quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had jou niet als PI-lezer ingeschat.![]()
Natuurlijk. Ik dacht even als eenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef Bupatih het volgende:
Waarom die [sex].?
Wij kunnen toch op de edit-knop uit jouw bericht klikken, waarna wij je tekst kunnen selecteren, kopiëren en plakken in de OP?
Lukt het zelfsquote:
Dat blijkt maar weer!quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer!![]()
MB: hoe doe je die fluffige pijltjes eigenlijk?![]()
Ja, dat was een beetje ingewikkeld.. Bupa kan het vast beter uitleggen dan ik maar goedquote:
Achter de schermen is er een mooi topic voor types zoals jij en Sven, waar ze het uitleggen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hmmm...vaag bij mij blijft ie hangen
quote:Bupagay
Je hebt het wel goed uitgelegd, hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat was een beetje ingewikkeld.. Bupa kan het vast beter uitleggen dan ik maar goed
Je moet die pijltjes dus toevoegen aan je favorieten (of koppelingen, dat heb ik) en dan geef je ze een naam: 'fluffige pijltjes'. Dan ga je naar het reageervenster van Fok! je schrijft je reactie en klikt die koppeling aan. Dan kiest hij vanzelf de-PI. Als je dan op invoeren klikt, heb je de fluffige pijltjes
![]()
Trouwens:quote:javascript:void(document.forms[0].posticon[14].checked='checked' , document.forms[0].posticon[14].value='49')
Bovenstaande bookmarken / toevoegen aan je favorieten.
Geef het een leuke naam: "Rode pijltjes"
Ga naar Fok!
Typ een leuk berichtje
Je selecteert nog géén PI.
Je gaat naar je favorieten, drukt op die favoriet van hierboven.
Je ziet nu dat je PI deis. Dit lijkt maar zo. Niet verder aankomen.
Alt+s / Invoeren.
Tadaa.
Link!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Achter de schermen is er een mooi topic voor types zoals jij en Sven, waar ze het uitleggen!.
[..]![]()
Nee dus, ik was het belangrijkste vergetenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt het wel goed uitgelegd, hoor.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dus, ik was het belangrijkste vergetenDie Java-script-code
Braafquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat mag wel wat netter! Ik ben je hond niet! [afbeelding]
Maar goed...ik ben de beroerdste niet.![]()
PI-loos? PI-LOOS?!?!!?!?!?!!!1/1/!?!/!/!quote:
Maar weet je ook wat het effect is als je die laatste cijfers in de Javascript-code verandert? Nee he?quote:
Als ze niet gebruikt worden voor posts en gewoon als plaatjes binnen een post dan zijn het niet meer dan dat: PLAATJES!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
PI-loos? PI-LOOS?!?!!?!?!?!!!1/1/!?!/!/!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!11!!!!
ZIE JE DAT FUCKING RIJTJE PI'S SOMS NIET IN DE OP!?!?!?! WAAR IK ZOVEEL MOEITE VOOR HEB GEDAAN!?!!>!!?!?!? EN MIJ ZELFS KWETSBAAR VOOR HEB OPGESTELD>?!?!!?1/1/!/!/! DOOR OM HULP TE VRAGEN!@?!?!/!!?1/1ji#IO'ghrreorthi4q238q230r5]mvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrr
![]()
![]()
!!!1!
((((((((((99999999
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar weet je ook wat het effect is als je die laatste cijfers in de Javascript-code verandert? Nee he?
Deze stomme kut wel
Euh... een ander plaatje?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar weet je ook wat het effect is als je die laatste cijfers in de Javascript-code verandert? Nee he?
Deze stomme kut wel
Wat een vuilbekkerij!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ze niet gebruikt worden voor posts en gewoon als plaatjes binnen een post dan zijn het niet meer dan dat: PLAATJES!Dus je kan er 1093083092809809284 in je OP gooien, het blijft een walgelijk PI-loos kuttopic.
![]()
![]()
Labiaquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... een ander plaatje?
* Zhenar probeert.
Jij lekkere labia!![]()
Moet dat nou?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Labia
Het is stomme kut en niet anders!
"Stom"?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef LeBeau het volgende:
http://i18.photobucket.com/albums/b146/bolebeau/PI.jpg
Kan je er volgende keer bijhouden als spiekbriefje.
"Vervelende Vulva" ook geen optie?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Labia
Het is stomme kut en niet anders!
Aaaaawquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Moet dat nou?Ik vind je wel een lieve kut.
![]()
Dat doe ik natuurlijk alleen maar om te plagen.quote:
Ok, maar dan noem ik jou "Zeik Zak"quote:
Maar dat doet zo'n pijn! In mijn hartje!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat doe ik natuurlijk alleen maar om te plagen.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, maar dan noem ik jou "Zeik Zak"![]()
De wereld is hard en het leven is geen pretje, wen er maar aan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dat doet zo'n pijn! In mijn hartje!![]()
Wat jij wilt, Super Scrotum, wat jij wiltquote:
Ik vind "Vervelende Vulva" nog wel wat tam. Ik maak er Venijnige Vulva van.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat jij wilt, Super Scrotum, wat jij wilt![]()
Wat een KUT smiley.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb niks tegen kutsmileys, ik heb wat tegen de uitwassen van kutsmileys.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb niks tegen kutsmileys, ik heb wat tegen de uitwassen van kutsmileys.
Niet eens verbeterd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wíst gewoon dat het om Keira ging.!
Ze trekt trouwens wel op elke foto dezelde kop..
Alsnog gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niet eens verbeterd.![]()
PI's zijn tof. Maar ik moet vaak editten om ze toe te voegen.
Is het niet tahwlpoerizt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ben hier niet de taalpurist.![]()
Bij mij was het gewoon een typefout.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ben hier niet de taalpurist.![]()
Die smiley is... eng!quote:
Hij is zo "Ik ben geil, geamuseerd, geestelijk niet helemaal 100% en ik heb honger" eng.quote:
Ik vind hem meer "ik ben ontsnapt uit de voorportaal van de Hel en ben gekomen om je bloed te drinken, maar er zit een splinter in mijn voet" eng.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij is zo "Ik ben geil, geamuseerd, geestelijk niet helemaal 100% en ik heb honger" eng.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Hé, klein meisje! Hé, klein meisje...pssst, kom eens hier! Wil je mijn cavia aaien? Hij ligt hier bij mij op schoot, onder die handdoek. Ja, daar moet je even met je hand onder. Begin maar te aaien!
Het is een kruising tussen emo.gif en kwijl.gifquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je geeft geeneens een verklaring voor de traan.
![]()
!
Mijn verhaal is veel geloofwaardiger.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Hé, klein meisje! Hé, klein meisje...pssst, kom eens hier! Wil je mijn cavia aaien? Hij ligt hier bij mij op schoot, onder die handdoek. Ja, daar moet je even met je hand onder. Begin maar te aaien!
WTF?! Die traan is integraal bij emo.gif, anders was het toch gewoon een lach smiley?!?!?!!?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een kruising tussen emo.gif en kwijl.gif. En ik hoor je nooit over die traan bij emo.gif.
!
Het is dus gewoon een vieze-oude-mannetjes-smiley..
Natuurlijk, SSquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik vind "Vervelende Vulva" nog wel wat tam. Ik maak er Venijnige Vulva van.![]()
Of vind je dat niet tof, Venijnige Vulva? (af te korten tot VV!)
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:12 schreef LeBeau het volgende:
Niet zulke lange verhalen posten Zhenar, dan haken de mensen af.
Wat zei je? Ik kwam niet verder dan de 'quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]( <-- weemoedige lach om de onnozelheid van LB)
Als je dát al een lang verhaal vindt, dan zou je mijn posts eens moeten lezen als ik écht op dreef ben!![]()
Maar je zou waarschijnlijk al na 2 zinnen afhaken.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:17 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Wat zei je? Ik kwam niet verder dan de ''.
quote:
Ik houd wel van controversie!quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Natuurlijk, SS
Wát een dubieuze afkorting heeft jouw nieuwe bijnaam
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 16:21 schreef LeBeau het volgende:
Ik klikte te vroeg op invoeren.
Er moesten nog een paar "![]()
![]()
" bij.
En dan zijn we weer terug bij af.quote:
Maar een verhaal en levenservaring rijker.quote:
quote:
Wauw, wat een multitasken!quote:
Nee, ze is net in haar ster genomen door die man achter haar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Wauw, wat een multitasken!Ze kan poepen en gewichtheffen tegelijkertijd!
![]()
Oh, natuurlijk! En nu geeft hij met zijn handen aan hoe groot zijn tampeloeres wel niet is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ze is net in haar ster genomen door die man achter haar.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
KLIK
Ik dus mijn foto uploaden, vindt die site mij op Brad Pitt lijken!![]()
![]()
Bij mij kwam de manier van lachen op de foto's overeen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:53 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij let dat ding alleen op de vorm/houding van je hoofd ofzo.
quote:# Hans Kraaij jr Award – Meest irritante user Bupatih
quote:# Wie zijn Paul en Marschja Award – De user met de minste SHO-kennis Bupatih
quote:# Beau van Erven Dorens Award - Meest arrogante user Bupatih
quote:# Brad Pitt Award – Lekkerste user (m) Bupatih (die Zoolander foto is het bewijs)
Zo zie je maar, ik lieg nietquote:
Ach, ik neem die driequote:
Ik dacht dat jij er zo-een was van "het gaat om het innerlijk"? Jij geilt dus toch alleen maar op grote tieten en een Beyonce reetquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:13 schreef Bupatih het volgende:
Ach, ik neem die drie-nominaties er maar bij, want die onderste maakt een hoop goed.
.
Nee, ik geil op mezelf. Dat vind ik al méér dan genoeg.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:15 schreef Dada het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij er zo-een was van "het gaat om het innerlijk"? Jij geilt dus toch alleen maar op grote tieten en een Beyonce reet![]()
Buup heeft afgedaan
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:31 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Ik zei het je! Michael Jackson was ook een negert.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:08 schreef Dada het volgende:Jim Carey Award – Grappigste user Zhenar Gert Jan Dröge Award – Zhenar Bridget Maasland Award – Zhenar
Alleen die naam al, en dat supervervelende Britse accentquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Volgens mij ben je stiekem gewoon verliefd op KK.!
Leuk hè, Paint?
Zul je dus later met een manwijf moeten trouwen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 19:46 schreef Bupatih het volgende:
KLIK
Ik dus mijn foto uploaden, vindt die site mij op Brad Pitt lijken!![]()
![]()
Die "kop" heeft nog wel wat maar dat lichaamquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
Alleen die naam al, en dat supervervelende Britse accent.
Ze zou zo een dochter van Marijke Helwegen kunnen zijn met die kop van de laatste maanden.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Zul je dus later met een manwijf moeten trouwen.
Niet nodig, heb geld zat, en de belangrijkste reden voor mijn "niet nodig" is toch wel: ik deed het uit liefdequote:
Ik had het over Anistonquote:
Buup is een vieze ouwe geilertquote:
Dat slaat dus nergens op.quote:
Dizer toch?quote:Maar een penis uploaden lukt niet, niemand heeft een dickhead.
En dit slaat op?quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:44 schreef Dada het volgende:
[..]
Buup is een vieze ouwe geilertLekker in een regenjas de straat over, de parken door en dan thuis lekker de Passie erbij en lekker trekken
Buup
quote:
Noem het een geniale ingeving. Ik doorgrond jouw persoonlijkheidquote:
I don't think so.quote:Op vrijdag 2 december 2005 20:47 schreef Dada het volgende:
[..]
Noem het een geniale ingeving. Ik doorgrond jouw persoonlijkheid
quote:Verder slaat het als een lul op een drumstel
Ben ik nu irritantquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
I don't think so.. Leuk geprobeerd verder.
[..]
[afbeelding]
Daarom juist, die zit nog niet bij de celebs.quote:
Neuh.quote:
Laa je nie kennnuuuuuuhhh Buupquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:50 schreef Bupatih het volgende:
Neuh.Daarvoor moet je toch echt béter je best doen.
Ben Affleck, maar niet echt een goede match.quote:
SPELFUHOUUUUUUUUUT!!quote:
quote:
Gelukkig maar.quote:Op vrijdag 2 december 2005 21:00 schreef Dada het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel: ik pretendeer niet te kunnen schrijven
Ah... de prachtigste beweegreden aller tijdenquote:Op vrijdag 2 december 2005 20:42 schreef Dada het volgende:
[..]
Niet nodig, heb geld zat, en de belangrijkste reden voor mijn "niet nodig" is toch wel: ik deed het uit liefde
LA-SER!quote:Op vrijdag 2 december 2005 22:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://3.1415926535897932(...)105820974944592.com/
Loekiequote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Bupatih het volgende:
Achter de schermen is er een mooi topic voor types zoals jij en Sven, waar ze het uitleggen!.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:23 schreef alwaysthebest het volgende:
Reünie was tof. Ook al ken ik de meesten nog goed en is het pas twee jaar geleden dat we nog bij elkaar in de klas zaten.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:29 schreef Svensational het volgende:
Bier. [[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/14.gif]afbeelding][/url]
quote:
quote:
Niemand van The Box kijkers die 'm kentquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb hem aangevraagd bij The Box.
En ik kan niet eens The Box ontvangen.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Niemand van The Box kijkers die 'm kent.
quote:
Er is maar één tuinbouwquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/10.gif]afbeelding][/url]
En ik heb een superlul!quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En ik kan niet eens The Box ontvangen..
Toch niet Raffaëla hequote:Op vrijdag 2 december 2005 23:40 schreef BVO het volgende:
Post dit topic eens snel vol zodat we er straks een felicitatietopic van kunnen makenrrrr!!
Maar als ie terugkomt is ie niet ineens bruin ofzo.quote:
Maar wel kei-grappig opeens.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:45 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar als ie terugkomt is ie niet ineens bruin ofzo. [afbeelding]
Die is echt al zó oudquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:43 schreef Bupatih het volgende:
Superman tegen Spiderman: "Hé, ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga nu naar bed, mên".
Hij was al kei-grappig.quote:
quote:
Spiderman tegen Batman: "Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga naar Robin".quote:
Niemand (behalve DVP) heeft hem ooit gezien, dus dat kan je niet weten. (Net als zijn huidskleur).quote:
Die is ook niet grappig en zulks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Spiderman tegen Batman: "Ik weet niet wat jij gaat doen, maar ik ga naar Robin".
[afbeelding] Geef toe, die kende je nog niet!
Ik zie ze ook.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:47 schreef BVO het volgende:
Waarom werkt imageshack bij mij wél altijd?
Ik zie het plaatje gewoon namelijk.
Maar je kende hem in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die is ook niet grappig en zulks. [afbeelding].
Ohm ik was dan in de war met Pierke.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niemand (behalve DVP) heeft hem ooit gezien, dus dat kan je niet weten. (Net als zijn huidskleur).
Ja, dat kan ik ook wel doen, maar dan krijg ik na het ALT+R'en een witte pagina...quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zie ze ook.
In firefox kun je daar iets voor instellen.
"Lulluke mongool. Stomme debiel."quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ohm ik was dan in de war met Pierke.. Ik kon me al niet herinneren dat ie dood was
.
En ik weet inmiddels wie Tuinbouw is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ohm ik was dan in de war met Pierke.. Ik kon me al niet herinneren dat ie dood was
.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:48 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik zie ze ook.
In firefox kun je daar iets voor instellen.
Link?quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:50 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik ook wel doen, maar dan krijg ik na het ALT+R'en een witte pagina...
about:config --> referer header op 0 zetten ipv 2.quote:
Zo danquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:47 schreef Svensational het volgende:
[..].
Alsof je niet weet dat Imageshack niet werkt.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Nou, het was duidelijk het wachten waard. [afbeelding].
Hij's wel okay jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Pieperd. Die wethouder Pastors van jou stadje is wel lachen trouwens.
Nou inderdaad. Qua standpunten is hij redelijk extreem, maar ook weer niet onredelijk.quote:Op vrijdag 2 december 2005 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij's wel okay ja.
Het is wel iemand die in de landelijke politiek wat teweeg zou kunnen brengen, in tegenstelling tot die Eerdmans enzo.
Precies, en hij heeft ook wel een soort van charisma wat Fortuyn had. Ik zie hem nog wel de verkiezingen van 2007 ingaanquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:59 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Qua standpunten is hij redelijk extreem, maar ook weer niet onredelijk.
Hij heeft inderdaad geval PvdA en CDA van tafel geveegdquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Precies, en hij heeft ook wel een soort van charisma wat Fortuyn had. Ik zie hem nog wel de verkiezingen van 2007 ingaan.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad geval PvdA en CDA van tafel geveegd.
Nou inderdaad. In onze gemeente is het vooral CDA en PvdAquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]Die peiling van Rotterdam
.
Gaat toch nog goedkomen hier.
Niet eens VVD erbijquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou inderdaad. In onze gemeente is het vooral CDA en PvdA.
Nee VVD is hier bij mijn weten niet zo groot. Dramatisch inderdaad. Maar het is gelukkig ook weer niet SP/GroenLinks-achtig. PvdA en CDA is lekker gulden middenweg.quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet eens VVD erbij.
Dan is het helemaal dramatisch.
Was even bang dat het hier weer zo'n rood bolwerk zou worden, maar die rooien hebben met het wegsturen van pastors hun eigen graf gegraven.
Google ff even dan weet je waarom hetquote:Op vrijdag 2 december 2005 23:56 schreef Svensational het volgende:
Nou, het was duidelijk het wachten waard. [afbeelding].
Too bad for themquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:08 schreef BVO het volgende:
Nou ja, we mogen ook niet te vroeg juichen, maar 't is een hele verbetering zo in twee maanden.
Volgens mij jagen we hier iedereen weg.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 00:10 schreef Airelle het volgende:
Over de vermeende relatie van Raggel Hazes met John de Wolf?!?.
Is wel vaker zo met voetballersquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:12 schreef BVO het volgende:
Hij was gisteren bij Jensen, echt snugger is 'ie niet. Zou zomaar kunnen dus.
Jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:14 schreef Airelle het volgende:
21 al?????????? Heeft ze nog met Brain?
Nou ja, als zij hem wil moet ze ervoor gaan hequote:Op zaterdag 3 december 2005 00:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Leuk voor der. Ik hoop dat ze veel kindjes krijgen enzo.
.
Whehehe. Dat moest toch maar even vermeld wordenquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, als zij hem wil moet ze ervoor gaan he. Kan me er alleen weinig bij voorstellen.
Heb d'r in ieder geval eventjes gefeliciteerd![]()
.
Deed ze immers ook bij mij.
Was wel grappig jaquote:Op zaterdag 3 december 2005 00:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whehehe. Dat moest toch maar even vermeld worden. Ik ga slapen nu, morgen werken om 8:00. Mmm...
Damn, dit wist ik dus echt nietquote:
Lompe Talpa-boerin.quote:Op zaterdag 3 december 2005 01:04 schreef Tom_Tom- het volgende:
Terwijl. Bridget.
. veel sexyderderder is.
Nou moe.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:10 schreef pberends het volgende:
[..]
Lompe Talpa-boerin.
Niet dat Katja veel beter is.
Dat kun je niet vaak genoeg zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:22 schreef Svensational het volgende:
Of heb ik dat al een keer gezegd?
Ja maar ik wil niet steeds in herhaling vallen. Dan biggelen de traantje namelijk van mijn wangen.quote:Op zaterdag 3 december 2005 11:25 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat kun je niet vaak genoeg zeggen natuurlijk.![]()
Ja kijk, dat bedoel ik nou. Ik begin al helemaal fouten te maken en zulks.quote:
quote:
Daarom is Bridget het leukst.quote:Op zaterdag 3 december 2005 12:15 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ben voor Katja![]()
Bridget komt op mij altijd zo bitchie over.
Nee, Katja is het tofst. Stell dat ik met een van beide een dagje zou mogen doorbrengen, dan denk ik dat ik met Katja meer lol zou hebben.quote:
So truequote:Op zaterdag 3 december 2005 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Daarom is Bridget het leukst.
En ze was altijd al tof bij TMF..
Ze waren allebei niet echt je-van-het.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:13 schreef Svensational het volgende:
Buup is ook voor Bridget geloof ik. In ieder geval met dat cabaret toen.
Bridget is echt het meisje-meisje, terwijl Katja ook meer wat meer "mannelijker" is in omgang denk ik...quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:17 schreef Bupatih het volgende:
Wat Duiveltja zegt: met Katja kun je meer lol hebben, denk ik.
Dat klopt inderdaad, Katja laat 16 scheten per dag en Bridget 12.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bridget is echt het meisje-meisje, terwijl Katja ook meer wat meer "mannelijker" is in omgang denk ik...
Bij Kristin Davis is het net andersom.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:37 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Look at me, I'm 19 years old, but I look 40, isn't it sweet?"
Ik zie de foto niet, dus weet niet of je daar sarcastisch bentquote:Op donderdag 8 september 2005 15:42 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Prachtig die huidskleur...Lindsay Lohan
.
Ze is daar spierwit.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zie de foto niet, dus weet niet of je daar sarcastisch bent.
En hier weer niet.quote:Op vrijdag 16 september 2005 22:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Sorry, maar tis nooit een lekker wijf geweest. Ik snap de ophef niet.
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lindsay Lohan was nog leuk toen ze rood haar was en iets meer vlees op haar botten had..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:45 schreef Tom_Tom- het volgende:
Lindsay Lohan was nog leuk toen ze rood haar was en iets meer vlees op haar botten had..
Sexy zeg, zijn die "watchers" in Hollywood blind ofzo?quote:
Dat had ik al een keer gedaan!quote:
Ja, maar toen was het eenmalig.quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat had ik al een keer gedaan!
Nogmaals: foei..
quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:46 schreef pberends het volgende:
Kijk, dit is goede smaak:
[afbeelding]
Wtf moet je met Lonsdale Lohan, Kutje Schaamhaar en Bridget de Talpanist?
Grote jetsers.quote:
En dat wil leraar worden?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, maar toen was het eenmalig.. Nu blijkt dat ik dat gewoon áltijd fout doe.
.
Maar eerst vond je haar dus wel leukquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:50 schreef pberends het volgende:
Lonsdale Lohan is gewoon white trash, dat eigenlijk op een of ander camper in Texas zou moeten wegrotten, maar omdat de dictatuur Hollywood het zo wilde is ze nu immens populair.
Ik was ironisch, omdat dat misschien WEL een eyeopener zou zijn voor die Lonsdale Lohan fansquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:43 schreef Bupatih het volgende:
Hier is die wel positief over haar!?
[..]
En hier weer niet..
Maar nu weet ik het dus dan haal ik m'n taaltoets welquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En dat wil leraar worden?.
! Het is een regelrechte schande!
!
Kijk eens goed naar de foto's man, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 3 december 2005 14:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar eerst vond je haar dus wel leuk? Of was dat "gespeeld"??
Geef nou eens antwoord man.
Kruisjesquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit meer jouw smaak, pb?.
.
. Jennifer Connelly.
.
.
.
Ze is best lekker somsquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar de foto's man, wat denk je zelf?
Sterren zijn net bijen, hebben altijd bij-brillen op als ze op straat lopenquote:Op zaterdag 3 december 2005 14:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
Van jou gekregen, voor mijn verjaardag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |