Yikes inderdaad net een vent, geen charmante hoek. En dan te bedenken dat je dit zelf online zet omdat je denkt dat het een prima pose isquote:Op woensdag 17 december 2025 18:37 schreef sly-nl het volgende:
Transseksueel Kees in de lift van het gemeentehuis:
"Net m'n geslachtsregistratie in het paspoort naar X laten wijzigen"
"Blij mee"
"Peace out"
[ afbeelding ]
Ja, apart indeed dat ze het zelf niet zietquote:Op vrijdag 19 december 2025 21:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yikes inderdaad net een vent, geen charmante hoek. En dan te bedenken dat je dit zelf online zet omdat je denkt dat het een prima pose is
quote:Op dinsdag 16 december 2025 14:17 schreef meesterinbreekster het volgende:
Juist leuk dat ze niet helemaal strak getrokken is zoals bv kris jenner.
Ik kan me herinneren dat Jamie Lee Curtis daar een jaar of twintig geleden ook heel open over was: dat zij er bewust voor gekozen had om niet mee te doen aan die plastische chirurgie rat race.quote:
Leuke foto van Koert-Jan de Bruijnquote:Op vrijdag 19 december 2025 22:55 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, apart indeed dat ze het zelf niet zietHeul bijzonder..
Hoop dat ze hier niet meeleest, want dat zou ik dan wel weer sneu vinden![]()
Kees mag wél mee naar 2026, who knows is 'ie trendsetter met die jurk op die jas neXt year:
[ afbeelding ]
https://www.yahoo.com/lif(...)TUcax9OREJg72Sg1Nkssquote:Op zaterdag 20 december 2025 12:18 schreef vencodark het volgende:
Ik herinner me ook vooral hoe Jamie Lee met haar natuurlijke, ‘uitgezakte’ lichaam met simpel ondergoed op de foto ging. Inclusief vetrolletjes en geen gedoe.
Geen idee hoelang dat geleden is maar nu zou je zeggen dat ze viral ging.
Zulke mensen heb je in Hillywood ook veel, en de Nederlandse vertaling is dan 'om niet van tv gegooid te worden'.quote:Op zaterdag 20 december 2025 11:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[..]
Ik kan me herinneren dat Jamie Lee Curtis daar een jaar of twintig geleden ook heel open over was: dat zij er bewust voor gekozen had om niet mee te doen aan die plastische chirurgie rat race.
Dat heeft haar in een bepaalde fase van haar carriere ongetwijfeld rollen gekost. Je weet wel, die fase waarin Hollywood actrices die de 50 naderen er alles aan doen (en daartoe ook bewogen worden door de industrie) om er zo jeugdig mogelijk uit te blijven zien met als doel om nog altijd als die romantische lead gecast te kunnen worden.
Christus te paard. Ik hoopte 15 ofzo.quote:Op zaterdag 20 december 2025 13:29 schreef aquawoman het volgende:
[..]
https://www.yahoo.com/lif(...)TUcax9OREJg72Sg1Nkss
21 jaar geleden.
Kansloos om een camera in z'n gezicht te duwen en een toneelstukje op te voeren alsof je hem 'toevallig' op dat moment herkent.quote:Op zondag 21 december 2025 19:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Onflatteus is een understatement, weer een kinderster die in de goot beland. Hopelijk zorgt dit filmpje ervoor dat hij hulp krijgt...
Hij heeft hulp gekregen. Hopelijk gaat hij het redden. 🤞quote:Op zondag 21 december 2025 19:00 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Onflatteus is een understatement, weer een kinderster die in de goot beland. Hopelijk zorgt dit filmpje ervoor dat hij hulp krijgt...
Wel weer jammer dat Daily Mail hem ook zelf hebben opgezocht daaronder en zijn oud-collega die hem helpt zet ook een filmpje op insta.quote:Op woensdag 24 december 2025 08:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Hij heeft hulp gekregen. Hopelijk gaat hij het redden. 🤞
https://www.dailymail.co.(...)less-hotel-room.html
Ja. Maar sindsdien is ze er niet veel flatteuzer op geworden vrees ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zie nu dat deze foto van 2014 is?
Geen idee, dat kan ik niet beoordelen zonder recente foto.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:52 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Ja. Maar sindsdien is ze er niet veel flatteuzer op geworden vrees ik.
Nee joh, gekkie. Dan eerder wat APK schreef. A.I. doet wel vaker aan dat soort vreemde mutaties: 13 vingers, 2 neuzen of dus een extra buttquote:
Ah ik kwam 'm ineens op meerdere plekken tegen op Reddit, dacht dus dat 'ie recent was.quote:Op dinsdag 30 december 2025 10:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik zie nu dat deze foto van 2014 is?
Fuck off thenquote:Op dinsdag 30 december 2025 22:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ah ik kwam 'm ineens op meerdere plekken tegen op Reddit, dacht dus dat 'ie recent was.
En waarom? Ze is helemaal niet klein.quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Ze woont in die spuuglelijke laarzen.
Waarom is het merk van haar tas zo slecht te zienquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Ze woont in die spuuglelijke laarzen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en recent bij een basketball game, lekker casual.![]()
[ afbeelding ]
Zeker begint het gezeik nu alweer,quote:Op donderdag 1 januari 2026 10:14 schreef Kim-Holland het volgende:
Jezus, begint dat gezeik nu alweer.; Wat is er flatteus aan de pose waar ze haar benen optilt? Het is niet de eerste keer dat ze er zo bijstaat, het is een gewoonte geworden van haar.
Dan de poes. Wie verft zijn poes nu roze? Erg onflatteus!
Het gaat er nog niet eens om dat ze fokking skinny is!
Ziet er inderdaad verschrikkelijk uit met die enge magere pootjes en dan ook nog de nadruk erop leggen met dat ruim zittende ondergoed en die absurde broekjes. Arm en gek schaapje.quote:Op donderdag 1 januari 2026 09:41 schreef Kim-Holland het volgende:
Kate Beckingsale is ook al een tijdje van het padje.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan toch gewoon? Of heb je er geen?quote:Op donderdag 1 januari 2026 16:22 schreef ChipsZak. het volgende:
En for the record; ik zou mijn kat ook roze verven als het kon. Gezel.
Dat laatste,quote:
Als je 'm verft kun je 'm ook net zo goed permanent gevenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat laatste,.
Ik woon tijdelijk en vind het niet fair om eentje in huis te nemen zolang ik nog geen permanente plek heb,.
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:52 schreef maily het volgende:
[..]
Als je 'm verft kun je 'm ook net zo goed permanent geven
Straks.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |