Zonde. Het is nog altijd wel een mooie vrouw slanke vrouw, maar ik ben bang dat ze over een paar jaartjes zichzelf helemaal laat verbouwen en verspookt.quote:Op dinsdag 7 mei 2024 16:13 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
Nikkie heeft de tietjes ook laten doen, denk ik.
Het is inderdaad ook echt ontzettend lelijk nep. En dan over een paar jaar janken dat je spijt hebt omdat die ballonnen zijn gaan lekkenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 07:55 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Zonde. Het is nog altijd wel een mooie vrouw slanke vrouw, maar ik ben bang dat ze over een paar jaartjes zichzelf helemaal laat verbouwen en verspookt.
Ze waren een stuk uitgedund, recent. Slapper, magerder en soms nergens te bekennen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 08:08 schreef Claudia_x het volgende:
Oude foto, ter vergelijking:
[ afbeelding ]
Niks mis met die tieten.
Hoort erbij als je ouder wordt. Fuck de onrealistische verwachtingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze waren een stuk uitgedund, recent. Slapper, magerder en soms nergens te bekennen.
Ik weet dit vanwege redenen.
Oeh vertelquote:Op dinsdag 14 mei 2024 10:22 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze waren een stuk uitgedund, recent. Slapper, magerder en soms nergens te bekennen.
Ik weet dit vanwege redenen.
Zeker, ze heeft sinds die foto bij die TMF zuil ook wel kinderem gehad, denk ik? Tenminste, die foto lijkt me wat ouder.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 12:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hoort erbij als je ouder wordt. Fuck de onrealistische verwachtingen.
Een jaar terug sliep ze in hetzelfde hotel als mijn gezin, 's avonds was er een feestje van Maria Tailor, een influencer (mijn vrouw kende haar, ik niet, want ik ben superhetero natuurlijk) en toen zag ze er bespottelijk opgedirkt uit, met een ontzettend decollete naar d'r navel waar iedereen schande van sprak, maar in de winter zijn mijn borsten groter, en dat was wel een beetje kolderiek.quote:
En nu met enorme tieren 😂quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een jaar terug sliep ze in hetzelfde hotel als mijn gezin, 's avonds was er een feestje van Maria Tailor, een influencer (mijn vrouw kende haar, ik niet, want ik ben superhetero natuurlijk) en toen zag ze er bespottelijk opgedirkt uit, met een ontzettend decollete naar d'r navel waar iedereen schande van sprak, maar in de winter zijn mijn borsten groter, en dat was wel een beetje kolderiek.
Heb wel goed naar dr zitten staren, fascinerende vrouw. Hele gekke proporties. Enorm hoofd, enorm haar. Kleding die mijn dochter ook past.
Dit zal wel weer zo’n gevalletje zijn van zij draagt wat hij haar opdraagt. Machtsspelletje.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:01 schreef potjecreme het volgende:
Haar te krappe topjes kennen we inmiddels. Legging op half 7 is weer wat nieuws. (Kanye en zijn vrouw Bianca)
[ afbeelding ]
Mevrouw op de achtergrond![]()
[ afbeelding ]
Dat idee heb ik ook altijd bij haar; dat haar hoofd (inclusief haar) veel te groot is voor de rest van haar lichaam.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 13:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een jaar terug sliep ze in hetzelfde hotel als mijn gezin, 's avonds was er een feestje van Maria Tailor, een influencer (mijn vrouw kende haar, ik niet, want ik ben superhetero natuurlijk) en toen zag ze er bespottelijk opgedirkt uit, met een ontzettend decollete naar d'r navel waar iedereen schande van sprak, maar in de winter zijn mijn borsten groter, en dat was wel een beetje kolderiek.
Heb wel goed naar dr zitten staren, fascinerende vrouw. Hele gekke proporties. Enorm hoofd, enorm haar. Kleding die mijn dochter ook past.
Alle De Molletjes krijgen een beetje fronsende grimassen.quote:
Super onflatteus, de lichtval is echt killing.quote:
Wat vreselijk nepquote:Op maandag 10 februari 2025 17:58 schreef Eightyone het volgende:
De nieuwe 'sexy' stijl van Ogene.
[ link | afbeelding ]
Wat té hard geprobeerd.
Zoals veel mannen zullen zeggen 'een gat is een gat'quote:Op maandag 10 februari 2025 17:58 schreef Eightyone het volgende:
De nieuwe 'sexy' stijl van Ogene.
[ link | afbeelding ]
Wat té hard geprobeerd.
quote:Op maandag 10 februari 2025 19:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Zoals veel mannen zullen zeggen 'een gat is een gat'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |