Om dezelfde reden als die gast in dat dimmu borgir shirt; het is geen idols maar zoals de jury al zegt; het is "Pop-Idols". Wat raar is want bijna alle grote Nederlandse acts zijn/waren geen pure popmuzikanten. Sowieso zijn de echte idolen meestal geen pop. (Met als enorm grote uitzonderingen Jackson en Madonna...)quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn er nooit moslima's in Idols? Die kunnen altijd zo mooi zingen, met hun hand op en neer op hun mond enzo.
Wat is het maximale?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:13 schreef tonks het volgende:
Mijn gothic rating staat nu op 921
haat punten dus.
Maar wel goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
En die ene afro! ik dacht dat hij oud was ofzo.. 16! WTF!
Ik heb die rockgast wel zien zingen en hij is nog door ook!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef Sonja27 het volgende:
Maar waar was nou die gast die in een rock groep zat? In het begin werd hij gevolgd, maar hebben we zijn "optreden" wel op tv gezien?
Eigenlijk het enige talent wat ik vanavond gezien heb.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef Luli het volgende:
Helemaal mee eens, ik heb zelfs lopen janken bij die neger dat ie door was
mijne 178 maar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:13 schreef tonks het volgende:
Mijn gothic rating staat nu op 921
haat punten dus.
Ze zijn helaas onuitbanbaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef tonks het volgende:
[..]
als alle gothics dood zijn dan stop ik met tellen.
Had je iets beter moeten opletten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:15 schreef Luli het volgende:
[..]
Ik heb die rockgast wel zien zingen en hij is nog door ook!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
Make it 75%quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef Ivatje het volgende:
My God, ongeveer de helf van de deelnemers is debiel, mafkees of verstandelijke handicap!!![]()
Maar het was erg grappig!!![]()
Die was briljantquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:
Ik lig echt nog steeds in een deuk om die smurf![]()
inderdaad, gaan ze een beetje bij mensen thuis. of bij die aprés ski gast kijken hoe hij optreed. is wel leuk af en toe maar niet meer dan 1 á 2 keer per aflevering.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:16 schreef ThE_ED het volgende:
Overigens zeke raan het begin echt weinig audities, en dat is toch wel waarvoor je kijkt. ik wil gewoon superpositieve ouders zien en een dochter die door de jury om een afgrijselijk nummer wordt afgezeken, niet allerlei gare shit ertussendoor.
toen ik hem zag wíst ik gewoon dat hij door zou gaan, de auditie was niet eens zo geweldig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:17 schreef rena het volgende:
[..]
Inderdaad, 16Ik dacht echt dat hij 30 was of zo
Ze maken mij echt niet wijs dat er zó weinig animo was voor die audities.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
inderdaad, gaan ze een beetje bij mensen thuis. of bij die aprés ski gast kijken hoe hij optreed. is wel leuk af en toe maar niet meer dan 1 á 2 keer per aflevering.
En toen dat smurfenliedje terugkwam bij die gothicquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:17 schreef PeRi het volgende:
Ik lig echt nog steeds in een deuk om die smurf![]()
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:14 schreef tonks het volgende:
Mwah.. Martijn is wel leuk in voice-overen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Tooske en Reinout het beter zouden doen.
Ik mis ze ook. Ik vind Chantal leuk om te zien en haar stem is om aan te horen, maar Toose was veel leuker en echt meer intensiever en actiever met de mensen. Martijn is helemaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:19 schreef PeRi het volgende:
Ik ben er ook nog steeds van overtuigd dat Tooske en Reinout het beter zouden doen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
Die lekkere anouk indo mocht van mij wel door.
Die ene waar ze thuis bij zijn geweest en dat altijd zong en zo... dat die niet doorging...quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:22 schreef tonks het volgende:
Die lekkere anouk indo mocht van mij wel door.
Lag het nou aan mij of is martijn véél vaker in beeld geweest dan chantal..?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik mis ze ook. Ik vind Chantal leuk om te zien en haar stem is om aan te horen, maar Toose was veel leuker en echt meer intensiever en actiever met de mensen. Martijn is helemaal![]()
11.000 mensen. 6000 minder dan de vorige keer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet er iemand trouwens wat de opkomst is van dit jaar? vorig jaar was het echt super veel!
Die was gewoon fucking zenuwachtig. Het leek alsof ze totaal geen gevoel voor ritme had, maar dat heeft ze volgens mij écht wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Die ene waar ze thuis bij zijn geweest en dat altijd zong en zo... dat die niet doorging...Alleen dat getap met der schoenen was irritant, maar der stem was goed
Lag niet aan jou. Jammer... Chantal is leuker om te zien :'0quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:24 schreef ckyerwin het volgende:
[..]
Lag het nou aan mij of is martijn véél vaker in beeld geweest dan chantal..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |