Thank God niet meer, nee. Ik vind dat wel zo verschrikkelijk.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:38 schreef Molo het volgende:
[..]
De matterende look qua make up is iig niet meer in de mode zo te zien
Met haar afwashandschoenen nog aan ook
Vreselijk, het lijkt wel een wassen beeld.quote:Op woensdag 20 september 2023 17:34 schreef Mylene het volgende:
Christina Ricci
[ afbeelding ]
Uit dit artikel: Icons unite! Demi Moore, Naomi Campbell and Kate Moss ooze glamour as they sit front row at the Fendi show during Milan Fashion Week
MaAr zE zIEt er GoeD uIt voOr hAar leeFTiJdquote:Op woensdag 27 september 2023 21:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ozempic Sharon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet in welk topic dit hoort.
Ik zou niet zoveel als hierboven proberen af te vallenquote:
gadverdammequote:Op woensdag 27 september 2023 21:26 schreef Bep-Vetklep het volgende:
Ozempic Sharon
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik weet niet in welk topic dit hoort.
Waarom? Je kan nog geen scheet laten of je zit van onder tot boven in de stront vanwege de constante diarree. [lees je eens in]quote:
= geen kont = nooit meer fietsen.quote:Op donderdag 28 september 2023 08:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan krijg je we een Ozempic kont
Exact!quote:Op donderdag 28 september 2023 08:12 schreef maily het volgende:
[..]
= geen kont = nooit meer fietsen.
Bullshit!!!quote:Op donderdag 28 september 2023 07:20 schreef Bep-Vetklep het volgende:
[..]
Waarom? Je kan nog geen scheet laten of je zit van onder tot boven in de stront vanwege de constante diarree. [lees je eens in]
Wat is het volgende? Preventief een chemokuurtje tegen overtollig haar?
Hahaha. Haar gezicht is 'gemaakt' op minstens 10 kilo zwaarder. Het lijkt erop geplakt.quote:Op woensdag 27 september 2023 21:51 schreef Leandra het volgende:
Lekker in een size zero met je alien face.
En zonder handenquote:Op maandag 2 oktober 2023 20:24 schreef Skull-splitter het volgende:
Qua mode wellicht, maar maakte ze niet een punt door expres zonder make up rond te lopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |