Dit is wel heel onflatteus. Denk niet dat haar borsten zo asymmetrische zijn als dat de bloemen doen lijken.quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.telegraaf.nl/(...)-met-de-billen-bloot
En dan een beige string eronder, why? Waarom wil je er zo uitzien?quote:Op vrijdag 24 november 2023 22:15 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit is wel heel onflatteus. Denk niet dat haar borsten zo asymmetrische zijn als dat de bloemen doen lijken.
Aandacht. Sexy voor anderen willen zijn. Dat anderen zeggen: zo is zij even sexy!quote:Op zaterdag 25 november 2023 09:32 schreef Aventura het volgende:
[..]
En dan een beige string eronder, why? Waarom wil je er zo uitzien?
Een beetje laat voor Halloween.quote:Op vrijdag 24 november 2023 20:43 schreef Tokay het volgende:
[ link | afbeelding ]
Doet 'Elo' zelf haar make-up?
Wie is het danquote:
En het dan vreemd vinden als mensen haar dom of als seksobject zien.quote:Op zaterdag 25 november 2023 11:52 schreef Hillstone het volgende:
[..]
Aandacht. Sexy voor anderen willen zijn. Dat anderen zeggen: zo is zij even sexy!
Het is een beetje valsspelen.quote:Op woensdag 6 december 2023 19:01 schreef Amsel het volgende:
Ik vind dit filmpje van Pamela Anderson dan wel weer geweldig
https://www.instagram.com(...)hid=MzY1NDJmNzMyNQ==
Wat heeft ze allemaal ‘compleet laten opfrissen’? Misschien mis ik iets dat overduidelijk moet zijn?quote:Op woensdag 6 december 2023 19:51 schreef Za het volgende:
[..]
Het is een beetje valsspelen.
Ze heeft haar gezicht een aantal jaar geleden compleet laten "opfrissen", en dan nu met een "natural look" komen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verders prima filmpje.
Ze had nogal een onfris hoofd op zeker moment, dat heeft ze laten aanpassen. Je mag zelf googlen.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat heeft ze allemaal ‘compleet laten opfrissen’? Misschien mis ik iets dat overduidelijk moet zijn?
Want deze twee foto’s met elkaar vergelijken gaat echt nergens over.
Alstu:quote:Op woensdag 6 december 2023 20:22 schreef Smallish het volgende:
Duimpje naar beneden bestaat jammer genoeg nog steeds niet hier,
Op deze foto lijkt ze me niet meer of minder strakgetrokken. Enkel wat uitgelopen oogpotlood.quote:Op woensdag 6 december 2023 21:00 schreef Za het volgende:
[..]
Alstu:
[ afbeelding ]
Heerlijk fris en fruitig, nog immer zelfs.
Ik zie het ook nu inderdaad, ze is altijd een beauty gebleven.quote:Op woensdag 6 december 2023 22:45 schreef mootie het volgende:
Op deze foto lijkt ze me niet meer of minder strakgetrokken. Enkel wat uitgelopen oogpotlood.
Klopt, maar ik vind het stiekem wel leuk.quote:Op woensdag 6 december 2023 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ze is alleen wel een beetje in de jaren ‘90 blijven hangen wat haar wenkbrauwen betreft.
Valt ook weinig aan te doen. Tante van mij heeft toen ook fanatiek geplukt en het komt dan echt niet meer terugquote:Op woensdag 6 december 2023 23:58 schreef Smart_ass het volgende:
Ze is alleen wel een beetje in de jaren ‘90 blijven hangen wat haar wenkbrauwen betreft.
Hngende oogleden lift denk ik.quote:Op woensdag 6 december 2023 20:01 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat heeft ze allemaal ‘compleet laten opfrissen’? Misschien mis ik iets dat overduidelijk moet zijn?
Want deze twee foto’s met elkaar vergelijken gaat echt nergens over.
Wellicht. Zou ik betere foto’s voor nodig hebben. Bij de eerste heeft ze vreselijk zware nepwimpers met vreselijke zwarte oogschaduw eromheen. De tweede staat haar gezicht een andere kant op en knijpt ze met haar ogen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |