quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 11:49 schreef Svensational het volgende:
Zhenar staat gelijk aan: tofheid.
Ik ga meteen mijn ondertitel veranderen.quote:
JE VERSTOORT MIJN QUATROPO!!! BITCH!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Natuurlijk was deze eerder.
Een hele minuut zelfsquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Natuurlijk was deze eerder.
Echt nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JE VERSTOORT MIJN QUATROPO!!! BITCH!![]()
![]()
![]()
quote:
Nee joh, dat was ik niet, dat was iemand andersquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]Jij was het?!
![]()
Jij... die in mijn onderschrift staat...!??!???![]()
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:09 schreef pberends het volgende:
blaat
OH JA!?!?!??quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee joh, dat was ik niet, dat was iemand anders!
quote:
Ik dacht dat die kloon van mij geband wasquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:17 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik dacht dat die kloon van mij geband was!
Ik hou niet zo van goed doorbakken. Mag best wel wat rood te zien zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:22 schreef Svensational het volgende:
Ritueel verbranden enzo!
Ja maar nu met die Fok!kergriep kunnen we niet voorzichtig genoeg zijn!quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:26 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van goed doorbakken. Mag best wel wat rood te zien zijn.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:28 schreef Zhenar het volgende:
Ja maar nu met die Fok!kergriep kunnen we niet voorzichtig genoeg zijn!
Ja, hallo!? Je hebt op het randje, en dan heb je suïcidaal...quote:
Keihard de gekstuuhquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:32 schreef Zhenar het volgende:
Ja, hallo!? Je hebt op het randje, en dan heb je suïcidaal...
Rood menschenvleesch...![]()
Dat is gewoon smeken om problemen.
Anders ga je even naar het goede topic, LUL!quote:
Ja, en sinds ze het hebben zocht ik al naar dat topic om ze te bedanken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Opmaakcodes automatiseren
Sven, wat had je vroeger toch goede ideeën..
Alleen je kick was dan weer wat minder.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:34 schreef Bupatih het volgende:
Opmaakcodes automatiseren
Sven, wat had je vroeger toch goede ideeën..
Zonder die kick had jij er nooit van gewetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alleen je kick was dan weer wat minder..
Hup naar Spanje en troosten die sletquote:Actrice Kristin Davis scheurt enkelband
Uitgegeven op vrijdag 28 oktober 2005 om 12:51:21
(Novum) - Kristin Davis heeft haar enkelband gescheurd tijdens een verblijf in een Spaans hotel. De actrice werd om 04.00 uur gewekt met het bericht dat een fax voor haar was binnengekomen. De actrice kwam haar bed uit en gleed uit, meldt IMDB.
"De vloeren van het hotel zijn van hardhout en er lag op de vloer een doekje waarop je kunt staan als je uit bed stapt", zegt de 40-jarige ster. "Mijn voet stond op het doekje en dit schoof weg. Ik klapte op de vloer en scheurde mijn enkelband."
Kristin in gelukkigere tijdenquote:
Ik had het al gelezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:01 schreef Dada het volgende:
Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuup:
[..]
Hup naar Spanje en troosten die brunette beauty
Wat nouquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef Dada het volgende:
[..]
Wat nou? Ik zie mogelijkheden voor jou
En ga me nou niet vertellen dat je echt om haar geeft he
Gewoon lekker ballen die slet en weer op het eerstvolgende vliegtuig terug
Filmpje online zetten en klaar. Naar bed en dan weer naar school.
We weten dat jij zo inelkaar zit getuige jouw versierpogingen bij elk SC vrouwtje wat voorbij komtquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:07 schreef Dada het volgende:
Wat nou? Ik zie mogelijkheden voor jou
En ga me nou niet vertellen dat je echt om haar geeft he
Gewoon lekker ballen die slet en weer op het eerstvolgende vliegtuig terug
Filmpje online zetten en klaar. Naar bed en dan weer naar school.
quote:
Yeah right, Dada.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:09 schreef Dada het volgende:
[..]
We weten dat jij zo inelkaar zit getuige jouw versierpogingen bij elk SC vrouwtje wat voorbij komtJe bent, hoe zeggen die Fransen dat ook alweer: Un player
Maar een kaartje zit er toch wel in? Bosje bloemen misschien (alhoewel ik betwijfel of dat langs de beveiliging komt).quote:
Ik heb d'r privé-adres en -nummer, dus dat komt wel goed...quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:10 schreef Dada het volgende:
[..]
Maar een kaartje zit er toch wel in? Bosje bloemen misschien (alhoewel ik betwijfel of dat langs de beveiliging komt).
.....quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb d'r privé-adres en -nummer, dus dat komt wel goed...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:12 schreef Copycat het volgende:
Het is vandaag Halloween
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |