SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klikken op eigen risico!!!
[ Bericht 23% gewijzigd door Ole op 04-01-2022 19:06:08 ]Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
nou vooruit dan maarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:59 schreef vencodark het volgende:
Ik wil bijvoorbaat aanvragen die foto van Viola Holt in een spoiler te zetten.
toen zag Viool er goed uit toch?quote:
Britney? Recent? Sneuquote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:24 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Het is vooral onflatteus omdat je ziet dat ze een beetje manisch momentje had hier
Why the sarcasm?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:28 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Wel fijn dat ze bekwaam genoeg wordt geacht om over haar fortuin te beschikken
Misschien bedoelde hij het wel oprecht? Het is top dat ze over haar eigendom mag beschikken! De foto is een beetje jammer.quote:
Tja, zou kunnen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 22:03 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Gebbetje. Ik denk wel dat ze op een dun draadje balanceert, eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ik had er gisteren dezelfde gedachten bij. Ik kan mij er wel iets bij voorstellen dat zij deze foto's maakt en deelt als je er rekening mee houd dat haar leven in grote mate door anderen geregisseerd is geweest.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 01:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop vooral dat dit een uitgestelde puberperiode is en dat het bij wat semi-naakt blijft.
En een tatoeage naast je sectio litteken. Classy.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 21:24 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Het is vooral onflatteus omdat je ziet dat ze een beetje manisch momentje had hier
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:44 schreef Charmian het volgende:
Dit schijnt Bridget Fonda te zijn
[ afbeelding ]
Ik denk dat de tattoo er eerst zat eigenlijk..quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:47 schreef June. het volgende:
[..]
En een tatoeage naast je sectio litteken. Classy.
Wat maakt dat nou weer uit?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:47 schreef June. het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurd?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:44 schreef Charmian het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, natuurlijk niet. Het is wat het is. Maar ik heb dan ook niets met tattoos, misschien is het dat.. En op die plek helemaal, net als zo'n "kontgewei" net op je rugquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:17 schreef SQ het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou weer uit?of zou dat in schaamte gehuld moeten blijven?
Vind het wel wat hebben eigenlijk.
De meeste mensen met een kontgewei zouden dat vandaag de dag ook niet meer hun smaak noemenquote:Op zondag 30 januari 2022 07:57 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Het is wat het is. Maar ik heb dan ook niets met tattoos, misschien is het dat.. En op die plek helemaal, net als zo'n "kontgewei" net op je rug![]()
Maar ja, smaken verschillen
Leuk dat je elkaar zo wilt aflebberen, maar maak daar wat privé foto's van ofzoquote:Op zaterdag 29 januari 2022 19:25 schreef Tokay het volgende:
[..]
Wat is er met haar gebeurd?Onherkenbaar veranderd …
On topic:
[ link | afbeelding ]
Kanye West (44) tijdens de Paris Fashion Week
[ link | afbeelding ]
Gevalletje PDA met nieuwe liefde Julia Fox (31)![]()
Ik zie dat litteken niet echtquote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:47 schreef June. het volgende:
[..]
Onherkenbaar. Ik lees dat ze al 12 jaar niet meer is gespot en dat ze zich uit het openbare leven terug is gaan trekken toen ze een gezin stichtte.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 17:44 schreef Charmian het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die is al in de 80! Valt wel mee toch, onflatteustechnisch?quote:
Wel exact hoe ik na The Godfather zou hebben gedacht dat hij oud en broos zou wordenquote:
Je zou toch verwachten dat de beste man genoeg geld heeft om een fatsoenlijk passende jas te kopen....quote:
Wie zijn dit?quote:Op maandag 4 april 2022 13:50 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Graaf Dracula en Morticia Adams bij de Grammy’s.
Is dit geen oude foto?quote:Op maandag 4 april 2022 13:50 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Graaf Dracula en Morticia Adams bij de Grammy’s.
Ik zie daar helemaal niets van de Grammy's, wel van de Oscars vorige week.quote:Op maandag 4 april 2022 14:33 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Is dit geen oude foto?
Op Kourtney haar insta zie ik deze foto's en daar zijn ze heel anders gekleed.
https://www.instagram.com/kourtneykardash/
Oh oops. Heb die 2 door elkaar gehaaldquote:Op maandag 4 april 2022 18:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie daar helemaal niets van de Grammy's, wel van de Oscars vorige week.
Plus die enorme Grammy logo op de achtergrond.quote:Op maandag 4 april 2022 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh oops. Heb die 2 door elkaar gehaald
Een legging zakt ook niet af toch?quote:Op zaterdag 23 april 2022 11:26 schreef deedeetee het volgende:
Ik vraag me af of die broek niet vreselijk gaat afzakken ?
[ afbeelding ]
Wel als ie te klein is hoorquote:Op zaterdag 23 april 2022 23:56 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Een legging zakt ook niet af toch?
Kon het lelijke outfitjes topic niet vinden en dacht dat t hier ook wel kon.quote:Op zondag 24 april 2022 07:22 schreef vencodark het volgende:
Wát een lichaam!![]()
![]()
Matige outfit maar niet zozeer dit topic waardig, vind ik.![]()
Kan. Maar met een mooie outfit, lelijk op de foto staan past beter hier dan met een lelijke outfit, goed op de foto staan.quote:Op zondag 24 april 2022 10:21 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kon het lelijke outfitjes topic niet vinden en dacht dat t hier ook wel kon.
Een barman/vrouw voedt een zichtbaar dronken persoon ook geen drank meer. Het enige wat doctoren dan kunnen doen is het aanbieden omdat ze anders het broddelcirquit in gaat. Maar tering, een arts kan echt wel nee verkopen...quote:Op donderdag 23 februari 2023 09:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Had ergens gelezen dat dokters waarschuwden dat deze boobjob levensgevaarlijk kan zijn. Toch zette ze door. Ik denk dat dat wel genoeg zegt.
Ze kan waarschijnlijk ook alleen maar op z'n hondjes neuken.quote:Op vrijdag 24 februari 2023 01:34 schreef tjoptjop het volgende:
Zal die als ze aan het zwemmen is automatisch naar d'r rug roteren zoals bij een reddingsvest?
Ze is altijd klein en tenger gebouwd. Wat bij haar niet helpt dat ze haar haar altijd in die strakke paardenstaart heeft waardoor haar gezicht nog smaller lijkt.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:15 schreef Eightyone het volgende:
Bij gebrek aan een recent deel van de oude 'broodmagere celebs'-reeks oid --> kan eventueel weer opgestart worden, nu de Y2K-heroin chic-look weer terug in de mode is (net als andere dingen uit die tijd die van mij lekker weg hadden mogen blijven).
Ariana Grande heeft er wmb weleens beter uit gezien. Al denkt zij daar zelf anders over.
https://www.nu.nl/achterk(...)ist-niet-gezond.html
[ link | afbeelding ]
Dacht dat Faithless overleden was?quote:
Oei. Ik snap waarom fans zich zorgen maken.quote:
Adele ?Ik dacht dat het katy Perry wasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:57 schreef Ole het volgende:
tja Die TT ha ha ha
[ afbeelding ]
Uit het vorige topic:
[ afbeelding ]
Adele op een feestje, en nu is er gedoe:
https://www.rtlboulevard.(...)frikaanse-haardracht
Hier verder.
Nee joh, de foto is vast gewoon vanuit de verkeerde hoek genomen.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:00 schreef vencodark het volgende:
Begrijp ik goed dat al je onflatteus op de foto staat wanneer je (extra) dun bent?
Er wordt anders alleen maar gesproken over hoe dun ze oogt ipv haar houding, belichting, kleding etc.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:50 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nee joh, de foto is vast gewoon vanuit de verkeerde hoek genomen.
Ik zal voortaan m'n woorden zorgvuldiger kiezen en alle mogelijke omgevings- en decorfactoren aan bod laten komen.quote:Op donderdag 13 april 2023 22:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er wordt anders alleen maar gesproken over hoe dun ze oogt ipv haar houding, belichting, kleding etc.
Ja, dat is hier vaak zo en vaak vind ik persoonlijk de persoon in kwestie niet eens te dun (zoals de hierboven geposte Rose Bertram, imo gewoon normaal slank),quote:Op donderdag 13 april 2023 18:00 schreef vencodark het volgende:
Begrijp ik goed dat al je onflatteus op de foto staat wanneer je (extra) dun bent?
Hetzelfde voor Lilly Allen. Zat net een artikel te lezen over het feit dat ze hersteld was van een jarenlange adderall & drankverslaving, maar de laatste tijd ziet het er wederom niet helemaal gezond uit.quote:Op woensdag 12 april 2023 17:15 schreef Eightyone het volgende:
Bij gebrek aan een recent deel van de oude 'broodmagere celebs'-reeks oid --> kan eventueel weer opgestart worden, nu de Y2K-heroin chic-look weer terug in de mode is (net als andere dingen uit die tijd die van mij lekker weg hadden mogen blijven).
Ariana Grande heeft er wmb weleens beter uit gezien. Al denkt zij daar zelf anders over.
https://www.nu.nl/achterk(...)ist-niet-gezond.html
[ link | afbeelding ]
Adderall is een net wat aangepaste variant van methamfetamine en bij een ADD'er als Allen niet direct een probleem. Drank wel, maar met name die eerste foto oogt eng dun.quote:Op dinsdag 25 april 2023 16:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hetzelfde voor Lilly Allen. Zat net een artikel te lezen over het feit dat ze hersteld was van een jarenlange adderall & drankverslaving, maar de laatste tijd ziet het er wederom niet helemaal gezond uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fans op Insta uiten ook hun zorgen: https://www.instagram.com/lilyallen/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 april 2023 17:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Bijzonder onflatteuze broek
[ afbeelding ]Op die eerste foto lijkt het of ze in haar broek heeft geplastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Jemig, Nakatomi. Stortvloed aan herinneringen.quote:Op woensdag 26 april 2023 19:00 schreef bleiblei het volgende:
Die broek doet mij denken aan die regenjas uit de videoclip van Nakatomi - Sing (wat een k-nummer is itt. Children of the night, maar die clip maakte het voor mij als puber helemaal goed).
Dacht dat dit Katy Perry wasquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:57 schreef Ole het volgende:
tja Die TT ha ha ha
[ afbeelding ]
Uit het vorige topic:
[ afbeelding ]
Adele op een feestje, en nu is er gedoe:
https://www.rtlboulevard.(...)frikaanse-haardracht
Hier verder.
quote:Op woensdag 26 april 2023 17:48 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Bijzonder onflatteuze broek
[ afbeelding ]Dit hoort toch in het lelijke outfitjes topic, niet in ‘onflatteus op de kiek’?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Ohh my Gee!quote:Op donderdag 8 juni 2023 09:41 schreef SEMTEX het volgende:
Vince Neil van Motley Crue:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 april 2023 18:46 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Adele ?Ik dacht dat het katy Perry was
quote:
Ja dusquote:Op donderdag 27 april 2023 18:28 schreef CofyFerkeert het volgende:
[..]
Dat ik dacht dat het Katy Perry was??
Ik eigenlijk ook maar ik dacht nu, ik doe het alsnogquote:Op maandag 12 juni 2023 17:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik wilde dit op 26 april al doen maar ik nam de moeite niet om terug te scrollen![]()
Nou, haar gezicht neemt altijd haar hoofd zo over.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:03 schreef Molo het volgende:
Zijn er trouwens foto's van haar zonder make up te vinden? Die loopt altijd zo'n beetje als drag rond heb ik het idee, zonde
Hier. Ze is ook juist zonder en met weinig make-up prachtig.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:03 schreef Molo het volgende:
Zijn er trouwens foto's van haar zonder make up te vinden? Die loopt altijd zo'n beetje als drag rond heb ik het idee, zonde
Ja, terecht wel.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:11 schreef maily het volgende:
Romy Monteiro klaar met bodyshaming van te mager lichaam
Die verkiezing is ook gewoon kansloos, ongeacht wie er uitgekozen wordt. De uitslag is nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:35 schreef vencodark het volgende:
Dun of dik, een foto is soms wel en soms gewoon niet zo mooi. De belichting doet in dit geval niks voor haar en daar ging de foto eigenlijk over.
Dat er werd geschreven over ‘de mooiste vrouw’ kwam daar alleen even bij.
Bodyshamen is trouwens niet ok, zoals het artikel zegt, maar dat was in dit topic niet gaande.
Ze was trouwens door mannenblad FHM uitgekozen tot mooiste vrouw van Nederland. Dat was mij niet duidelijk.![]()
De jury bestond uit alleen maar vrouwen. Verder vind ik haar gewoon lelijk. Of mag je dat niet meer zeggenquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:35 schreef vencodark het volgende:
Dun of dik, een foto is soms wel en soms gewoon niet zo mooi. De belichting doet in dit geval niks voor haar en daar ging de foto eigenlijk over.
Bodyshamen is trouwens niet ok, zoals het artikel zegt, maar dat was in dit topic niet gaande.
Ze was trouwens door mannenblad FHM uitgekozen tot mooiste vrouw van Nederland. Dat was mij niet duidelijk.![]()
Ze staat onhandig op de foto. Als je zo'n blote jurk draagt mag je daar best op letten.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:35 schreef vencodark het volgende:
Romy is irl echt erg mooi. En lief ook.quote:Op donderdag 15 juni 2023 09:03 schreef Molo het volgende:
Exact dat.quote:Op donderdag 15 juni 2023 16:35 schreef vencodark het volgende:
Ziet eruit als een goed begin van een horrorfilmquote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
Edward Furlong & Ron Jeremy
[ afbeelding ]
Hij was als tiener/twintiger erg knap!quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:54 schreef ikbent het volgende:
Mijn god, Edward Furlong..mijn eerste celebrity crush toen ik een jaar of 12/13 was.
Hij is maar 2 jaar ouder dan ik, lijkt wel 20 jaar ouder intussen.
Zijn drugsgebruik is behoorlijk gaan tekenen. 2013:quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 12:54 schreef ikbent het volgende:
Mijn god, Edward Furlong..mijn eerste celebrity crush toen ik een jaar of 12/13 was.
Hij is maar 2 jaar ouder dan ik, lijkt wel 20 jaar ouder intussen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:EXCLUSIVE: 'Every time I looked in the mirror it was a reminder of what I had done.' Terminator 2 star Edward Furlong, 44, reveals he's four years sober and working again as he shows off new set of teeth after his own rotted from years of meth use.
Actor Edward Furlong has opened up about his recovery from drug and alcohol abuse in an exclusive interview with DailyMail.com
The former child star, now 44, was only 13 when he was plucked out of obscurity and cast as John Connor in the 1991 action film, Terminator 2: Judgment Day
But with fame and fortune came partying and addiction and Furlong's twenties saw him descend into meth and heroin addiction and saw multiple arrests
Now four years sober, he revealed he just finished filming a new project with director Brad Keller and has a new set of teeth after his rotted from meth use
'Every time I looked in the mirror it just bummed me out as a reminder of what I had done for all those years. It's nice to get a second chance,' he said
As a successful child star who 'was left to run wild', Furlong said he 'was almost destined for [drug addiction]' and never felt like he fit in
However successful he appeared, he said he always felt like 'I was pulling something over on everyone'Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 13:11 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zijn drugsgebruik is behoorlijk gaan tekenen. 2013:
[ afbeelding ]
Dit is trouwens een foto van een maand geleden, hij heeft een nieuw gebit. Nog steeds onflatteus, maar misschien wel eindelijk clean/sober:
[ afbeelding ]
Yup, vind net een voorfoto... sporen van methgebruik lees ik.Ik ken hem eigenlijk alleen van American History X.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 11:13 schreef SEMTEX het volgende:
Edward Furlong & Ron Jeremy
[ afbeelding ]
Die foto van Furlong en Jeremy is een paar jaar oud. Ron zal inderdaad nog weinig feesten, buiten zijn straf is hij mentaal ook tot weinig meer in staat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2023 14:12 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ron J. ziet er inmiddels toch ook anders uit?
[ afbeelding ]
tsja.... https://www.shownieuws.nl(...)y-monteiro-geruchtenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:19 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Hmmm...
https://www.mediacourant.(...)et-lotgenoot-gordon/
Ja, vervuilde cocaīne. Ze kreeg geld van de Engelse zorgverzekeraar NHS om haar gezicht te herstellen met geloof ik bot uit een rib.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:00 schreef Aventura het volgende:
Sjezus, ze is nog maar 49. Ik lees ergens dat haar gezicht is ingestort door osteoporose als gevolg van cocaīnegebruik.
Ze hebben inderdaad al reconstructie(s) uitgevoerd,quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, vervuilde cocaīne. Ze kreeg geld van de Engelse zorgverzekeraar NHS om haar gezicht te herstellen met geloof ik bot uit een rib.
Bikini-clad Danniella Westbrook shows off the results of her facial reconstructon surgery as she recovers in Portugal after 'frightening' scare saw her back in hospital
Erg tragisch allemaal.
Haar gezicht is, naar eigen zeggen, ingestort door osteoporose als gevolg van een mislukte operatie. Die specifieke operatie zou dan wel weer vanwege haar cocaīnegebruik zijn geweest inderdaad.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:00 schreef Aventura het volgende:
Sjezus, ze is nog maar 49. Ik lees ergens dat haar gezicht is ingestort door osteoporose als gevolg van cocaīnegebruik.
Hier las ik: “She was forced to have her jaw rebuilt after the bones started “rotting away,” due to osteoporosis from the amount of cocaine she’s consumed.” En: “But by 2018, she explained how the bones in her face had started "rotting" due to botched surgery”.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haar gezicht is, naar eigen zeggen, ingestort door osteoporose als gevolg van een mislukte operatie. Die specifieke operatie zou dan wel weer vanwege haar cocaīnegebruik zijn geweest inderdaad.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haar gezicht is, naar eigen zeggen, ingestort door osteoporose als gevolg van een mislukte operatie. Die specifieke operatie zou dan wel weer vanwege haar cocaīnegebruik zijn geweest inderdaad.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:17 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tegenwoordig gaat ze geregeld naar Turkye en dat is ook wel te zien.
Volgens dat overzicht is haar neus 20 jaar geleden al hersteld nadat ze hem kapot gesnoven had.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier las ik: “She was forced to have her jaw rebuilt after the bones started “rotting away,” due to osteoporosis from the amount of cocaine she’s consumed.” En: “But by 2018, she explained how the bones in her face had started "rotting" due to botched surgery”.
Ik snap het onflatteuze niet?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:00 schreef Mylene het volgende:
Inmiddels is ze vervangen door een andere actrice.
[ afbeelding ]
Die nagels van die vrouw met dat rode vestquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Danniella Westbrook lies helpless in hospital bed as new pictures of surgery emerge
Ex-EastEnders actress Danniella Westbrook has undergone her fifth and final round of facial reconstruction surgery in Turkey and has shared gruesome photos following the operation
Oh wow... Ik zou er direct geen vertrouwen in hebben als ik een plastische chirurgische ingreep moest ondergaan en iemand zou er zo bijlopen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:08 schreef maily het volgende:
[..]
Die nagels van die vrouw met dat rode vest![]()
Ja, die foto ken ik wel. Wat moet ik ermee,quote:
Ja, precies. Het eerste is een gerucht, het tweede wat ze zelf zegt. En haar cocaīneverslaving met ingevallen neus ontkent ze al een eeuwigheid niet meer (als ze dat überhaupt ooit gedaan heeft?). Die neus is ze al een tijd terug aan geholpen. Ergens bij een operatie (cosmetisch of noodzakelijk, geen idee) is het dus misgegaan oid en heeft ze osteoporose gekregen waardoor d’r gezicht inklapt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier las ik: “She was forced to have her jaw rebuilt after the bones started “rotting away,” due to osteoporosis from the amount of cocaine she’s consumed.” En: “But by 2018, she explained how the bones in her face had started "rotting" due to botched surgery”.
Met zo'n uiterlijk is elke foto die men van je neemt onflatteus.quote:Op zondag 13 augustus 2023 07:44 schreef Mylene het volgende:
Danniella Westbrook, voormalige soapster EastEnders en bekend omdat ze haar neus kapot had gesnoven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens. Er is niet echt een goed topic voor. Want ‘verneukt door plastische chirurgie’ is niet echt helemaal juist maar ‘onflatteus op de kiek’ ook niet echt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Met zo'n uiterlijk is elke foto die men van je neemt onflatteus.
Oja, dat andere topic is er ook nog ...quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. Er is niet echt een goed topic voor. Want ‘verneukt door plastische chirurgie’ is niet echt helemaal juist maar ‘onflatteus op de kiek’ ook niet echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto> Geenstijl.
[ Bericht 14% gewijzigd door Deisyy op 31-08-2023 17:03:28 ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Paul de Leeuw.
[ afbeelding ]
Foto> Geenstijl.
Sommige mensen openen dit topic op hun werk hequote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:21 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat een aanstelleritus weer, zeg. Gooi dan het hele bericht maar weg als men er niet tegen kan . Jammer dat ik het zelf al niet meer kan doen.
Dat kan. Had het op z'n minst dan aangegeven ipv het gecommandeer om een spoiler want dat nodigt mij niet uit tot het inwilligen van het commando. Ik ben geen hont namelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige mensen openen dit topic op hun werk he
Ik was de hont hier, want ik heb het aangepastquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dat kan. Had het op z'n minst dan aangegeven ipv het gecommandeer om een spoiler want dat nodigt mij niet uit tot het inwilligen van het commando. Ik ben geen hont namelijk.
Sorry hoor, maar ik hou er normaal gesproken echt geen rekening mee dat er iemand onder het werk zit te FOK!ken, en nooit gedaan ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:14 schreef SQ het volgende:
Leek me evident dat het daarvoor was. Maar goed. Trek de tenen maar weer in zou ik zeggen.
Paul de Leeuw.Gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto> Geenstijl.-nee-
Onder zijn tijd maar onder mijn bureauquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:31 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Good for you! Toch niet onder de baas zijn tijd?
Gedurfd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Onder zijn tijd maar onder mijn bureau
Paul de Leeuw.Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto> Geenstijl.
Ik herken die niet aan de achterkant![]()
Ik heb haar autobiografie ooit via ebay op de kop getikt, moet hem nog lezen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:31 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een vaag verhaal waar die problemen nou uit voortkomen, de drugs of de gezichtsoperaties. Haar gezicht lijkt het resultaat van een perfect storm.
Waarsch. ook geen gerenommeerde arts, maar zo'n goedkoop/duurkoop arts in Turkije?quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:44 schreef Mylene het volgende:
Ik zal maar even zeggen dat het offtopic is, maar Danniella Westbrook zegt in een premium artikel van de Telegraaf dat de gezichtsoperatie zonder verdoving was uitgevoerd. Het was een nachtmerrie. De arts verkocht haar een klap toen ze het uitschreeuwde van de pijn. Ook over de resultaten is ze allerminst tevreden. Ze kan niet geloven wat ze haar hebben aangedaan. Ze hebben draadjes in haar neus gestopt om hem recht te trekken, maar dat heeft niet gewerkt. Als ze in de spiegel kijk, haat ze wat ze ziet. Tot overmaat van ramp traden er diverse complicaties op. Toen ze haar haren ging wassen, kwam ze erachter ze een open wond had. Ze heeft letterlijk een gaatje aan de zijkant van haar hoofd. Het is ongeveer één centimeter groot..
Ja, ze woont nu in Portugal volgens het artikel, de artsen daar waren in shock en gaven haar antibiotica. Intussen is de wond genezen, maar ze zegt dat ze nog steeds lijdt. Ze voelde zich zo down en als ze in de spiegel kijk, haat ze wat ze ziet Voor de operatie was zij ook niet blij met haar uiterlijk, maar vond ze zich er zoveel mooier uitzien. Binnenkort gaar ze naar haar chirurg in Liverpool om daar verder te kijken. Ze heeft spijt dat ze naar Turkije is gegaan.quote:Op vrijdag 1 september 2023 08:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Waarsch. ook geen gerenommeerde arts, maar zo'n goedkoop/duurkoop arts in Turkije?
Zal ook wel een financiele kwestie zijn. Echt goede gezichtsreconstructie zal wel teringduur zijn.quote:Op vrijdag 1 september 2023 09:28 schreef Molo het volgende:
Totaal gestoord
Als je zo'n misvormd uiterlijk hebt na al die ellende, dan weet je ook dat je om het somewhat te fixen er complexe chirurgie nodig is.
Dan ga je dus niet naar de AliExpress onder de snijdende doktertjes lijkt mij...
Maar goed, niet alleen haar neus is aangetast door de drugs en ellende, breingebeuren of wat er voor door gaat bij haar zal ook scrambled eggs zijn
Absoluut, al is een crowdfundingsactie of boekje schrijven of reality show voor wat financiën tuurlijk ook altijd mogelijk met haar achtergrondquote:Op vrijdag 1 september 2023 09:32 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Zal ook wel een financiele kwestie zijn. Echt goede gezichtsreconstructie zal wel teringduur zijn.
De redactie maakt gewoon een lijstje ieder jaarquote:Op donderdag 15 juni 2023 16:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die verkiezing is ook gewoon kansloos, ongeacht wie er uitgekozen wordt. De uitslag is nergens op gebaseerd.
Ik sta er niet van te kijken. Alleen al die smerige nagels van die operatie-assistentequote:Op vrijdag 1 september 2023 08:44 schreef Mylene het volgende:
Ik zal maar even zeggen dat het offtopic is, maar Danniella Westbrook zegt in een premium artikel van de Telegraaf dat de gezichtsoperatie zonder verdoving was uitgevoerd. Het was een nachtmerrie. De arts verkocht haar een klap toen ze het uitschreeuwde van de pijn. Ook over de resultaten is ze allerminst tevreden. Ze kan niet geloven wat ze haar hebben aangedaan. Ze hebben draadjes in haar neus gestopt om hem recht te trekken, maar dat heeft niet gewerkt. Als ze in de spiegel kijk, haat ze wat ze ziet. Tot overmaat van ramp traden er diverse complicaties op. Toen ze haar haren ging wassen, kwam ze erachter ze een open wond had. Ze heeft letterlijk een gaatje aan de zijkant van haar hoofd. Het is ongeveer één centimeter groot..
Ik lees dat ze een Onlyfans pagina heeftquote:Op vrijdag 1 september 2023 09:33 schreef Molo het volgende:
Of wilde ze de goedbetaalde high escort service / porno in met die nieuwe ballontetten?
Kanye West and wife?quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:27 schreef potjecreme het volgende:
Onflatteus op een filmpje. Kanye West
[ twitter ]
Hiervoor geband voor het leven door bootbedrijf? Wat een dramalama’s. Erger dan Kanye & co.quote:Op dinsdag 5 september 2023 12:27 schreef potjecreme het volgende:
Onflatteus op een filmpje. Kanye West
[ twitter ]
Die grieten op de onderste fotoquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat die vent nog geen eigen topic heeft hier. Of wel?
Hij zit daar in zijn blote reet en zijn ' wife' voor hem op de knie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'The whole thing is designed to create attention. Then boom, next week you'll have music out.'
En dit inderdaad! Is dat niet gewoon fake news?quote:
Het schijnt zo te zijn dat ze echt getrouwd zijn.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En dit inderdaad! Is dat niet gewoon fake news?
Mjah, dat is nog altijd aan het bedrijf zelf, als je zo nodig een scene moet schoppen hoeft dat niet gefaciliteerd te worden zonder weerspraak.quote:Op dinsdag 5 september 2023 16:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hiervoor geband voor het leven door bootbedrijf? Wat een dramalama’s. Erger dan Kanye & co.
lekker charmant op de foto ookquote:Op dinsdag 5 september 2023 16:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn dat ze echt getrouwd zijn.
Telefoon ongeveer tegen je clit aan en je tepels goed ready. Lekker classy wijffie hoorquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
lekker charmant op de foto ook
Vier maanden na hun geheime trouw; Kanye Wests nieuwe vrouw Bianca Censori bevestigt huwelijk
[ afbeelding ]
Dat is zo'n cape die ik ook altijd om krijg als ik naar de kapper gaquote:Op dinsdag 5 september 2023 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
Vier maanden na hun geheime trouw; Kanye Wests nieuwe vrouw Bianca Censori bevestigt huwelijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 september 2023 10:03 schreef TommyL0204 het volgende:
[..]
Dat is zo'n cape die ik ook altijd om krijg als ik naar de kapper ga
Ze heeft altijd van die rare panty achtige kleding aan.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor ze dit kapsel had was ze een kloon van Kim.quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:33 schreef maily het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dit lijkt dan weer te neigen naar een eerdere ex. Bah, mensen lijken op elkaar.quote:Op woensdag 6 september 2023 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor ze dit kapsel had was ze een kloon van Kim.
quote:Op woensdag 6 september 2023 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor ze dit kapsel had was ze een kloon van Kim.
En ook gewoon een panty om d'r kop gewikkeld.quote:Op woensdag 6 september 2023 10:39 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze heeft altijd van die rare panty achtige kleding aan.
Niet te geloven toch? Miljoenen op de bank hebben staan [iig Ye] maar niet verder komen dan elke dag in een stinkende panty rondlopen of in het geval van Ye zelf in een aftands kloffie waar zelfs een zwerver zijn neus voor ophaalt.quote:
Hun kleding is achterlijk duur.quote:Op woensdag 6 september 2023 13:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Niet te geloven toch? Miljoenen op de bank hebben staan [iig Ye] maar niet verder komen dan elke dag in een stinkende panty rondlopen of in het geval van Ye zelf in een aftands kloffie waar zelfs een zwerver zijn neus voor ophaalt.
Dat betekent niet dat ze ook maar enig gevoel voor stijl hebben, laat staan dat ze klasse bezitten. In haar geval bezit ze al helemaal geen zelfrespect. Wat een lowlife om je op deze manier te vertonen.quote:
Ze willen fame en daar hoort je gedragen als een hoer bij.quote:Op woensdag 6 september 2023 18:28 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ze ook maar enig gevoel voor stijl hebben, laat staan dat ze klasse bezitten. In haar geval bezit ze al helemaal geen zelfrespect. Wat een lowlife om je op deze manier te vertonen.
Zijn andere ex voor een maand -Julia Fox- loopt ook alleen maar halfnaakt rond. Alles voor de aandacht en hun 5 minutes fame omdat ze een keer aan Ye zijn lul hebben mogen zuigen.
[ afbeelding ]
Kan Ye niet geloven hč.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:54 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat die vent nog geen eigen topic heeft hier. Of wel?
Hij zit daar in zijn blote reet en zijn ' wife' voor hem op de knie.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
'The whole thing is designed to create attention. Then boom, next week you'll have music out.'
quote:Op donderdag 7 september 2023 07:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Op pad op je sokken, in je panty en met een kussen.![]()
[ afbeelding ]
High fashionquote:Op donderdag 7 september 2023 07:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Neequote:Op donderdag 7 september 2023 13:56 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Met de nadruk op high. Dit trek je nuchter toch nooit aan?
Ik stop mijn telefoon daar ook wel eens als ik geen zakken heb (of tas),quote:Op dinsdag 5 september 2023 23:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Telefoon ongeveer tegen je clit aan en je tepels goed ready. Lekker classy wijffie hoor
Ai ai ai,quote:
Die hoort hier:quote:Op donderdag 7 september 2023 07:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Roken is ook niet zo best voor je huid.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:12 schreef ChipsZak. het volgende:
Ai ai ai,. Die hoort hier wel thuis, ja. Fel zonlicht doet weinig mensen goed.
Van d'r outfit is toch bijna niks te zien?quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:13 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die hoort hier:
SHO / De lelijkste outfitjes #36
Nou, een vrouw van bijna 50 heeft rimpelsquote:Op dinsdag 12 september 2023 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is er dan zo erg aan die huid?
Voor iemand met haar levensstijl, vrij weinig. Mijn buurvrouw van 35 met vergelijkbare levensstijl heeft meer rimpels.quote:Op dinsdag 12 september 2023 13:47 schreef Claudia_x het volgende:
Wat is er dan zo erg aan die huid?
Dit idd, dit is gewoon een ongeposeerde foto, op een moment dat zo'n blik bij iedereen alle rimpels in actie zet, en dan ook nog eens zonder make-up.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:53 schreef SQ het volgende:
Ze kijkt recht in de zon, is 50 en ongefilterd en ongeschminkt en heeft bijzonder weinig vet. Ik vind dat ze het prima doet
quote:Op donderdag 7 september 2023 07:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaar coke verslaafd geweest, ik kan me nog al die covers herinneren van vroeger dat ze snuivend was betrapt voor de camera's.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, een vrouw van bijna 50 heeft rimpels![]()
.
Maar goed, ik vind niet dat ze heel mooi oud wordt. Daarentegen heeft ze volgens mij een heftig leven geleefd, dus is dat ook niet zo vreemd allemaal.
Yep, ze past wel in het natuurlijk oud worden topic!quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind d'r nog steeds hartstikke mooi en ik houd van de make-uploze look.
Doet mij een beeeeetje aan Tatjana denken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:55 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Een weekje eerder
[ afbeelding ]
Valt idd reuze mee, zeker voor haar leeftijd en levensstijl. Ze heeft denk ik wel wat subtiele behandelingen gehad.
Ook ik ken ze jonger die er veel erger aan toe zijn qua uiterlijk.
Ik dacht dat dat kussen onderdeel van een of ander ‘modern’ maf design was zoals je het wel eens ziet,quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:20 schreef Samhain het volgende:
[..]
Van d'r outfit is toch bijna niks te zien?
Absoluut. Maar de foto is onflatteus,quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:53 schreef SQ het volgende:
Ze kijkt recht in de zon, is 50 en ongefilterd en ongeschminkt en heeft bijzonder weinig vet. Ik vind dat ze het prima doet
Ahaha ja, dat was zo’n hele rel toen,quote:Op woensdag 13 september 2023 00:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zwaar coke verslaafd geweest, ik kan me nog al die covers herinneren van vroeger dat ze snuivend was betrapt voor de camera's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ChipsZak. op 13-09-2023 09:28:27 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
Yup. En toch flatteuzer dan hoe ik op foto's sta als ik serieus m'n best doe. Life ain't fair.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Absoluut. Maar de foto is onflatteus,.
Ooh, my bad: ik dacht dat je het hier over Kate Moss had!quote:Op woensdag 13 september 2023 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat kussen onderdeel van een of ander ‘modern’ maf design was zoals je het wel eens ziet,. Het valt ook echt niet meer te zeggen tegenwoordig. Maar de foto vind ik ook niet onflatteus.
Ik bedoel, ze staat er niet gek of lelijk op (los van of je haar mooi vindt). Het slechtste aan de foto is nog steeds dat kussen en de huidkleurige, glimmende panty. Maar dat is niet ‘onflatteus op de kiek’ staan, dat is nog altijd de kleding die ze aanheeft. Je merk het ook aan de comments hier. Gaan niet over haar houding of gezicht, maar over haar outfits.
Eens.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat gejammer ook elke keer of een foto nu wel of niet hier thuishoort maakt het er ook allemaal niet gezelliger op.
Heb het topic even snel doorgescand en zie dat er genoeg foto' s zijn die niet voldoen aan de eisen onflatteus.
Misschien jezelf eens niet zo rete serieus nemen en elke foto of woord willen ontleden tot vervelens toe omdat het niet 100% naar je eigen zin is. Lijkt me voor iedereen iedereen leuker!
Zon en roken, dé combinatie om je huid helemaal naar de tyfus te krijgen. Al is de dame ook gewoon geen 20 meer.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Roken is ook niet zo best voor je huid.
Vergeet ook haar cokebinges met Pete Doherty niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zon en roken, dé combinatie om je huid helemaal naar de tyfus te krijgen. Al is de dame ook gewoon geen 20 meer.
Bekend mee, maar ik geloof dat coke an sich weinig met je huid doet...quote:Op woensdag 13 september 2023 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vergeet ook haar cokebinges met Pete Doherty niet.
[ afbeelding ]
De matterende look qua make up is iig niet meer in de mode zo te zienquote:Op woensdag 20 september 2023 17:34 schreef Mylene het volgende:
Christina Ricci
[ afbeelding ]
Uit dit artikel: Icons unite! Demi Moore, Naomi Campbell and Kate Moss ooze glamour as they sit front row at the Fendi show during Milan Fashion Week
Glad en glanzend was het thema misschien.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
De matterende look qua make up is iig niet meer in de mode zo te zien
Met haar afwashandschoenen nog aan ook
Zag wel laatst een trend om glijmiddel te gebruiken als primer onder je foundation maar wellicht de verkeerde versie gebruiktquote:Op woensdag 20 september 2023 17:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Glad en glanzend was het thema misschien.
quote:Op woensdag 20 september 2023 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag wel laatst een trend om glijmiddel te gebruiken als primer onder je foundation maar wellicht de verkeerde versie gebruikt
Thank God niet meer, nee. Ik vind dat wel zo verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
De matterende look qua make up is iig niet meer in de mode zo te zien
Met haar afwashandschoenen nog aan ook
Vreselijk, het lijkt wel een wassen beeld.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:34 schreef Mylene het volgende:
Christina Ricci
[ afbeelding ]
Uit dit artikel: Icons unite! Demi Moore, Naomi Campbell and Kate Moss ooze glamour as they sit front row at the Fendi show during Milan Fashion Week
MaAr zE zIEt er GoeD uIt voOr hAar leeFTiJdquote:Op woensdag 27 september 2023 21:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ozempic Sharon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet in welk topic dit hoort.
Ik zou niet zoveel als hierboven proberen af te vallenquote:
gadverdammequote:Op woensdag 27 september 2023 21:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ozempic Sharon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom? Je kan nog geen scheet laten of je zit van onder tot boven in de stront vanwege de constante diarree. [lees je eens in]quote:
= geen kont = nooit meer fietsen.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan krijg je we een Ozempic kont
Exact!quote:Op donderdag 28 september 2023 08:12 schreef maily het volgende:
[..]
= geen kont = nooit meer fietsen.
Bullshit!!!quote:Op donderdag 28 september 2023 07:20 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Waarom? Je kan nog geen scheet laten of je zit van onder tot boven in de stront vanwege de constante diarree. [lees je eens in]
Wat is het volgende? Preventief een chemokuurtje tegen overtollig haar?
Hahaha. Haar gezicht is 'gemaakt' op minstens 10 kilo zwaarder. Het lijkt erop geplakt.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:51 schreef Leandra het volgende:
Lekker in een size zero met je alien face.
En zonder handenquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Qua mode wellicht, maar maakte ze niet een punt door expres zonder make up rond te lopen?
Sowieso was ze niet bijster getalenteerd als actrice.quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:58 schreef Muzzie het volgende:
Mijn broer had destijds zijn donkere kamer bij mij in huis, met daarin een Playmatekalender 1991 met Pamela Anderson op de voorkant, en bij januari/februari als ik me het goed herinner. Het viel me op dat ze een heel ander gezicht had, dan in Baywatch (Sorry, weet niet hoe ik plaatjes moet plaatsen). Ik heb destijds Barb Wire gemist in de bioscoop, maar wat een ongelooflijke flutfilm bleek dat, gelukkig geen geld aan uitgegeven.
Wat heeft dat ermee te maken? Ze heeft het volgens mij nooit over haar haar gehad. En als je alles onnodig wil doortrekken: moet ze ook in haar bevlekte joggingpak gaan rondlopen? Alicia Keys is ook make-uploos naar events gegaan (nog steeds?) om een punt te maken, maar deed ook gewoon leuke dingen met haar haar en trok daarnaast mooie, flatteuze outfits aan.quote:Op maandag 2 oktober 2023 20:51 schreef Leandra het volgende:
Heel verhaal over geen make-up en dat het beter voor haar is maar nog wel je haar laten blonderen?
Ze was al jaren 80 % verbouwdquote:Op maandag 2 oktober 2023 22:58 schreef Seven. het volgende:
Ik vind de outfit echt verschrikkelijk en waar zijn je armen dan, Pam?!
Maar onderaan de streep vind ik het wel supertof dat een vrouw die voor haar inkomen 90% afhankelijk was van haar seksappeal, ervoor kiest om toch wel behoorlijk naturel oud te worden.
OK, ze blondeert haar haren, maar ik zie zelfs geen fake wenkbrauwen. Ik mag hopen dat ik er zo uitziet op m'n 56ste.
Zelfs in het porno film met Tommy Lee zag je haar ogen niet door een zonnebril.quote:Op dinsdag 3 oktober 2023 00:02 schreef Seven. het volgende:
[..]
Sowieso was ze niet bijster getalenteerd als actrice.
Die heb ik dan weer niet gezienquote:Op dinsdag 3 oktober 2023 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelfs in het porno film met Tommy Lee zag je haar ogen niet door een zonnebril.
Viel tegen. Pijpen dus met een donkere bril op en neuken alleen de kale kut te zien.quote:
Ze doet me aan Mick Jagger denken in die eerste fotoquote:Op woensdag 27 september 2023 21:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ozempic Sharon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar lach is daar ook niet echt mooi te noemen.quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:51 schreef Radegast het volgende:
Het enige echt onflatteuze aan die foto van Kate Moss vind ik die eeuwige peuk in d'r klauwen.
Ik vind haar er eigenlijk wel ok op staan? Zie ik nou iets over het hoofd?quote:
Nou jeetje idd. Anders zat je nu ergens hopeloos verlopen op straat, dakloos, niet eens geld voor drank omdat je ooit een bioscoopkaartje hebt gekocht dat niet eens de moeite waard was.quote:Op maandag 2 oktober 2023 23:58 schreef Muzzie het volgende:
maar wat een ongelooflijke flutfilm bleek dat, gelukkig geen geld aan uitgegeven.
quote:Op dinsdag 7 november 2023 22:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Het wordt nu wel heel erg ‘puntige knieën’.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |