Kneus.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:28 schreef Svensational het volgende:
Is een award-uitreiking een tournament?
SHO -> SHOWchat -> SHOWbusiness = OVERDREVEN!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Zhenar het volgende:
"In de ban", "in de ban"... is dat niet wat overdreven?
Kun je de TT niet veranderen in "Enigszins geïnteresseerd in tournaments"?
Whehe.quote:
Dude. Ga even oude, verlepte, dode koeien uit de sloot halen.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:36 schreef Svensational het volgende:
http://members.lycos.nl/hvanpaesschen/ShowChat-titel.txt
Lekker up-to-date!
Oi, ik heb dat niet in de OP gezet.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude. Ga even oude, verlepte, dode koeien uit de sloot halen..
Maak er dan van "Bevredigt zichzelf bij de gedachte aan awards"quote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SHO -> SHOWchat -> SHOWbusiness = OVERDREVEN!
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
* Svensational verkleedt zich als Tania18 en geeft Bupatih een kusje op z'n blote bolleke..
Sapristi.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga de TT's wel even updaten.
Als goedmakertje.
Je was er laatst ander ook al ingetrapt.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]Niemand kan Tania's kusjes evenaren of op een goedlijkende wijze imiteren!
Zoveel werk is het niet toch?quote:
Iemand heeft het al veranderd.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoveel werk is het niet toch?
Niet!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was er laatst ander ook al ingetrapt.
quote:
Dan is de Jeroen van Kan award voor jou!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:46 schreef Bupatih het volgende:
Mên, ik ben de meest ondergewaardeerde user.
Oh, dat heb ik net gedaan ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het dus over de TT's in de wiki, hè.
In het verkeerde forum jaquote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef Bupatih het volgende:
Wie heeft een goed woordje voor jullie gedaan omtrent IDO?
Nee, man. Netjes achter de schermen!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het verkeerde forum ja.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:45 schreef Bupatih het volgende:
Denk maar niet dat ik dat .txt-bestandje met de topictitels erbij ga updaten.
Niemand kijkt er naar.
In het verkeerde achter-de-schermen forum bedoel ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, man. Netjes achter de schermen!
Alleen reageerde er haast niemand op en toen later een of andere Mike er een topic over opende, werd er wel massaal op gereageerd.
[/ondergewaardeerde modus]
Ik kijk ook nog wel eensquote:
In het grote-mensen-forum.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het verkeerde achter-de-schermen forum bedoel ik..
In ben groterder dan jij hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In het grote-mensen-forum.
Waar jij dus logischerwijs niet kan komen.
Wat heb ik een schijthekel aan vervoegingen van Engelse leenwoordenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:15 schreef Bupatih het volgende:
gequotet
Anders ik wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heb ik een schijthekel aan vervoegingen van Engelse leenwoorden.
Bwahahahah!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Britney toen ze zwanger was, weet niet zeker of ie echt is
Bwahahahah!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom zal ie verzinnenIk vondt het ook al zo vreemd dat ie al weet wat de komende maanden te zien is
!
Maar je weet het maar nooit![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:27 schreef Bupatih het volgende:
Dat vind ik opzich nog wel meevallen.
Hee MB... had ik jou al gevraagd of jij het boek "Opperlandse taal- en letterkunde" kent?quote:
KvK als in Kinderen voor Kinderen?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:59 schreef Svensational het volgende:
MissBabe, heb je de KvK-medley al gehoord??
Ja dat had je al gevraagd en nee ik was het nietquote:Op donderdag 10 november 2005 12:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hee MB... had ik jou al gevraagd of jij het boek "Opperlandse taal- en letterkunde" kent?
En of jij de quote "Ze streken elkaar kak in het gelaat" had gebruik?
Was jij het!?!?!?!?!?
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)eren/bb.20051105.asf Na 11.5 minuut.quote:Op donderdag 10 november 2005 12:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
KvK als in Kinderen voor Kinderen?
Nee, nog niet gehoord.
Damn, mijn mentale gezondheid, wat gebeurt er met me!?!?!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:04 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja dat had je al gevraagd en nee ik was het niet![]()
Whihihihihiihihihquote:Op donderdag 10 november 2005 12:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
http://cgi.omroep.nl/cgi-(...)eren/bb.20051105.asf Na 11.5 minuut.Nostalgie
!
Jij was toch diegene die ook KvK-fan wasquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:08 schreef Svensational het volgende:
Maffe omdraai zinnen.
Het was Leonardo1504!
Dat was ik jaquote:Op donderdag 10 november 2005 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die ook KvK-fan was? Of vergis ik me nu, net als die halve homo
?
quote:Op donderdag 10 november 2005 12:09 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was toch diegene die ook KvK-fan was? Of vergis ik me nu, net als die halve homo
?
Tania, je geeft die jongen valse hoopquote:Op donderdag 10 november 2005 12:47 schreef Tania18 het volgende:
Oh wacht, Opperlandse Taal- en Letterkunde natuurlijk
gnagnaquote:Op donderdag 10 november 2005 12:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Tania, je geeft die jongen valse hoop!
BIATCH!quote:Op donderdag 10 november 2005 12:47 schreef Tania18 het volgende:
Oh wacht, Opperlandse Taal- en Letterkunde natuurlijk
Ik heb je keiveel gemist toen je weg wasquote:
Maarquote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je keiveel gemist toen je weg was.
Nee, jou heb ik heus niet gemistquote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, jou heb ik heus niet gemist.
Mijn hemel, wat een gelukkig mênneke ben ik tochquote:Op donderdag 10 november 2005 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maarnu
ben
ik
er
weer
om
je
te
verblijden
!
Daar geloof ik dus niks van he.quote:
Het stemt mij gelukkig dat ik een gelukkig mênneke van je gemaakt hebquote:Op donderdag 10 november 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een gelukkig mênneke ben ik toch!
En daar word ik weer nóg gelukkiger vanquote:Op donderdag 10 november 2005 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het stemt mij gelukkig dat ik een gelukkig mênneke van je gemaakt heb
Nou ja, dan niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van he.. Mên, kan het nog ongeloofwaardiger
![]()
?
Het kan niet op vandaag!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
En daar word ik weer nóg gelukkiger van!
Ach, BVO is gewoon een simpele ziel, ik neem het hem niet kwalijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het kan niet op vandaag!!
Behalve BVO die weer roet in het eten gooit dan
Het is goed, jonkiequote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, dan niet.rrrrrrr. Ik mis jou iig niet als ik je een half dagje niet online heb gezien.
rrrrrrr!
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, BVO is gewoon een simpele ziel, ik neem het hem niet kwalijk.
Zoals ik al zei, ik neem je niks kwalijk. Je slaat je er wel doorheen.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef Copycat het volgende:
Hè gezellig. Altijd weer een warm bad, deze liefdevolle showChat!![]()
Peerquote:
Ja, oud nieuwsquote:Op donderdag 10 november 2005 10:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb toevallig het tofste fotoboek
BeeeeeeVVVVVoooooooooOoOOoOoO!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
Dizerrrrrrrrr!
Cool.. dat ga ik vanavond even goed voor zittenquote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
Vanavond is het:![]()
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
In SHO.quote:Op donderdag 10 november 2005 17:46 schreef Airelle het volgende:
awards?
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:47 schreef Bupatih het volgende:![]()
![]()
Ik heb er sowieso 2 van de 3 gehaald. (Een 8.4 en een 7.5)
Zou het?quote:Maar voor Taalbeheersing zal ik ook wel een voldoende hebben.
Iets voor Buup en Dizer in de schoenen misschien?quote:
Ik hoop het zo, maar ik zie het niet gebeurenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:38 schreef BVO het volgende:
in.. Beijing.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:13 schreef Airelle het volgende:
There are nine million bicycles in ...
Oh oké, thanks Bupa.
Voor mij is ze te jong en voor Dizer heeft ze te kleine borsten.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Iets voor Buup en Dizer in de schoenen misschien?
Groentje inderdaad.quote:Op donderdag 10 november 2005 19:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Voor mij is ze te jong en voor Dizer heeft ze te kleine borsten.
quote:Op donderdag 10 november 2005 19:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Iets voor Buup en Dizer in de schoenen misschien?
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:54 schreef bar_rel het volgende:een 3,7 voor me financiering
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*Leeft meequote:Op donderdag 10 november 2005 20:54 schreef bar_rel het volgende:een 3,7 voor me financiering
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Had ik ook al gezegd dat ik een O had voor me mondelingquote:
Vorig jaar moest ik Financiering ( op het MBO dan he ) 4x herkansen wilde ik een6 halenquote:Op donderdag 10 november 2005 20:57 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
*Leeft mee![]()
![]()
[afbeelding] klotefinanciering.
Zo.
Als je gelooft in de Balans van het Lot, dan heb je iemand anders erg gelukkig gemaakt deze week!quote:Op donderdag 10 november 2005 20:59 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Had ik ook al gezegd dat ik een O had voor me mondeling
Ik zal maar zo zeggen... het ging " niet " zo goed deze week
De watquote:Op donderdag 10 november 2005 21:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als je gelooft in de Balans van het Lot, dan heb je iemand anders erg gelukkig gemaakt deze week!![]()
Laat maar. Een gedachtenspinseltje van me.quote:
Aha okquote:Op donderdag 10 november 2005 21:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat maar. Een gedachtenspinseltje van me.![]()
Je hebt helemaal gelijk Bupa.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
Het woord 'gedachte' kent twee meervoudsvormen, namelijk 'gedachten' en 'gedachtes'. Daarom dient 'gedachtespinseltje' hier zonder tussen-n geschreven te worden.
Ik dank u voor uw aandacht..
Zeik niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
Big Brother.
Mensen... get a life yourself!!!
Beter dan een beetje achter je schermpje te zitten Fok!ken!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
Big Brother.
Van mij mag je lekker blijven kotsten op die vent.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeik niet..
Ikkots
op die walgelijke vent.
.
EN DAT BLIJF IK DOEN OOK!!!!!rrrrrrrrrR : r :R r
;R ;r R!@@!@@!!!!!!
Ik zit er net 3 minuten achter.... even mail checkenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Beter dan een beetje achter je schermpje te zitten Fok!ken!!!!!!11!!!
![]()
Eh... Ofzo![]()
WAT DOE JE HIER DAN!!!>1.!!>1/!.!3,4@ :Rrquote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zit er net 3 minuten achter.... even mail checken.
Had er dan wat er eeerrdsded okm gevraagdquote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef Zhenar het volgende:
Overgesproken:
Dizer's torso
![]()
Dat had je ook wel eerder mogen laten zien!
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
Big Brother.
Ik ben ook weer wegquote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAT DOE JE HIER DAN!!!>1.!!>1/!.!3,4@ :Rr
()
Was de verlangende blik in mijn ogen op het scherm niet genoeg dan!?!?!?!?!?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had er dan wat er eeerrdsded okm gevraagdFCVJM
Ik volg je niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
Ik weeet n og hoe sh5e wisyt je dat tennissen best leuk is? Airrrrrrrrrrrrrrrewlele?
Is dit een subtielequote:
Als hedv ge we lg geel lief bent.. kruhf je niog wek vab die gehime foto;s te zine....quote:Op donderdag 10 november 2005 21:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was de verlangende blik in mijn ogen op het scherm niet genoeg dan!?!?!?!?!?![]()
![]()
()
Zo ja: post eens wat naaktfoto's.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dit een subtiele"kijk mij dronken zijn" poging?
nedojed foik heel llnagzaaam isdoor draaienquote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dit een subtiele"kijk mij dronken zijn" poging?
'Smaak' is my middle name.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk, ik vroeg me al af waar de mensen met smaak gebleven waren.
BVO, ik ook van jou hoor.
wie heeft een vpruik? :;'_0)_quote:Op donderdag 10 november 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik volg je niet.
Ik weet dat tennis te vet puik is ja.
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo ja: post eens wat naaktfoto's.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo ja: post eens wat naaktfoto's.![]()
Twee zielen, één gedachte.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als hedv ge we lg geel lief bent.. kruhf je niog wek vab die gehime foto;s te zine....
Vakantieliefde?quote:
eytdgsbief ees op met jhe kuthoervan een kirten dunsdtquote:Op donderdag 10 november 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, doe eens niet zo nep man.!!!
Jammer alleen van die rotkop erboven.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
wiste jjjjjeullie al dar VIVI besr lekker tietuh heefrt? :")
That's a SLUT!quote:
Dzt ben ikj, dtoen oik voor oujou guing zngen "\':"0quote:
Nee.. ghint heeft een lekkere kop wou jems zeggenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Jammer alleen van die rotkop erboven.
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dzt ben ikj, dtoen oik voor oujou guing zngen "\':"0)
Hadej eersererf moeten bedenken woordat je hing naaktsoijseren voor wimmmm kkonmkquote:
nuiope! Ik hebv v or het heert boikbier opquote:Op donderdag 10 november 2005 22:14 schreef Zhenar het volgende:
Dizer: heb je voor het eerst breezers ontdekt, of is dit een opdracht van je dramadocent ofzo?
Cola is ook wel andere shit dan absinthquote:Op donderdag 10 november 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
En dan denken dat ík irritant ben als ik cola op heb.
Ik was tenminste nog ad rem. Bij vlagen..
Wat ius er mis met je adem remine?::PPPPP:"_quote:Op donderdag 10 november 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
En dan denken dat ík irritant ben als ik cola op heb.
Ik was tenminste nog ad rem. Bij vlagen..
ik moet spuhebn. Watat kan ik dat bet best edoien?quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Cola is ook wel andere shit dan absinth
ik halunniceer ook nu,, jij... ikdmc xs:Cquote:Op donderdag 10 november 2005 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]Absinth. Als je dat op de 'juiste' manier drinkt, kun je helemaal niets meer typen hoor. Lig je alleen nog maar te hallicuneren.
In je nieuwe pak?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:17 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik moet spuhebn. Watat kan ik dat bet best edoien?
hiuben?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In je nieuwe pak?
Je zei toch "ik moet stoer doen"?
Klinkt erotisch! Denk ik...quote:Op donderdag 10 november 2005 22:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
ik halunniceer ook nu,, jij... ikdmc xs:C
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
ShowChat #234: *; O+ ^O^ Bupatih ^O^ O+ *;.!
OK, nu volg ik je niet meer.quote:
swolly.. ik bedkoel: "huH":?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
OK, nu volg ik je niet meer.
Weet je zeker dat je geen hersenletsel hebt opgelopen in Egypte? Van een pyramide gevallen misschien?
Maar IK was niet in dat topic!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
Nog steeds een van mijn favoriete topics..
vondniksan
ook, gezien haar reactie op pagina 1
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
vondniksan
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik had niet mooier kunnen zeggen.
Eigenlijk wel.
quote:
Zullen we samen een clubje oprichtenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar IK was niet in dat topic!!!!![]()
Ik ben al bezig, je bent daar iets te vol van jezelfquote:Op donderdag 10 november 2005 22:37 schreef Bupatih het volgende:
Ik moet nog steeds lachen als ik sommige posts van mezelf doorlees..
Maar het topic daarna, (voor link: zie boven) was veel leuker..
Vertel opquote:Op donderdag 10 november 2005 20:33 schreef Zhenar het volgende:
MB is er weer!![]()
En Dizer post ook meer dan alleen "check mijn foto's bitch!"![]()
[aandacht]
OMG, vandaag genant voorval op het werk trouwens.
Is dat een lied ofzo, karoltje had de de hele tijd in haar MSN-naamquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2005 23:40 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik ga naar bed. Dat is goed voor me.
Trusten..
Nah, tis eigenlijk erg suf, maar ik vond het zelf nogal genant.quote:
Ja maar.... HAD ZE NOU ENORME MEMMEN??????quote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nah, tis eigenlijk erg suf, maar ik vond het zelf nogal genant.
Niet echt Friends-material hè?![]()
Mijn gelegenheidskloonquote:
Tja... Misschien dat ik het toch net iets anders bracht ofzo?quote:Op donderdag 10 november 2005 23:06 schreef BVO het volgende:.
Ik vond je grapje nog wel aardig trouwens.
quote:Op donderdag 10 november 2005 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja maar.... HAD ZE NOU ENORME MEMMEN??????![]()
Die is er ook niet!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:09 schreef Svensational het volgende:
De link hartjes-borsten kan ik nog niet echt leggen?
Ik vind je iig een heldquote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die is er ook niet!
't Was meer dat je niet over "hartjes"(/liefde?) moet bazelen tegen iemand die langskomt om het bedrijf te leren kennen.![]()
Naja, je had er bij moeten zijn om de genante sfeer te kunnen proeven...
quote:
Nou nou, niet op de zaken vooruitlopen. Als het echt de eerste ingeleverd moest worden had ze je de afgelopen 10 dagen toch wel kunnen aansprekenquote:Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef MissBliss het volgende:
maar dat zal ze wel ontkennen dan
Ben hem aan het doorlezen.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:20 schreef Bupatih het volgende:
vondniksan
Gewoon geen humor dat mens.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
(..)
KUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!quote:Op donderdag 10 november 2005 23:37 schreef MissBliss het volgende:
KUT KUT KUUUUUUUUUT
Ik heb hier al anderhalve week een opdracht liggen voor Spaans die ik nog in moest leveren maar nog niet geprint had en hij hoefde toch pas 11 november ingeleverd te worden.. NOT
Kijk ik net of hij nog voor een bepaalde tijd er moest zijn staat er 1 november
Volgens mij heeft dat mens zelf 11 november gezegd tegen me, maar dat zal ze wel ontkennen dan en nu kan ik hem pas VOLGEND JAAR waarschijnlijk weer herkansen als ik al van school af hoor te zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kut
Dat was wel in orde ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:46 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Gewoon geen humor dat mens.![]()
Had ze wel goeie prammen?
Oh nee hoor, als jij het niet inlevert is het jouw probleem en ze gaan je echt niet achterna zitten.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:43 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou nou, niet op de zaken vooruitlopen. Als het echt de eerste ingeleverd moest worden had ze je de afgelopen 10 dagen toch wel kunnen aanspreken
Thanksquote:Op vrijdag 11 november 2005 00:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
KUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!![]()
~!!!!!~~!!!!!
Maar mijn ervaring leert dat er met zulke dingen altijd wel iets te regelen valt. Helemaal als het studievertraging oplevert. Tip: ga naar het secretariaat, daar ligt doorgaans veel van de bureaucratische macht!
Succes ermee!![]()
Ik denk dat hij Lieske bedoeltquote:Op vrijdag 11 november 2005 01:22 schreef Svensational het volgende:
Stemmen waarvoor?
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef Zhenar het volgende:
Overgesproken:
Dizer's torso
![]()
Dat had je ook wel eerder mogen laten zien!
![]()
Mijn baas zou zeggen: Als je hier wil komen werken, moeten we eerst even voelenquote:
No shit.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ben al bezig, je bent daar iets te vol van jezelf
Bedoelde jij nou deze,quote:Op donderdag 10 november 2005 23:04 schreef Zhenar het volgende:
Vandaag was er iemand op "oriëntatiegesprek". [KNIP]
Tot zover mijn semi-hilarische belevenissen.![]()
Niet echt Friends-material hè?![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2005 10:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Bedoelde jij nou deze,, hartjes?
Altijd die twee levens gescheiden houden
Ze snappen elkaar niet
Bupa!quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:19 schreef Bupatih het volgende:
Dada! [afbeelding]
Ik had een keimooie avatar voor jou gemaakt!!!
Is goed.quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bupa! [afbeelding]
Zin in een spelletje???
Whehe!quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, aangezien ik net op deze site gekeken heb, twijfel ik bij die foto
quote:Op vrijdag 11 november 2005 11:48 schreef MissBliss het volgende:
Ok, aangezien ik net op deze site gekeken heb, twijfel ik bij die foto
Dat maakt niet uit want je hebt eenquote:
Vind je mijn huidige avatar zo lelijk danquote:Op vrijdag 11 november 2005 11:19 schreef Bupatih het volgende:
Dada! [afbeelding]
Ik had een keimooie avatar voor jou gemaakt!!!
Het maakt wel uit, want uitslapen is nutteloos en tijdverspillendquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit want je hebt eenKvK sig
!
![]()
Hij had je avatar omgepimpt tot sint-ava.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:17 schreef Dada het volgende:
[..]
Vind je mijn huidige avatar zo lelijk dan
Post ’m maar dan oordeel ik zelf wel of ’ie keimooi is
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef Svensational het volgende:
Hij had je avatar omgepimpt tot sint-ava.[afbeelding]
Dat doet mij deugd Svenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef Svensational het volgende:
Oh, en je huidige avatar is wel keilelijk ja.
Ik vind het werkelijk waar fantastisch.quote:
Zodra de Sint in Nederland is aangekomen zal ik hem als nieuwe avatar aanstellenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Zodra de Sint in Nederland is aangekomen zal ik hem als nieuwe avatar aanstellen
Ohquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:. Je bent één van de weinigen.
.
Ik bedoel dat jij tenminste geduldig genoeg bent om te wachten met je sint-ava tot die gast ook werkelijk in het land isquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoel dat jij tenminste geduldig genoeg bent om te wachten met je sint-ava tot die gast ook werkelijk in het land is.
Je ziet ook al sommige mensen met kerstava's lopen.
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:
[..]. Je bent één van de weinigen.
.
Kristin krijgt ook een mutsjequote:
Je doet niet aan Sinterklaasquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:48 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand hier TZT mijn avatar een kerst-look geven?![]()
Nopequote:
Geef dat wijf eerst maar eens een mijterquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:48 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand hier TZT mijn avatar een kerst-look geven?![]()
quote:
quote:
quote:
Ksssssssssss +++++ HEIDEN!!!!!!quote:
Ik speel op mijn werk al vier jaar op rij Zwarte Piet. Vind ik meer dan genoeg van de goedheiligmaniaquote:
Waarom quote je jezelf nouquote:
AAAAAAARGHHH niet nog zo één hequote:
Same ol' answerquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef Copycat het volgende:
Ik speel op mijn werk al vier jaar op rij Zwarte Piet. Vind ik meer dan genoeg van de goedheiligmania.
Dan mag dat uitpuilende-ogen-wijf ook wel een zwarte piet zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik speel op mijn werk al vier jaar op rij Zwarte Piet. Vind ik meer dan genoeg van de goedheiligmania.
Dat is toch een zonnebril?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:54 schreef Svensational het volgende:
Dan mag dat uitpuilende-ogen-wijf ook wel een zwarte piet zijn.
Dat is mijn zonnebrilquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:54 schreef Svensational het volgende:
Dan mag dat uitpuilende-ogen-wijf ook wel een zwarte piet zijn. Wat ben jij gemeen zeg, voor je avatar.
. Alles zelf willen houden, he
!
Ja, een enorme bolle zonnebril. En dat is vast niet zonder reden.quote:
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kristin krijgt ook een mutsje?
ssst... eigenlijk zie ik er zo uit:quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef Svensational het volgende:
Ja, een enorme bolle zonnebril. En dat is vast niet zonder reden.
Je bent een ventquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
ssst... eigenlijk zie ik er zo uit:
[afbeelding]
Nee... dat is het juist het genante...quote:
Hé daar ben je weer!quote:
Vandaar dat je nog vrijgezel bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee... dat is het juist het genante...
Ja...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Svensational het volgende:
Vandaar dat je nog vrijgezel bent!
Mooe pruik, hè!quote:
Ik krijg hem over 5 minuten via de mailquote:
Volgens mij kan jij met goed zoeken voor én achter de schermen ook wel een foto of twee van me vindenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef Svensational het volgende:
Ik krijg hem over 5 minuten via de mail!
Ze staan toch in het grote-mensen/mod-forum?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij met goed zoeken voor én achter de schermen ook wel een foto of twee van me vinden.
Volgens mij staat er ook eentje van mij en een paar vrienden in het spek en bonen achter de schermen forum...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
Ze staan toch in het grote-mensen/mod-forum?
Ja, die inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:54 schreef Svensational het volgende:
Gevonden, met middelvinger en al!
Ik heb 'm als achtergrond ingesteldquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die inderdaad.
Ik zie er daar trouwens als enige zo netjes uit omdat het de officiële opening was van een expositie van mijn beste vriend tijdens de Saloni meubelbeurs in Milaan. Ik was charmante gastvrouw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |