Dramatisch iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een tapdansende jongen die met z'n vingers in het stopcontact heeft gezeten en. Isn't She Lovely.
. zingt.
ALLE ITALIANEN ZIJN FLIKKKKKUUUUURRRS.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:03 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
ik doe net of ik die alle italianen zijn echt homo opmerking niet heb gehoord
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:05 schreef pberends het volgende:
Chantal "Boerin" Janzen, GA IS DOOD!
Alles is beter dan tooskequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:05 schreef Svensational het volgende:
Het was weer leuk.. Ook leuk dat er nu twee presentatoren rondlopen i.p.v. alleen Tooske.
Juist.quote:
Boerin eerste klas. Ze is de vleesgeworden Ariër der Ariërs.quote:
Mwoah, wat ik van haar zag klonk niet al te best.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, ben benieuwd naar dat meisje met die platte blonde haren die Break Down The Wall van Anouk zong. Die is tof, denk ik, vind ik.
Mmmm lekker boerinnetje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Boerin eerste klas. Ze is de vleesgeworden Ariër der Ariërs.
ik ben nog veel benieuwder naar de werkloze gastquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, ben benieuwd naar dat meisje met die platte blonde haren die Break Down The Wall van Anouk zong. Die is tof, denk ik, vind ik.
Ken uw klassiekers.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef pberends het volgende:
Waarom zijn er nooit moslima's in Idols? Die kunnen altijd zo mooi zingen, met hun hand op en neer op hun mond enzo.
Ja, en, je zult haar nooit krijgen! whahaha.quote:
door dat eerste wat werd gezegt kreeg ik een sprankeltje hoopquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:09 schreef Dead-Doll het volgende:
Die grunter had door moeten gaan!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |