tsja.... https://www.shownieuws.nl(...)y-monteiro-geruchtenquote:Op woensdag 2 augustus 2023 10:19 schreef SethGecko het volgende:
[..]
Hmmm...
https://www.mediacourant.(...)et-lotgenoot-gordon/
Ja, vervuilde cocaïne. Ze kreeg geld van de Engelse zorgverzekeraar NHS om haar gezicht te herstellen met geloof ik bot uit een rib.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:00 schreef Aventura het volgende:
Sjezus, ze is nog maar 49. Ik lees ergens dat haar gezicht is ingestort door osteoporose als gevolg van cocaïnegebruik.
Ze hebben inderdaad al reconstructie(s) uitgevoerd,quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:09 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ja, vervuilde cocaïne. Ze kreeg geld van de Engelse zorgverzekeraar NHS om haar gezicht te herstellen met geloof ik bot uit een rib.
Bikini-clad Danniella Westbrook shows off the results of her facial reconstructon surgery as she recovers in Portugal after 'frightening' scare saw her back in hospital
Erg tragisch allemaal.
Haar gezicht is, naar eigen zeggen, ingestort door osteoporose als gevolg van een mislukte operatie. Die specifieke operatie zou dan wel weer vanwege haar cocaïnegebruik zijn geweest inderdaad.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:00 schreef Aventura het volgende:
Sjezus, ze is nog maar 49. Ik lees ergens dat haar gezicht is ingestort door osteoporose als gevolg van cocaïnegebruik.
Hier las ik: “She was forced to have her jaw rebuilt after the bones started “rotting away,” due to osteoporosis from the amount of cocaine she’s consumed.” En: “But by 2018, she explained how the bones in her face had started "rotting" due to botched surgery”.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haar gezicht is, naar eigen zeggen, ingestort door osteoporose als gevolg van een mislukte operatie. Die specifieke operatie zou dan wel weer vanwege haar cocaïnegebruik zijn geweest inderdaad.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Haar gezicht is, naar eigen zeggen, ingestort door osteoporose als gevolg van een mislukte operatie. Die specifieke operatie zou dan wel weer vanwege haar cocaïnegebruik zijn geweest inderdaad.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:17 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Tegenwoordig gaat ze geregeld naar Turkye en dat is ook wel te zien.
Volgens dat overzicht is haar neus 20 jaar geleden al hersteld nadat ze hem kapot gesnoven had.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier las ik: “She was forced to have her jaw rebuilt after the bones started “rotting away,” due to osteoporosis from the amount of cocaine she’s consumed.” En: “But by 2018, she explained how the bones in her face had started "rotting" due to botched surgery”.
Ik snap het onflatteuze niet?quote:Op zondag 13 augustus 2023 09:00 schreef Mylene het volgende:
Inmiddels is ze vervangen door een andere actrice.
[ afbeelding ]
Die nagels van die vrouw met dat rode vestquote:Op zondag 13 augustus 2023 08:55 schreef Mylene het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Danniella Westbrook lies helpless in hospital bed as new pictures of surgery emerge
Ex-EastEnders actress Danniella Westbrook has undergone her fifth and final round of facial reconstruction surgery in Turkey and has shared gruesome photos following the operation
Oh wow... Ik zou er direct geen vertrouwen in hebben als ik een plastische chirurgische ingreep moest ondergaan en iemand zou er zo bijlopen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 10:08 schreef maily het volgende:
[..]
Die nagels van die vrouw met dat rode vest![]()
Ja, die foto ken ik wel. Wat moet ik ermee,quote:
Ja, precies. Het eerste is een gerucht, het tweede wat ze zelf zegt. En haar cocaïneverslaving met ingevallen neus ontkent ze al een eeuwigheid niet meer (als ze dat überhaupt ooit gedaan heeft?). Die neus is ze al een tijd terug aan geholpen. Ergens bij een operatie (cosmetisch of noodzakelijk, geen idee) is het dus misgegaan oid en heeft ze osteoporose gekregen waardoor d’r gezicht inklapt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier las ik: “She was forced to have her jaw rebuilt after the bones started “rotting away,” due to osteoporosis from the amount of cocaine she’s consumed.” En: “But by 2018, she explained how the bones in her face had started "rotting" due to botched surgery”.
Met zo'n uiterlijk is elke foto die men van je neemt onflatteus.quote:Op zondag 13 augustus 2023 07:44 schreef Mylene het volgende:
Danniella Westbrook, voormalige soapster EastEnders en bekend omdat ze haar neus kapot had gesnoven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens. Er is niet echt een goed topic voor. Want ‘verneukt door plastische chirurgie’ is niet echt helemaal juist maar ‘onflatteus op de kiek’ ook niet echt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:01 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Met zo'n uiterlijk is elke foto die men van je neemt onflatteus.
Oja, dat andere topic is er ook nog ...quote:Op zondag 13 augustus 2023 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eens. Er is niet echt een goed topic voor. Want ‘verneukt door plastische chirurgie’ is niet echt helemaal juist maar ‘onflatteus op de kiek’ ook niet echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |