SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto> Geenstijl.
[ Bericht 14% gewijzigd door Deisyy op 31-08-2023 17:03:28 ]
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 15:04 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Paul de Leeuw.
[ afbeelding ]
Foto> Geenstijl.
Sommige mensen openen dit topic op hun werk hequote:Op donderdag 31 augustus 2023 17:21 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Wat een aanstelleritus weer, zeg. Gooi dan het hele bericht maar weg als men er niet tegen kan . Jammer dat ik het zelf al niet meer kan doen.
Dat kan. Had het op z'n minst dan aangegeven ipv het gecommandeer om een spoiler want dat nodigt mij niet uit tot het inwilligen van het commando. Ik ben geen hont namelijk.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 18:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sommige mensen openen dit topic op hun werk he
Ik was de hont hier, want ik heb het aangepastquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:01 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Dat kan. Had het op z'n minst dan aangegeven ipv het gecommandeer om een spoiler want dat nodigt mij niet uit tot het inwilligen van het commando. Ik ben geen hont namelijk.
Sorry hoor, maar ik hou er normaal gesproken echt geen rekening mee dat er iemand onder het werk zit te FOK!ken, en nooit gedaan ook.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:14 schreef SQ het volgende:
Leek me evident dat het daarvoor was. Maar goed. Trek de tenen maar weer in zou ik zeggen.
Paul de Leeuw.Gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto> Geenstijl.-nee-
Onder zijn tijd maar onder mijn bureauquote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:31 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Good for you! Toch niet onder de baas zijn tijd?
Gedurfd.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 19:46 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Onder zijn tijd maar onder mijn bureau
Paul de Leeuw.Hoe weet je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto> Geenstijl.
Ik herken die niet aan de achterkant![]()
Ik heb haar autobiografie ooit via ebay op de kop getikt, moet hem nog lezen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 08:31 schreef Claudia_x het volgende:
[ afbeelding ]
Wel een vaag verhaal waar die problemen nou uit voortkomen, de drugs of de gezichtsoperaties. Haar gezicht lijkt het resultaat van een perfect storm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |