https://www.ardmediathek.de/tv-programm/677b63950bc781e2fd28fb1dquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Alle De Molletjes krijgen een beetje fronsende grimassen.
[ afbeelding ]
Zal er inderdaad niet erg flatteus hebben uitgezien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
Gene Hackman (en vrouw en hond) dood gevonden in hun woning
https://www.ad.nl/show/ho(...)n-santa-fe~abfd3b52/
In elk geval géén neptietenquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:12 schreef bleiblei het volgende:
Die vrouw mag ook wel een keer naar de friettent.
Is het niet een bril met panterprintglazen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel cool dat je al die camera flashes in haar zonnebril terugziet,.
Volgens mij niet, want er zijn een andere hoeveelheid flitsen per foto! En het lijkt niet op panter,quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:53 schreef maily het volgende:
[..]
Is het niet een bril met panterprintglazen?
Maar die jurk met dit lichaam is wel heel onflatteus.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Fatshaming is not done maar thinshaming klaarblijkelijk wel.
Dan moeten mensen zeggen dat de jurk haar niet mooi staat. Niet dat ze naar de snackbar moet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die jurk met dit lichaam is wel heel onflatteus.
Is Vera Wang niet altijd super slank geweest? Zit toch een beetje in de genen.
Die ‘extreme’ fascinatie voor xs (neem aan dat je doelt op ‘heorin chic’) is heel erg ‘00s. Dat was in de 90s wel wat anders (ook bij modellen) en ook de afgelopen jaren was het compleet anders; ass en tieten waren zeer gewenst (denk aan de Kim K.’s van de wereld). Liefst wat meer vet op alles.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:23 schreef bleiblei het volgende:
Dit was Vera Wang 25 jaar geleden (blijkbaar was ze hier 50? Deed ze goed).
[ afbeelding ]
Is dun, maar niet op dat niveau. Voor mij (sorry) is iemand in de mode wereld die er zo uit ziet niet ok. Zelfde geldt voor iemand van 200kg met 4 xl menu's voor z'n neus in de Mac.
De modewereld is qua fascinatie voor xs nogal ongezond en creëert een ziek zelfbeeld bij kleine meisjes. Dus sorry dat ik postte dat ze wat meer friet mag eten.
Maar ik meen geen zak van mijn excuus.
Oh bovenstaande spreek ik ook niet tegen hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan moeten mensen zeggen dat de jurk haar niet mooi staat. Niet dat ze naar de snackbar moet.
Ik dacht dat ze een schrijfster was, maar ik was in de war met Lulu Wang
Komt zo uit je tv gekropen joh!quote:
Dacht eerst dat ze zo'n 'deal with it' zonnebril op hadquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Deze verdient wel een schopje vind ik:
Vera Wang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |