quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had jou niet als PI-lezer ingeschat.![]()
Natuurlijk. Ik dacht even als eenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:21 schreef Bupatih het volgende:
Waarom die [sex].?
Wij kunnen toch op de edit-knop uit jouw bericht klikken, waarna wij je tekst kunnen selecteren, kopiëren en plakken in de OP?
Lukt het zelfsquote:
Dat blijkt maar weer!quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat blijkt maar weer!![]()
MB: hoe doe je die fluffige pijltjes eigenlijk?![]()
Ja, dat was een beetje ingewikkeld.. Bupa kan het vast beter uitleggen dan ik maar goedquote:
Achter de schermen is er een mooi topic voor types zoals jij en Sven, waar ze het uitleggen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:30 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hmmm...vaag bij mij blijft ie hangen
quote:Bupagay
Je hebt het wel goed uitgelegd, hoor.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:33 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat was een beetje ingewikkeld.. Bupa kan het vast beter uitleggen dan ik maar goed
Je moet die pijltjes dus toevoegen aan je favorieten (of koppelingen, dat heb ik) en dan geef je ze een naam: 'fluffige pijltjes'. Dan ga je naar het reageervenster van Fok! je schrijft je reactie en klikt die koppeling aan. Dan kiest hij vanzelf de-PI. Als je dan op invoeren klikt, heb je de fluffige pijltjes
![]()
Trouwens:quote:javascript:void(document.forms[0].posticon[14].checked='checked' , document.forms[0].posticon[14].value='49')
Bovenstaande bookmarken / toevoegen aan je favorieten.
Geef het een leuke naam: "Rode pijltjes"
Ga naar Fok!
Typ een leuk berichtje
Je selecteert nog géén PI.
Je gaat naar je favorieten, drukt op die favoriet van hierboven.
Je ziet nu dat je PI deis. Dit lijkt maar zo. Niet verder aankomen.
Alt+s / Invoeren.
Tadaa.
Link!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Achter de schermen is er een mooi topic voor types zoals jij en Sven, waar ze het uitleggen!.
[..]![]()
Nee dus, ik was het belangrijkste vergetenquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je hebt het wel goed uitgelegd, hoor.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee dus, ik was het belangrijkste vergetenDie Java-script-code
Braafquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:45 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat mag wel wat netter! Ik ben je hond niet! [afbeelding]
Maar goed...ik ben de beroerdste niet.![]()
PI-loos? PI-LOOS?!?!!?!?!?!!!1/1/!?!/!/!quote:
Maar weet je ook wat het effect is als je die laatste cijfers in de Javascript-code verandert? Nee he?quote:
Als ze niet gebruikt worden voor posts en gewoon als plaatjes binnen een post dan zijn het niet meer dan dat: PLAATJES!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:51 schreef Zhenar het volgende:
[..]
PI-loos? PI-LOOS?!?!!?!?!?!!!1/1/!?!/!/!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!11!!!!
ZIE JE DAT FUCKING RIJTJE PI'S SOMS NIET IN DE OP!?!?!?! WAAR IK ZOVEEL MOEITE VOOR HEB GEDAAN!?!!>!!?!?!? EN MIJ ZELFS KWETSBAAR VOOR HEB OPGESTELD>?!?!!?1/1/!/!/! DOOR OM HULP TE VRAGEN!@?!?!/!!?1/1ji#IO'ghrreorthi4q238q230r5]mvrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rrrrrrrrr
![]()
![]()
!!!1!
((((((((((99999999
quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar weet je ook wat het effect is als je die laatste cijfers in de Javascript-code verandert? Nee he?
Deze stomme kut wel
Euh... een ander plaatje?quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:53 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maar weet je ook wat het effect is als je die laatste cijfers in de Javascript-code verandert? Nee he?
Deze stomme kut wel
Wat een vuilbekkerij!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:54 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Als ze niet gebruikt worden voor posts en gewoon als plaatjes binnen een post dan zijn het niet meer dan dat: PLAATJES!Dus je kan er 1093083092809809284 in je OP gooien, het blijft een walgelijk PI-loos kuttopic.
![]()
![]()
Labiaquote:Op vrijdag 2 december 2005 14:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Euh... een ander plaatje?
* Zhenar probeert.
Jij lekkere labia!![]()
Moet dat nou?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Labia
Het is stomme kut en niet anders!
"Stom"?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef LeBeau het volgende:
http://i18.photobucket.com/albums/b146/bolebeau/PI.jpg
Kan je er volgende keer bijhouden als spiekbriefje.
"Vervelende Vulva" ook geen optie?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:01 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Labia
Het is stomme kut en niet anders!
Aaaaawquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:04 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Moet dat nou?Ik vind je wel een lieve kut.
![]()
Dat doe ik natuurlijk alleen maar om te plagen.quote:
Ok, maar dan noem ik jou "Zeik Zak"quote:
Maar dat doet zo'n pijn! In mijn hartje!quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:06 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Dat doe ik natuurlijk alleen maar om te plagen.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, maar dan noem ik jou "Zeik Zak"![]()
De wereld is hard en het leven is geen pretje, wen er maar aan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar dat doet zo'n pijn! In mijn hartje!![]()
Wat jij wilt, Super Scrotum, wat jij wiltquote:
Ik vind "Vervelende Vulva" nog wel wat tam. Ik maak er Venijnige Vulva van.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat jij wilt, Super Scrotum, wat jij wilt![]()
Wat een KUT smiley.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb niks tegen kutsmileys, ik heb wat tegen de uitwassen van kutsmileys.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding] Ik heb niks tegen kutsmileys, ik heb wat tegen de uitwassen van kutsmileys.
Niet eens verbeterd.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wíst gewoon dat het om Keira ging.!
Ze trekt trouwens wel op elke foto dezelde kop..
Alsnog gedaan.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Niet eens verbeterd.![]()
PI's zijn tof. Maar ik moet vaak editten om ze toe te voegen.
Is het niet tahwlpoerizt?quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ben hier niet de taalpurist.![]()
Bij mij was het gewoon een typefout.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:36 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar ik ben hier niet de taalpurist.![]()
Die smiley is... eng!quote:
Hij is zo "Ik ben geil, geamuseerd, geestelijk niet helemaal 100% en ik heb honger" eng.quote:
Ik vind hem meer "ik ben ontsnapt uit de voorportaal van de Hel en ben gekomen om je bloed te drinken, maar er zit een splinter in mijn voet" eng.quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:50 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Hij is zo "Ik ben geil, geamuseerd, geestelijk niet helemaal 100% en ik heb honger" eng.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 15:52 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] Hé, klein meisje! Hé, klein meisje...pssst, kom eens hier! Wil je mijn cavia aaien? Hij ligt hier bij mij op schoot, onder die handdoek. Ja, daar moet je even met je hand onder. Begin maar te aaien!
Het is een kruising tussen emo.gif en kwijl.gifquote:Op vrijdag 2 december 2005 15:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Je geeft geeneens een verklaring voor de traan.
![]()
!
Mijn verhaal is veel geloofwaardiger.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |