Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ja sorry ik sloot ‘m per ongeluk en zit mobiel, kan een mod de OP aanpassen?
Oh en de TT? Want het ging al automatisch naar #149 maar ik heb er #150 van gemaakt, my bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Ja geen idee, als ik had gezien dat ik met mijn niets toevoegende lachpost het topic zou sluiten had ik ‘m achterwege gelaten. Anyway danku!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergeet de verse OP niet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik nu onbedoeld voor de TT van een nieuw deel gezorgd door een user een lachmoment te geven waardoor het een puinhoop werd?
Had slechter gekund.
Och, ook dat nog. Toch een goed einde van de dag, dit. Even een schouderklopje aan mezelf (en een +1 kudo).quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam deze net tegen op Facebook. Ik vond hem wel toepasselijk na haar laatste foto hier![]()
Wat een briljante combinatie van postings.quote:
te vies om aan te raken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:13 schreef CofyFerkeert het volgende:
Wat is madonna toch een vies oud wijf geworden
Dat is ze altijd al geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
te vies om aan te raken.
Volgens mij juist niet.quote:
Zal het?quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
te vies om aan te raken.
Dat doet Wilders al jaren, die verfrissende look:quote:Op zondag 19 november 2023 01:33 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet.
Ze is dan ook echt al vrij oud (55/56 jaar?)
Is het heel mooi? Nee.
Maar ik vind het wel verfrissend om eens iemand te zien die zonder photoshop en filters en gedoe zichzelf laat zien. Gewoon echt.
Zweren enzo komen niet echt verfrissend over.quote:Op zondag 19 november 2023 01:51 schreef Za het volgende:
[..]
Dat doet Wilders al jaren, die verfrissende look:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 november 2023 02:06 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Zweren enzo komen niet echt verfrissend over.
Ik heb filmpjes van crack/meth/herone verslaafden gezien die er zo uit zien.
Tja, dit is een -niet zo goed- AI kunstwerk.quote:
Ik ben dit plaatje ooit eerder tegengekomen, dus het zou kunnen dat dit uiteindelijk viral gaatquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, dit is een -niet zo goed- AI kunstwerk.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:23 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik ben dit plaatje ooit eerder tegengekomen, dus het zou kunnen dat dit uiteindelijk viral gaat
Misschien wil ze de Inez Weski lookquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:43 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doet ‘Elo‘ zelf haar make-up?
Dit is wel heel onflatteus. Denk niet dat haar borsten zo asymmetrische zijn als dat de bloemen doen lijken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-de-billen-bloot
En dan een beige string eronder, why? Waarom wil je er zo uitzien?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit is wel heel onflatteus. Denk niet dat haar borsten zo asymmetrische zijn als dat de bloemen doen lijken.
Aandacht. Sexy voor anderen willen zijn. Dat anderen zeggen: zo is zij even sexy!quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
En dan een beige string eronder, why? Waarom wil je er zo uitzien?
Een beetje laat voor Halloween.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:43 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doet 'Elo' zelf haar make-up?
Wie is het danquote:
En het dan vreemd vinden als mensen haar dom of als seksobject zien.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:52 schreef Hillstone het volgende:
[..]
Aandacht. Sexy voor anderen willen zijn. Dat anderen zeggen: zo is zij even sexy!
Het is een beetje valsspelen.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:01 schreef Amsel het volgende:
Ik vind dit filmpje van Pamela Anderson dan wel weer geweldig
https://www.instagram.com(...)hid=MzY1NDJmNzMyNQ==
Wat heeft ze allemaal ‘compleet laten opfrissen’? Misschien mis ik iets dat overduidelijk moet zijn?quote:Op woensdag 6 december 2023 19:51 schreef Za het volgende:
[..]
Het is een beetje valsspelen.
Ze heeft haar gezicht een aantal jaar geleden compleet laten "opfrissen", en dan nu met een "natural look" komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verders prima filmpje.
Ze had nogal een onfris hoofd op zeker moment, dat heeft ze laten aanpassen. Je mag zelf googlen.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat heeft ze allemaal ‘compleet laten opfrissen’? Misschien mis ik iets dat overduidelijk moet zijn?
Want deze twee foto’s met elkaar vergelijken gaat echt nergens over.
Alstu:quote:Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef Smallish het volgende:
Duimpje naar beneden bestaat jammer genoeg nog steeds niet hier,
Op deze foto lijkt ze me niet meer of minder strakgetrokken. Enkel wat uitgelopen oogpotlood.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:00 schreef Za het volgende:
[..]
Alstu:
[ afbeelding ]
Heerlijk fris en fruitig, nog immer zelfs.
Ik zie het ook nu inderdaad, ze is altijd een beauty gebleven.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:45 schreef mootie het volgende:
Op deze foto lijkt ze me niet meer of minder strakgetrokken. Enkel wat uitgelopen oogpotlood.
Klopt, maar ik vind het stiekem wel leuk.quote:Op woensdag 6 december 2023 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ze is alleen wel een beetje in de jaren ‘90 blijven hangen wat haar wenkbrauwen betreft.
Valt ook weinig aan te doen. Tante van mij heeft toen ook fanatiek geplukt en het komt dan echt niet meer terugquote:Op woensdag 6 december 2023 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ze is alleen wel een beetje in de jaren ‘90 blijven hangen wat haar wenkbrauwen betreft.
Hngende oogleden lift denk ik.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat heeft ze allemaal ‘compleet laten opfrissen’? Misschien mis ik iets dat overduidelijk moet zijn?
Want deze twee foto’s met elkaar vergelijken gaat echt nergens over.
Wellicht. Zou ik betere foto’s voor nodig hebben. Bij de eerste heeft ze vreselijk zware nepwimpers met vreselijke zwarte oogschaduw eromheen. De tweede staat haar gezicht een andere kant op en knijpt ze met haar ogen.quote:
Is dit voor en na? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Pamela ziet er geweldig uit.
Gordon daarentegen...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik dacht, net zoals velen in de comments dus, dat dit Pitbull was,quote:Op woensdag 3 januari 2024 01:59 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/C1nUn_oSmyo/?igsh=ZTcxMWMzOWQ1OA==
Ik kwam echt niet meer bij om sommige reacties.
Het is dat ik nu ook de handen zie enzo, maar ik zie wat je bedoelt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht, net zoals velen in de comments dus, dat dit Pitbull was,. Of in elk geval, dat was mijn vermoeden want ik vond er wel iets ‘off’, alsof hij iets raars bij de cosmetisch arts had laten doen of zo,
.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 01:59 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Sorry to pile on but imagine being humiliated and heartbroken by a woman that looks like someone's lil nephew
quote:I thought fat Joe got hella skinny
quote:Couldn’t bring Tupac back so she became him. It’s a cold world
Dat ja.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
Sorry to pile on but imagine being humiliated and heartbroken by a woman that looks like someone's lil nephew
What in the slimmer version of Fat Joe is going on herequote:Op woensdag 3 januari 2024 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht, net zoals velen in de comments dus, dat dit Pitbull was,. Of in elk geval, dat was mijn vermoeden want ik vond er wel iets ‘off’, alsof hij iets raars bij de cosmetisch arts had laten doen of zo,
.
Maar ook echt hoor,quote:
Is meer iets voor het verspookt-topicquote:Op donderdag 4 januari 2024 23:17 schreef 111210 het volgende:
Was Meg Ryan al eens voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Die heb ik helaas niet kunnen zienquote:Op woensdag 3 januari 2024 01:59 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die handenquote:Op woensdag 3 januari 2024 01:59 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daarmee?quote:
Zou ze nou echt in de spiegel kijken en denken "Ja, die plastische chirurgie heeft er echt voor gezorgd dat ik mooier oud ben geworden"?quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:17 schreef 111210 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee, niet Frans Bauer.quote:Op maandag 15 januari 2024 16:17 schreef SEMTEX het volgende:
Deze is een beetje flauw.. Frans Bauer die emotioneel is:
[ afbeelding ]
Rechts lijkt Wieteke van Dort wel!quote:Op donderdag 4 januari 2024 23:17 schreef 111210 het volgende:
[ afbeelding ]
Zou ze niet weten dat ze beter niet in de droger kunnen?quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nieuwe vrouw van Kanye West heeft haar BH te warm gewassen...
Teringquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Of zoquote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
TeringWaarom zou je er zo bij willen lopen?
Niks mis met natuurlijke borsten. Is een verademing in vergelijking met de neppe borsten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:51 schreef deedeetee het volgende:
Als ze nou tenminste nog mooie borsten had om tentoon te stellen. Deze afzakzwabbertieten zijn echt het tentoonstellen niet waard.
Ik vind haar beeldschoon, en ze is ook nog lief:quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Nou zeg. Ze heeft een prachtige voorgevel.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:51 schreef deedeetee het volgende:
Als ze nou tenminste nog mooie borsten had om tentoon te stellen. Deze afzakzwabbertieten zijn echt het tentoonstellen niet waard.
Sowieso dat je een vrouw bent, want geen enkele kerel zou moeite hebben met deze voorgevel. Ze zijn groot en de zwaartekracht krijgt er grip op, maar daar is niks mis mee. Het zijn al die nepperts die altijd maar netjes in het netje blijven waar geen kloot aan is.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:23 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Inderdaad, het zijn prima borsten, als dit al "afzakzwabbertieten" zouden zijn, heb je dan enkel neptieten als referentie? Maar deze outfit is niet charmant voor deze borsten.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 19:46 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou zeg. Ze heeft een prachtige voorgevel.
Het lijkt me vooral erg oncomfortabel zitten. Ze heeft mooie borsten maar ze zien er ook vrij zwaar uit. Die moeten goed ondersteund worden.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Inderdaad, het zijn prima borsten, als dit al "afzakzwabbertieten" zouden zijn, heb je dan enkel neptieten als referentie? Maar deze outfit is niet charmant voor deze borsten.
Nou die van mij gingen niet hangen toen ik nog jong was hoor. Maar die van haar zijn idd wel erg groot en zwabberen daardoor zonder goede ondersteunende verpakking. Ik vind het er niet mooi uitzien.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 21:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Inderdaad, het zijn prima borsten, als dit al "afzakzwabbertieten" zouden zijn, heb je dan enkel neptieten als referentie? Maar deze outfit is niet charmant voor deze borsten.
Er zijn hier weinig mensen die roepen dat die outfit er mooi uitziet, of wel? Mensen ageren tegen je ‘afzakzwabbertieten’ wat onwijs meevalt bij deze vrouw. Ze zijn groot en dat hangt standaard al wat meer, ongeacht leeftijd, tenzij je neppe borsten meetelt. Daarnaast ‘zwabbert’ een natuurlijke borst. Als je dit al ziet als vreselijk uitziende, afzakkende tieten, dan heb je volgens mij geen normaal beeld meer bij hoe ‘natuurlijk’ en zonder bh eruit ziet.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou die van mij gingen niet hangen toen ik nog jong was hoor. Maar die van haar zijn idd wel erg groot en zwabberen daardoor zonder goede ondersteunende verpakking. Ik vind het er niet mooi uitzien.
De consensus die (als ik Reddit mag geloven) in Amerika lijkt te bestaan, is dat Kanye een "public shaming fetish" heeft. Hij zou er op kicken om haar zo publiekelijk te vernederen en als zij bij de grote Kanye wil horen, dan heeft ze zijn kledingvoorschriften maar te accepteren.quote:Op zaterdag 20 januari 2024 14:46 schreef vencodark het volgende:
Wat een idioot stel. Vooral zij is wel de grootse aandachtshoer ooit.![]()
Kanye heeft tenminste nog een diagnose om zich achter te verschuilen en godzijdank nog kleding aan.
Check de foto's van voor haar relatie met Kanye. Ze weet zich wel beter te kleden.quote:Op zondag 21 januari 2024 14:06 schreef deedeetee het volgende:
Nog steeds een lelijke bh maar zo ziet ze er toch iig al beter uit.
[ afbeelding ]
Of zo :
[ afbeelding ]
Of zo :
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een duidelijke voorkeur om haar borsten ten toon te stellen, de getoonde outfit in de tweet hierboven maakte dat ze er erg lelijk uit zien. Ze zijn erg groot en hangen, op zich niks mis mee maar laat ze dan iig wel mooi uitkomen.
Ik vind ze nog steeds niet mooi staan aan haar lichaam maar dat maakt verder niks uit. Dat ze zich niet beter weet te kleden doet dat wl.
Beter te kleden? Ze heeft amper kleding aan,quote:Op zondag 21 januari 2024 14:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Check de foto's van voor haar relatie met Kanye. Ze weet zich wel beter te kleden.
De outfit is lelijk, de borsten zijn primaquote:Op zondag 21 januari 2024 14:06 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]
Of zo :
[ afbeelding ]
Of zo :
[ afbeelding ]
Ze heeft wel een duidelijke voorkeur om haar borsten ten toon te stellen, de getoonde outfit in de tweet hierboven maakte dat ze er erg lelijk uit zien. Ze zijn erg groot en hangen, op zich niks mis mee maar laat ze dan iig wel mooi uitkomen.
Ik vind ze nog steeds niet mooi staan aan haar lichaam maar dat maakt verder niks uit. Dat ze zich niet beter weet te kleden doet dat wl.
Lees het nog eensquote:Op zondag 21 januari 2024 14:47 schreef EP3 het volgende:
[..]
Beter te kleden? Ze heeft amper kleding aan,.
En als ze al de moeite heeft genomen om iets aan te trekken, werkt het bij mij louter op de lachspieren.
Meid, wat heerlijk voor je.quote:Op zondag 21 januari 2024 10:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou die van mij gingen niet hangen toen ik nog jong was hoor.
👎quote:Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef Smallish het volgende:
Duimpje naar beneden bestaat jammer genoeg nog steeds niet hier,
https://www.hln.be/celebr(...)f-geworden~a1e4cb7a/quote:Op zondag 21 januari 2024 14:06 schreef deedeetee het volgende:
[ afbeelding ]
Of zo :
[ afbeelding ]
Of zo :
[ afbeelding ]
Vreselijk om aan te zien, bah.quote:Op zondag 21 januari 2024 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/celebr(...)f-geworden~a1e4cb7a/
Die geblurde billenquote:Op zondag 21 januari 2024 17:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.hln.be/celebr(...)f-geworden~a1e4cb7a/
Ja dat is nog maar de vraag of zij dit ook zelf wilt.quote:Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Die geblurde billen![]()
Dat mens en haar vent zijn duidelijk gek, maar prima lijf heeft ze dus als zij dat wil, lekker doen toch
Ja, die gebeurde billen zijn wel echt heel nutteloos,quote:Op zondag 21 januari 2024 19:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Die geblurde billen![]()
Dat mens en haar vent zijn duidelijk gek, maar prima lijf heeft ze dus als zij dat wil, lekker doen toch
Zou ook nog kunnen jaquote:Op zondag 21 januari 2024 19:49 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ja dat is nog maar de vraag of zij dit ook zelf wilt.
Tot nu toe hebben we nog nauwelijks iets van haar vernomen.
De Osbourne dochter?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 03:16 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die ziet er ook eventjes 20 jaar ouder uit hier zeg.
Echt he!quote:Op zaterdag 17 februari 2024 04:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zag het doordat je nu ziet hoeveel ze op haar moeder lijkt
Ze lijkt bijna 60, vind je? Dat zie ik niet.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 03:16 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Tja... die herkende je 10-14 jaar geleden al niet meer terug. Dat zal inderdaad niet veranderd zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 03:18 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Tara Reid ook bijna niet meer herkennen.
Oke, ik overdreef. Tien jaar dan.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 10:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ze lijkt bijna 60, vind je? Dat zie ik niet.
Ja of zelfs in haar blote borsten en dat deze even onherkenbaar zijn gemaaktquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het lijkt net alsof de gele stof van de jurk naar beneden is gezakt en ze nu in haar BH staat
@Ikbenookeenklant ze heeft jou schaamteloos gekopieerdquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga. Misschien is het een kwestie van smaak, maar ik vind zelf dit decollet niet mooi.
Vreselijkquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Lady Gaga. Misschien is het een kwestie van smaak, maar ik vind zelf dit decollet niet mooi.
Echt h. De onderkant is prachtig.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:00 schreef ChipsZak. het volgende:
Ai, had zo’n mooie jurk kunnen wezen,.
Precies. Heel zonde dit. Ook het kant vind ik prachtig (al zit dat los van de jurk, als ik het goed zie).quote:Op zaterdag 9 maart 2024 13:12 schreef vencodark het volgende:
Het is werkelijk afzichtelijk.
[..]
Echt h. De onderkant is prachtig.
Ja precies dit inderdaad.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:29 schreef girlnextdoor. het volgende:
Het lijkt net alsof de gele stof van de jurk naar beneden is gezakt en ze nu in haar BH staat
Haar tieten hangen 30 cm te laag?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 03:18 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Zou Tara Reid ook bijna niet meer herkennen.
En dit stel kijkt naar beneden en naar buitenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
[ afbeelding ]
50? Dit?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 13:20 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oke, ik overdreef. Tien jaar dan.
Die ingrepen maken juist dat ik haar er zoveel ouder uit vind zien. Als ze niets had laten doen had ze er denk ik eerder uitgezien als rond de 40.quote:Op woensdag 20 maart 2024 14:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
50? Dit?
Geen wonder dat mensen naar de cosmetische ingrepen grijpen, als dit blijkbaar al een ouwe kop zou zijn voor iemand van rond de 40.
Deze mensen zijn compleet ziek in het hoofd.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:01 schreef potjecreme het volgende:
Haar te krappe topjes kennen we inmiddels. Legging op half 7 is weer wat nieuws. (Kanye en zijn vrouw Bianca)
[ afbeelding ]
Mevrouw op de achtergrond![]()
[ afbeelding ]
lol, ik kan me haar alleen zo herinnerenquote:Op zaterdag 17 februari 2024 03:16 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Ze ziet er gewoon hetzelfde uit, het is dat kapsel en die nieuwe stijl van haar wat haar zo ellendig maakt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:25 schreef 111210 het volgende:
Kirsten Steward is ook niet meer wat het ooit was, paar jaar terug nog zo'n knappe vrouw..
[ link | afbeelding ]
In twilight was ze best prima hoorquote:Op dinsdag 7 mei 2024 15:59 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ze ziet er gewoon hetzelfde uit, het is dat kapsel en die nieuwe stijl van haar wat haar zo ellendig maakt.
Het is nooit iets moois geweest.
Wat zien die er goedkoop uit zeg met die giga opening middenin, de linker tiet wilt links de bocht om en de rechter tiet wilt rechts de bocht om....quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:13 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Nikkie heeft de tietjes ook laten doen, denk ik.
Dat je meteen ziet dat het nep isquote:Op dinsdag 7 mei 2024 17:43 schreef sherezade het volgende:
[..]
Wat zien die er goedkoop uit zeg met die giga opening middenin, de linker tiet wilt links de bocht om en de rechter tiet wilt rechts de bocht om....
Ze heeft haar looks aangepast op de potten lookquote:Op dinsdag 7 mei 2024 12:25 schreef 111210 het volgende:
Kirsten Steward is ook niet meer wat het ooit was, paar jaar terug nog zo'n knappe vrouw..
[ link | afbeelding ]
Zonde. Het is nog altijd wel een mooie vrouw slanke vrouw, maar ik ben bang dat ze over een paar jaartjes zichzelf helemaal laat verbouwen en verspookt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:13 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Nikkie heeft de tietjes ook laten doen, denk ik.
Het is inderdaad ook echt ontzettend lelijk nep. En dan over een paar jaar janken dat je spijt hebt omdat die ballonnen zijn gaan lekkenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zonde. Het is nog altijd wel een mooie vrouw slanke vrouw, maar ik ben bang dat ze over een paar jaartjes zichzelf helemaal laat verbouwen en verspookt.
Ze waren een stuk uitgedund, recent. Slapper, magerder en soms nergens te bekennen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:08 schreef Claudia_x het volgende:
Oude foto, ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Niks mis met die tieten.
Hoort erbij als je ouder wordt. Fuck de onrealistische verwachtingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze waren een stuk uitgedund, recent. Slapper, magerder en soms nergens te bekennen.
Ik weet dit vanwege redenen.
Oeh vertelquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze waren een stuk uitgedund, recent. Slapper, magerder en soms nergens te bekennen.
Ik weet dit vanwege redenen.
Zeker, ze heeft sinds die foto bij die TMF zuil ook wel kinderem gehad, denk ik? Tenminste, die foto lijkt me wat ouder.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoort erbij als je ouder wordt. Fuck de onrealistische verwachtingen.
Een jaar terug sliep ze in hetzelfde hotel als mijn gezin, 's avonds was er een feestje van Maria Tailor, een influencer (mijn vrouw kende haar, ik niet, want ik ben superhetero natuurlijk) en toen zag ze er bespottelijk opgedirkt uit, met een ontzettend decollete naar d'r navel waar iedereen schande van sprak, maar in de winter zijn mijn borsten groter, en dat was wel een beetje kolderiek.quote:
En nu met enorme tieren 😂quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een jaar terug sliep ze in hetzelfde hotel als mijn gezin, 's avonds was er een feestje van Maria Tailor, een influencer (mijn vrouw kende haar, ik niet, want ik ben superhetero natuurlijk) en toen zag ze er bespottelijk opgedirkt uit, met een ontzettend decollete naar d'r navel waar iedereen schande van sprak, maar in de winter zijn mijn borsten groter, en dat was wel een beetje kolderiek.
Heb wel goed naar dr zitten staren, fascinerende vrouw. Hele gekke proporties. Enorm hoofd, enorm haar. Kleding die mijn dochter ook past.
Dit zal wel weer zo’n gevalletje zijn van zij draagt wat hij haar opdraagt. Machtsspelletje.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:01 schreef potjecreme het volgende:
Haar te krappe topjes kennen we inmiddels. Legging op half 7 is weer wat nieuws. (Kanye en zijn vrouw Bianca)
[ afbeelding ]
Mevrouw op de achtergrond![]()
[ afbeelding ]
Dat idee heb ik ook altijd bij haar; dat haar hoofd (inclusief haar) veel te groot is voor de rest van haar lichaam.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een jaar terug sliep ze in hetzelfde hotel als mijn gezin, 's avonds was er een feestje van Maria Tailor, een influencer (mijn vrouw kende haar, ik niet, want ik ben superhetero natuurlijk) en toen zag ze er bespottelijk opgedirkt uit, met een ontzettend decollete naar d'r navel waar iedereen schande van sprak, maar in de winter zijn mijn borsten groter, en dat was wel een beetje kolderiek.
Heb wel goed naar dr zitten staren, fascinerende vrouw. Hele gekke proporties. Enorm hoofd, enorm haar. Kleding die mijn dochter ook past.
Alle De Molletjes krijgen een beetje fronsende grimassen.quote:
Super onflatteus, de lichtval is echt killing.quote:
Wat vreselijk nepquote:Op maandag 10 februari 2025 17:58 schreef Eightyone het volgende:
De nieuwe 'sexy' stijl van Ogene.
[ link | afbeelding ]
Wat t hard geprobeerd.
Zoals veel mannen zullen zeggen 'een gat is een gat'quote:Op maandag 10 februari 2025 17:58 schreef Eightyone het volgende:
De nieuwe 'sexy' stijl van Ogene.
[ link | afbeelding ]
Wat t hard geprobeerd.
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals veel mannen zullen zeggen 'een gat is een gat'
https://www.ardmediathek.de/tv-programm/677b63950bc781e2fd28fb1dquote:Op woensdag 10 juli 2024 09:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Alle De Molletjes krijgen een beetje fronsende grimassen.
[ afbeelding ]
Zal er inderdaad niet erg flatteus hebben uitgezien.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
Gene Hackman (en vrouw en hond) dood gevonden in hun woning
https://www.ad.nl/show/ho(...)n-santa-fe~abfd3b52/
In elk geval gn neptietenquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:12 schreef bleiblei het volgende:
Die vrouw mag ook wel een keer naar de friettent.
Is het niet een bril met panterprintglazen?quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:50 schreef ChipsZak. het volgende:
Wel cool dat je al die camera flashes in haar zonnebril terugziet,.
Volgens mij niet, want er zijn een andere hoeveelheid flitsen per foto! En het lijkt niet op panter,quote:Op donderdag 8 mei 2025 15:53 schreef maily het volgende:
[..]
Is het niet een bril met panterprintglazen?
Maar die jurk met dit lichaam is wel heel onflatteus.quote:Op donderdag 8 mei 2025 12:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Fatshaming is not done maar thinshaming klaarblijkelijk wel.
Dan moeten mensen zeggen dat de jurk haar niet mooi staat. Niet dat ze naar de snackbar moet.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar die jurk met dit lichaam is wel heel onflatteus.
Is Vera Wang niet altijd super slank geweest? Zit toch een beetje in de genen.
Die ‘extreme’ fascinatie voor xs (neem aan dat je doelt op ‘heorin chic’) is heel erg ‘00s. Dat was in de 90s wel wat anders (ook bij modellen) en ook de afgelopen jaren was het compleet anders; ass en tieten waren zeer gewenst (denk aan de Kim K.’s van de wereld). Liefst wat meer vet op alles.quote:Op donderdag 8 mei 2025 17:23 schreef bleiblei het volgende:
Dit was Vera Wang 25 jaar geleden (blijkbaar was ze hier 50? Deed ze goed).
[ afbeelding ]
Is dun, maar niet op dat niveau. Voor mij (sorry) is iemand in de mode wereld die er zo uit ziet niet ok. Zelfde geldt voor iemand van 200kg met 4 xl menu's voor z'n neus in de Mac.
De modewereld is qua fascinatie voor xs nogal ongezond en creert een ziek zelfbeeld bij kleine meisjes. Dus sorry dat ik postte dat ze wat meer friet mag eten.
Maar ik meen geen zak van mijn excuus.
Oh bovenstaande spreek ik ook niet tegen hoor.quote:Op donderdag 8 mei 2025 16:59 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dan moeten mensen zeggen dat de jurk haar niet mooi staat. Niet dat ze naar de snackbar moet.
Ik dacht dat ze een schrijfster was, maar ik was in de war met Lulu Wang
Komt zo uit je tv gekropen joh!quote:
Dacht eerst dat ze zo'n 'deal with it' zonnebril op hadquote:Op donderdag 8 mei 2025 10:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Deze verdient wel een schopje vind ik:
Vera Wang
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |