SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:00 schreef TommyL0204 het volgende:
[ afbeelding ]
Tsja
Volgens mij is dat AI. Of niet? Ik heb zoveel AI fotos van celebs gezien dat ik geen idee meer heb wat echt is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is inderdaad AI.quote:Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat AI. Of niet? Ik heb zoveel AI fotos van celebs gezien dat ik geen idee meer heb wat echt is.
Positieve instelling!quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:37 schreef vencodark het volgende:
Nou ja, Bieber lacht tenminste.![]()
Zeer charmante foto.
Zal ie ver van huis zijn gegaan met dat ding? Of is hij onderweg in een sloot gevallen? #vragenquote:
De rest is ook bloot, dat viel misschien niet op.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik hoop niet dat ie van dat ding mietert. Met je blote voeten terecht komen op van die steentjes, au.
Nu je het zegt...quote:Op vrijdag 12 september 2025 17:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
De rest is ook bloot, dat viel misschien niet op.
Tuurlijk niet. In zijn onderbroek.quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zal ie ver van huis zijn gegaan met dat ding? Of is hij onderweg in een sloot gevallen? #vragen
Nou ik herken haar zusje echt totaal er niet meer in.quote:Op maandag 1 september 2025 11:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat AI. Of niet? Ik heb zoveel AI fotos van celebs gezien dat ik geen idee meer heb wat echt is.
Ik dacht juist "wat moet het heerlijk zijn zoveel eigen terrein te hebben dat je op een landweggetje nog in je onderbroek op een Segway kunt rijden".quote:Op vrijdag 12 september 2025 16:51 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Zal ie ver van huis zijn gegaan met dat ding? Of is hij onderweg in een sloot gevallen? #vragen
Inderdaad. Al zou ik daar persoonlijk geen foto’s van online zetten.quote:Op vrijdag 12 september 2025 20:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht juist "wat moet het heerlijk zijn zoveel eigen terrein te hebben dat je op een landweggetje nog in je onderbroek op een Segway kunt rijden".
Wat is hier onflatteus aan???quote:Op zaterdag 13 september 2025 19:44 schreef Eightyone het volgende:
Lily Collins:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
O.k., haal dan maar weg.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Ze staat niet onflatteus op de kiek, naar mijn mening. Je probeert impliciet iets te zeggen over haar lichaam, gok ik zo, maar als we puur kijken of ze onflatteus op de foto staat; nee, imo.
Hoort zoiets niet in een ander topic? Het gaat hier tegenwoordig vaak over het lichaam van celebs met foto’s waar ze niet echt onflatteus op staan. Tijd voor een ander topic? Of heel misschien het lelijke outfitjes topic (al vind ik de outfit ook niet per se lelijk, maar dat terzijde).
Dr buik is niet bloot, er zit een gaasachtige stof overheen die rimpeltquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Bewegende beelden voor de mensen die Facebook hebben:
Er is wat vreemds met haar buik en haar zij. En die strepen boven haar navel. Tummy tuck ofzo?
Je ziet je echte naam als je op de link klikt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er is wat vreemds met haar buik en haar zij. En die strepen boven haar navel. Tummy tuck ofzo?
Graag even de link weghalen als het kan ivm mijn naam.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dr buik is niet bloot, er zit een gaasachtige stof overheen die rimpelt
Ik zie je naam niet hoor, maar hij is wegquote:Op zaterdag 13 september 2025 20:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Graag even de link weghalen als het kan ivm mijn naam.
@:Donna wil je hetzelfde doen?
Oh oef. Ja, ik wil zo anoniem mogelijk blijven. Verder niks te verbergen hoorquote:Op zaterdag 13 september 2025 21:38 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik zie je naam niet hoor, maar hij is weg
Die mededeling kan wel in de OP denk ik ....quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Je ziet je echte naam als je op de link klikt.
Ik zie op de bewegende beelden geen gaas.quote:Op zaterdag 13 september 2025 20:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dr buik is niet bloot, er zit een gaasachtige stof overheen die rimpelt
Daar heeft ze zelf ook een boek over geschreven, ze is zich er van bewust.quote:
Als je door het klikken van de link in de browser terecht komt en niet ingelogd bent op (in dit geval) Facebook, dan krijg je een melding zoals;quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:38 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ik zie je naam niet hoor, maar hij is weg
Het is altijd he? Met delen van FB/Insta links. Want dan zet ik dat in de OP.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:51 schreef maily het volgende:
[..]
Die mededeling kan wel in de OP denk ik ....
Ik heb het al vaker gezien en aangegeven, ook met instagramlinks .......
quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je door het klikken van de link in de browser terecht komt en niet ingelogd bent op (in dit geval) Facebook, dan krijg je een melding zoals;
Wil je net als echte naam achternaam op de hoogte blijven, log nu in.
Of zoiets.
Aaah. Ik begrijp.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:56 schreef Donna het volgende:
[..]
Als je door het klikken van de link in de browser terecht komt en niet ingelogd bent op (in dit geval) Facebook, dan krijg je een melding zoals;
Wil je net als echte naam achternaam op de hoogte blijven, log nu in.
Of zoiets.
Dat weet ik. Ik oordeel ook niet.quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf ook een boek over geschreven, ze is zich er van bewust.
Ik heb het in de OP gezet. Tnx!quote:Op zaterdag 13 september 2025 21:58 schreef maily het volgende:
[..]
Bij insta in ieder geval (want dat heb ik niet).
Mensen kunnen dan beter een screenshot maken en dat posten .....
Dit ja, briljant artiest en fantastische vent met zelfspotquote:
Holy shit. Gaat je lichaam er zo uit zien wanneer je bijna 80 bent?quote:
Behalve als je Rachel Hazes bent.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Holy shit. Gaat je lichaam er zo uit zien wanneer je bijna 80 bent?![]()
Ik verwacht op die leeftijd geen strakke huid en strakke tieten meer, maar dit is wel het andere uiterste
Bedankt voor deze geruststellingquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:47 schreef vencodark het volgende:
Iggy is wel extra, extra gerimpeld.
[..]
Behalve als je Rachel Hazes bent.
als je meer vet hebt nog wel ergerquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Holy shit. Gaat je lichaam er zo uit zien wanneer je bijna 80 bent?![]()
Ik verwacht op die leeftijd geen strakke huid en strakke tieten meer, maar dit is wel het andere uiterste
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |