Dit idd, dit is gewoon een ongeposeerde foto, op een moment dat zo'n blik bij iedereen alle rimpels in actie zet, en dan ook nog eens zonder make-up.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:53 schreef SQ het volgende:
Ze kijkt recht in de zon, is 50 en ongefilterd en ongeschminkt en heeft bijzonder weinig vet. Ik vind dat ze het prima doet
quote:Op donderdag 7 september 2023 07:37 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Op pad op je sokken, in je panty en met een kussen.![]()
[ afbeelding ]
Zwaar coke verslaafd geweest, ik kan me nog al die covers herinneren van vroeger dat ze snuivend was betrapt voor de camera's.quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:21 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Nou, een vrouw van bijna 50 heeft rimpels![]()
.
Maar goed, ik vind niet dat ze heel mooi oud wordt. Daarentegen heeft ze volgens mij een heftig leven geleefd, dus is dat ook niet zo vreemd allemaal.
Yep, ze past wel in het natuurlijk oud worden topic!quote:Op dinsdag 12 september 2023 20:29 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind d'r nog steeds hartstikke mooi en ik houd van de make-uploze look.
Doet mij een beeeeetje aan Tatjana denken.quote:Op dinsdag 12 september 2023 18:55 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Een weekje eerder
[ afbeelding ]
Valt idd reuze mee, zeker voor haar leeftijd en levensstijl. Ze heeft denk ik wel wat subtiele behandelingen gehad.
Ook ik ken ze jonger die er veel erger aan toe zijn qua uiterlijk.
Ik dacht dat dat kussen onderdeel van een of ander ‘modern’ maf design was zoals je het wel eens ziet,quote:Op dinsdag 12 september 2023 14:20 schreef Samhain het volgende:
[..]
Van d'r outfit is toch bijna niks te zien?
Absoluut. Maar de foto is onflatteus,quote:Op dinsdag 12 september 2023 15:53 schreef SQ het volgende:
Ze kijkt recht in de zon, is 50 en ongefilterd en ongeschminkt en heeft bijzonder weinig vet. Ik vind dat ze het prima doet
Ahaha ja, dat was zo’n hele rel toen,quote:Op woensdag 13 september 2023 00:16 schreef sherezade het volgende:
[..]
Zwaar coke verslaafd geweest, ik kan me nog al die covers herinneren van vroeger dat ze snuivend was betrapt voor de camera's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ChipsZak. op 13-09-2023 09:28:27 ][*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
Yup. En toch flatteuzer dan hoe ik op foto's sta als ik serieus m'n best doe. Life ain't fair.quote:Op woensdag 13 september 2023 09:16 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Absoluut. Maar de foto is onflatteus,.
Ooh, my bad: ik dacht dat je het hier over Kate Moss had!quote:Op woensdag 13 september 2023 09:15 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat kussen onderdeel van een of ander ‘modern’ maf design was zoals je het wel eens ziet,. Het valt ook echt niet meer te zeggen tegenwoordig. Maar de foto vind ik ook niet onflatteus.
Ik bedoel, ze staat er niet gek of lelijk op (los van of je haar mooi vindt). Het slechtste aan de foto is nog steeds dat kussen en de huidkleurige, glimmende panty. Maar dat is niet ‘onflatteus op de kiek’ staan, dat is nog altijd de kleding die ze aanheeft. Je merk het ook aan de comments hier. Gaan niet over haar houding of gezicht, maar over haar outfits.
Eens.quote:Op woensdag 13 september 2023 10:23 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Dat gejammer ook elke keer of een foto nu wel of niet hier thuishoort maakt het er ook allemaal niet gezelliger op.
Heb het topic even snel doorgescand en zie dat er genoeg foto' s zijn die niet voldoen aan de eisen onflatteus.
Misschien jezelf eens niet zo rete serieus nemen en elke foto of woord willen ontleden tot vervelens toe omdat het niet 100% naar je eigen zin is. Lijkt me voor iedereen iedereen leuker!
Zon en roken, dé combinatie om je huid helemaal naar de tyfus te krijgen. Al is de dame ook gewoon geen 20 meer.quote:Op dinsdag 12 september 2023 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Roken is ook niet zo best voor je huid.
Vergeet ook haar cokebinges met Pete Doherty niet.quote:Op woensdag 13 september 2023 11:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zon en roken, dé combinatie om je huid helemaal naar de tyfus te krijgen. Al is de dame ook gewoon geen 20 meer.
Bekend mee, maar ik geloof dat coke an sich weinig met je huid doet...quote:Op woensdag 13 september 2023 11:59 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vergeet ook haar cokebinges met Pete Doherty niet.
[ afbeelding ]
De matterende look qua make up is iig niet meer in de mode zo te zienquote:Op woensdag 20 september 2023 17:34 schreef Mylene het volgende:
Christina Ricci
[ afbeelding ]
Uit dit artikel: Icons unite! Demi Moore, Naomi Campbell and Kate Moss ooze glamour as they sit front row at the Fendi show during Milan Fashion Week
Glad en glanzend was het thema misschien.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
De matterende look qua make up is iig niet meer in de mode zo te zien
Met haar afwashandschoenen nog aan ook
Zag wel laatst een trend om glijmiddel te gebruiken als primer onder je foundation maar wellicht de verkeerde versie gebruiktquote:Op woensdag 20 september 2023 17:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Glad en glanzend was het thema misschien.
quote:Op woensdag 20 september 2023 17:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Zag wel laatst een trend om glijmiddel te gebruiken als primer onder je foundation maar wellicht de verkeerde versie gebruikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |