quote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik vind haar best te pruimen op deze foto's.
is dat een tiener???? zielig....quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Nuna het volgende:
Onze geliefde Hilary Duff. Wat een paardenhoofd is het toch ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorquote:Op woensdag 9 november 2005 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
Wie kent d'r nog? Melissa Joan Hart (aka Sabrina the Teenage Witch)
http://celebritysmack.blo(...)a-teenage-witch.html
#^@*&%^ fotos doen het niet.
NEE!quote:Op woensdag 9 november 2005 14:34 schreef Chanty87 het volgende:
Wie kent d'r nog? Melissa Joan Hart (aka Sabrina the Teenage Witch)
http://celebritysmack.blo(...)a-teenage-witch.html
#^@*&%^ fotos doen het niet.
ben je daar serieus over aan het twijfelen?? je ziet toch van een kilometer afstand dat dit nep is?!quote:Britney toen ze zwanger was, weet niet zeker of ie echt is
Nou deze ziet er anders ook wel lekker fake uit. Het lijken net Barbiebeentjes.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Dit is het originele plaatje van Brit.
En iedereen kan toch zien dat de andere fake is, come on.
Anders ga je ff lekker zelf op zoek naar foto's die in dit topic passen ipv commentaar te leverenquote:Op woensdag 9 november 2005 20:36 schreef Lienekien het volgende:
Lang niet alle foto's van KinkyGiraf zijn onflatteus...
Duh. Grapje moet toch kunnen ofnietquote:En iedereen kan toch zien dat de andere fake is, come on.
Sorry hoor, is het verboden om commentaar te leveren op geplaatste foto's?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Anders ga je ff lekker zelf op zoek naar foto's die in dit topic passen ipv commentaar te leveren![]()
Het origineel is ook niet helemaal origineel lijkt me, daar is behorlijk aan gesoept.quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
nee helemaal niet, maar ík vind de foto's die ík geplaatst heb wél onflatteus, jij niet? Dan zoek je zelf foto's die je wél onflatteus vindt toch? Het is nogal makkelijk om alléén commentaar te leveren vind ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sorry hoor, is het verboden om commentaar te leveren op geplaatste foto's?
Misschien moet je 't je maar gewoon niet zo persoonlijk aantrekken.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:09 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
nee helemaal niet, maar ík vind de foto's die ík geplaatst heb wél onflatteus, jij niet? Dan zoek je zelf foto's die je wél onflatteus vindt toch? Het is nogal makkelijk om alléén commentaar te leveren vind ik.
Misschien moet je maar niet reageren op mijn argumenten :pquote:Op donderdag 10 november 2005 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Misschien moet je 't je maar gewoon niet zo persoonlijk aantrekken.
Precies. En ik vind dat Britney op twee van de drie foto's mooi staat en die van Colin en Isabel vind ik ook mooi.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:12 schreef Copycat het volgende:
Okay... zo kan ie wel weer.
Ik ben het ook niet met alle foto's van KinkyGiraf eens (zo vind ik die van Isabel niet onflatteus), maar onflatteus is in the eye of the beholder.
Jij zegt dat ik er alleen maar wat van mag vinden als ik zelf ook foto's plaats. Daar ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:12 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Misschien moet je maar niet reageren op mijn argumenten :p
Maar hier is ook wel iemand flink tekeer gegaan hoor!quote:Op woensdag 9 november 2005 21:31 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Daar is toch niks onflatteus aan johquote:
http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio01.htmlquote:Op donderdag 10 november 2005 14:31 schreef single_queen het volgende:
mooi dat hier af en toe in meer of mindere mate getwijfeld wordt of de foto van ONFLATTEUZE poses van celebs ECHT zijn...
Ik dacht dat in andere topics al bewezen was dat ook aan die fotos waar ze WEL flatteus opstaan vaaaaak aan gesleuteld wordt (en door heel wat professionelere mensen dan de verknipte onflatteuze kiekjes)
Inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2005 16:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar is toch niks onflatteus aan joh![]()
ik vind die beentjes bijzonder engquote:Op maandag 7 november 2005 12:14 schreef Het_Biertje het volgende:
Paris "halloween" Hilton
[afbeelding]
tjek die oogjes
Ik ook niet, maar ik vond haar er dan weer wel goed uitzienquote:Op vrijdag 11 november 2005 10:54 schreef Jojogirl het volgende:
Ik herkende haar ook zowat niet toen ik dit gisteren in RTL Boulevard zag
nou bij deze, hier vind ik hem wel lekkerquote:Op donderdag 10 november 2005 15:56 schreef Lienekien het volgende:
KinkyGiraf, ik daag je uit om een flatteuze foto te vinden van Robert Jensen.
Wat een gave sitequote:Op donderdag 10 november 2005 17:33 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
http://www.glennferon.com/portfolio1/portfolio01.html
Enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |