Wat heb je gedaan?quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:28 schreef Smart_ass het volgende:
Ja sorry ik sloot ‘m per ongeluk en zit mobiel, kan een mod de OP aanpassen?
Oh en de TT? Want het ging al automatisch naar #149 maar ik heb er #150 van gemaakt, my bad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan?Ja geen idee, als ik had gezien dat ik met mijn niets toevoegende lachpost het topic zou sluiten had ik ‘m achterwege gelaten. Anyway danku!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergeet de verse OP niet.quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:58 schreef ChipsZak. het volgende:
Heb ik nu onbedoeld voor de TT van een nieuw deel gezorgd door een user een lachmoment te geven waardoor het een puinhoop werd?
Had slechter gekund.
Och, ook dat nog. Toch een goed einde van de dag, dit. Even een schouderklopje aan mezelf (en een +1 kudo).quote:
quote:Op zondag 8 oktober 2023 23:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik kwam deze net tegen op Facebook. Ik vond hem wel toepasselijk na haar laatste foto hier![]()
Wat een briljante combinatie van postings.quote:
te vies om aan te raken.quote:Op zaterdag 18 november 2023 01:13 schreef CofyFerkeert het volgende:
Wat is madonna toch een vies oud wijf geworden
Dat is ze altijd al geweest.quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
te vies om aan te raken.
Volgens mij juist niet.quote:
Zal het?quote:Op zaterdag 18 november 2023 08:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
te vies om aan te raken.
Dat doet Wilders al jaren, die verfrissende look:quote:Op zondag 19 november 2023 01:33 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
[..]
Volgens mij juist niet.
Ze is dan ook echt al vrij oud (55/56 jaar?)
Is het heel mooi? Nee.
Maar ik vind het wel verfrissend om eens iemand te zien die zonder photoshop en filters en gedoe zichzelf laat zien. Gewoon echt.
Zweren enzo komen niet echt verfrissend over.quote:Op zondag 19 november 2023 01:51 schreef Za het volgende:
[..]
Dat doet Wilders al jaren, die verfrissende look:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 19 november 2023 02:06 schreef Cause-mayhem2 het volgende:
Zweren enzo komen niet echt verfrissend over.
Ik heb filmpjes van crack/meth/heroïne verslaafden gezien die er zo uit zien.
Tja, dit is een -niet zo goed- AI kunstwerk.quote:
Ik ben dit plaatje ooit eerder tegengekomen, dus het zou kunnen dat dit uiteindelijk viral gaatquote:Op vrijdag 24 november 2023 10:09 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Tja, dit is een -niet zo goed- AI kunstwerk.
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 24 november 2023 12:23 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
Ik ben dit plaatje ooit eerder tegengekomen, dus het zou kunnen dat dit uiteindelijk viral gaat
Misschien wil ze de Inez Weski lookquote:Op vrijdag 24 november 2023 20:43 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doet ‘Elo‘ zelf haar make-up?
Dit is wel heel onflatteus. Denk niet dat haar borsten zo asymmetrische zijn als dat de bloemen doen lijken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-de-billen-bloot
En dan een beige string eronder, why? Waarom wil je er zo uitzien?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit is wel heel onflatteus. Denk niet dat haar borsten zo asymmetrische zijn als dat de bloemen doen lijken.
Aandacht. Sexy voor anderen willen zijn. Dat anderen zeggen: zo is zij even sexy!quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
En dan een beige string eronder, why? Waarom wil je er zo uitzien?
Een beetje laat voor Halloween.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:43 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doet 'Elo' zelf haar make-up?
Wie is het danquote:
En het dan vreemd vinden als mensen haar dom of als seksobject zien.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:52 schreef Hillstone het volgende:
[..]
Aandacht. Sexy voor anderen willen zijn. Dat anderen zeggen: zo is zij even sexy!
Het is een beetje valsspelen.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:01 schreef Amsel het volgende:
Ik vind dit filmpje van Pamela Anderson dan wel weer geweldig
https://www.instagram.com(...)hid=MzY1NDJmNzMyNQ==
Wat heeft ze allemaal ‘compleet laten opfrissen’? Misschien mis ik iets dat overduidelijk moet zijn?quote:Op woensdag 6 december 2023 19:51 schreef Za het volgende:
[..]
Het is een beetje valsspelen.
Ze heeft haar gezicht een aantal jaar geleden compleet laten "opfrissen", en dan nu met een "natural look" komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verders prima filmpje.
Ze had nogal een onfris hoofd op zeker moment, dat heeft ze laten aanpassen. Je mag zelf googlen.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat heeft ze allemaal ‘compleet laten opfrissen’? Misschien mis ik iets dat overduidelijk moet zijn?
Want deze twee foto’s met elkaar vergelijken gaat echt nergens over.
Alstu:quote:Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef Smallish het volgende:
Duimpje naar beneden bestaat jammer genoeg nog steeds niet hier,
Op deze foto lijkt ze me niet meer of minder strakgetrokken. Enkel wat uitgelopen oogpotlood.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:00 schreef Za het volgende:
[..]
Alstu:
[ afbeelding ]
Heerlijk fris en fruitig, nog immer zelfs.
Ik zie het ook nu inderdaad, ze is altijd een beauty gebleven.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:45 schreef mootie het volgende:
Op deze foto lijkt ze me niet meer of minder strakgetrokken. Enkel wat uitgelopen oogpotlood.
Klopt, maar ik vind het stiekem wel leuk.quote:Op woensdag 6 december 2023 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ze is alleen wel een beetje in de jaren ‘90 blijven hangen wat haar wenkbrauwen betreft.
Valt ook weinig aan te doen. Tante van mij heeft toen ook fanatiek geplukt en het komt dan echt niet meer terugquote:Op woensdag 6 december 2023 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ze is alleen wel een beetje in de jaren ‘90 blijven hangen wat haar wenkbrauwen betreft.
Hngende oogleden lift denk ik.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat heeft ze allemaal ‘compleet laten opfrissen’? Misschien mis ik iets dat overduidelijk moet zijn?
Want deze twee foto’s met elkaar vergelijken gaat echt nergens over.
Wellicht. Zou ik betere foto’s voor nodig hebben. Bij de eerste heeft ze vreselijk zware nepwimpers met vreselijke zwarte oogschaduw eromheen. De tweede staat haar gezicht een andere kant op en knijpt ze met haar ogen.quote:
Is dit voor en na? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op zaterdag 30 december 2023 17:03 schreef Claudia_x het volgende:
Pamela ziet er geweldig uit.
Gordon daarentegen...
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik dacht, net zoals velen in de comments dus, dat dit Pitbull was,quote:Op woensdag 3 januari 2024 01:59 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com/p/C1nUn_oSmyo/?igsh=ZTcxMWMzOWQ1OA==
Ik kwam echt niet meer bij om sommige reacties.
Het is dat ik nu ook de handen zie enzo, maar ik zie wat je bedoelt.quote:Op woensdag 3 januari 2024 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht, net zoals velen in de comments dus, dat dit Pitbull was,. Of in elk geval, dat was mijn vermoeden want ik vond er wel iets ‘off’, alsof hij iets raars bij de cosmetisch arts had laten doen of zo,
.
quote:Op woensdag 3 januari 2024 01:59 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Sorry to pile on but imagine being humiliated and heartbroken by a woman that looks like someone's lil nephew
quote:I thought fat Joe got hella skinny
quote:Couldn’t bring Tupac back so she became him. It’s a cold world
Dat ja.quote:Op woensdag 3 januari 2024 10:55 schreef SEMTEX het volgende:
Sorry to pile on but imagine being humiliated and heartbroken by a woman that looks like someone's lil nephew
What in the slimmer version of Fat Joe is going on herequote:Op woensdag 3 januari 2024 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht, net zoals velen in de comments dus, dat dit Pitbull was,. Of in elk geval, dat was mijn vermoeden want ik vond er wel iets ‘off’, alsof hij iets raars bij de cosmetisch arts had laten doen of zo,
.
Maar ook echt hoor,quote:
Is meer iets voor het verspookt-topicquote:Op donderdag 4 januari 2024 23:17 schreef 111210 het volgende:
Was Meg Ryan al eens voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
Die heb ik helaas niet kunnen zienquote:Op woensdag 3 januari 2024 01:59 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Die handenquote:Op woensdag 3 januari 2024 01:59 schreef Smart_ass het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is daarmee?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |