quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:32 schreef Airelle het volgende:
*evelien bakt pannekoek!
Jaaa, dat is 'm. Machtig nummerquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
KT Tunstall - Black Horse and the Cherry Tree?
Als Buup dat doet scheurt ze waarschijnlijk iets anders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat nou? Ik zie mogelijkheden voor jou
En ga me nou niet vertellen dat je echt om haar geeft he
Gewoon lekker ballen die slet en weer op het eerstvolgende vliegtuig terug
Filmpje online zetten en klaar. Naar bed en dan weer naar school.
Hoe zie je dat hij rechter isquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:15 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Wat een homo die rechter!
Hij's die rechter van de rechtzaak met Buup. Ze werd verdacht van seks met een minderjarige.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 18:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij's die rechter van de rechtzaak met Buup. Ze werd verdacht van seks met een minderjarige.
quote:
Netjes.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:46 schreef Svensational het volgende:
Zge Buup, dat wat jij altijd met MissBabe hebt he, dat hebben BVO en ik ook, maar dan veel sterker..
Idols #03: Het was weer geweldig. _O_..
Met al die lijsten en dat leuke nummer????quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:51 schreef Svensational het volgende:
Ben ik de enige die de HP-reclame wel leuk vind?
Er is een Idols-forum hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:18 schreef Airelle het volgende:
Idols was deze keer - in tegenstellen tot vorige week - wel vermakelijk.
Die hockey-muts![]()
.
Dat ook steeds leuker wordt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 21:20 schreef Svensational het volgende:
[..]
Er is een Idols-forum hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |