2005 23:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
het viel me meer op hoer haar broek in dr kut zat![]()
Ja, die zou ''ik voel me zo verdomd alleen'' van Danny de MunNIK doen volgens hemzelfquote:Op zondag 23 oktober 2005 13:40 schreef mark_03 het volgende:
Die eerste jongen hoefde niet eens te zingen.
Hij heette iets in de richting van Ray Mitchell ofzo, toch?quote:Op donderdag 27 oktober 2005 16:10 schreef Takkembah het volgende:
Armand was inderdaad wel leuk
"Ik heb lekker een portje bij me, maar ik doe net of het roosvice is"![]()
En wie was die jongen die daar even super stond te zingen maar eigenlijk niet doorhad dat hij zo goed zong. Die neef nog van hem "[...] is wel erg zelfverzekerd ja" Weet iemand dit, kan hem nergens meer vinden.....![]()
Wat een toevalquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:32 schreef BVO het volgende:
Over een half uur weer he!
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:32 schreef Svensational het volgende:
En schop. [afbeelding]
Nog een half uur..
En dat alles binnen een minuutquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |