Ja, bedankt!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:06 schreef Airelle het volgende:
*die kon ik verwachten natuurlijk..
NO COMMENT.
Nee, hij is uitgesteld.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
Gaat die meet trouwens nog doorIk wil wel
SLOTJE!quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, bedankt!Nu kunnen we dit topic wel opdoeken, als jij geen commentaar geeft.
Ik snapte het wel, maar vond het nogal pietluttigquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:10 schreef pberends het volgende:
Tweevandaag heeft paddo's op.
Niemand snapt 'm. Stelletje paddo-snuivers!
Ik schrok me kapot... helemaal lopen regelen dat ik eerder weg kon van mijn werk en zoquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik krijg altijd die behoefe als mensen vragen naar de bekende weg.
Dat dacht ik alquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik schrok me kapot... helemaal lopen regelen dat ik eerder weg kon van mijn werk en zo
Nee dat wist ik niet... daarom vroeg ik... JE JOKT?!... Dat was meer een vraagquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Maar als je het toch al wist WAAROM vraag je het dan?
.
Ik jok normaliter nooit. Maar zonet wel dusquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee dat wist ik niet... daarom vroeg ik... JE JOKT?!... Dat was meer een vraag![]()
Ik vond het wel humorquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:17 schreef pberends het volgende:
Oh nee he, een reclame met Van der Vaart en Sylvie Meis.
Hehequote:Op vrijdag 23 december 2005 22:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik jok normaliter nooit. Maar zonet wel dus.
Mag wel, vond het wel leukquote:Op vrijdag 23 december 2005 22:20 schreef Airelle het volgende:
[..]
Maaaaarrrrrrr ik zal het nooit meer doen. He I'm out, fijne kerstdagen allemaal!!!!
![]()
.
Hier wordt ook niet aan kerstcadeaus gedaan, hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 22:21 schreef Dizer het volgende:
Ik heb een nieuwe horloge gekochtIk vond maar dat ik mijzelf een dure kado mocht geven omdat hier in huis en rest van familie en vrienden niet aan kado's doen (
) en heb daarom lekker veel geld aan uitgegeven
Plus maandag ga ik nog minimaal 150 euro aan dvd's en cd's uitgeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |