Ja, vind ik ook. Waarom zou het nat zijn?quote:Op zondag 6 november 2005 10:46 schreef rena het volgende:
Ik vind het bij deze foto toch wel heel opvallend![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 13:12 schreef One_conundrum het volgende:
die van anna lijkt me echt. ik heb em ook wellus in een grotere resolutie gezien
Wat een engerd! Dan zag ie er vroeger toch heel wat frisser uit. Toen vond ik hem eigenlijk ook al lelijk.quote:Op zondag 6 november 2005 18:04 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Mel from Hell
Kan er iemand even een exorcist bellen?
Hij lijkt serieus wel een beetje op Saddam Hoessein hierquote:Op zondag 6 november 2005 18:04 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Mel from Hell
Kan er iemand even een exorcist bellen?
Ik dacht eerst dat het Saddam was iddquote:Op zondag 6 november 2005 18:14 schreef rena het volgende:
[..]
Hij lijkt serieus wel een beetje op Saddam Hoessein hier![]()
hey hey, Mel is een lekkertjequote:Op zondag 6 november 2005 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Saddam was idd.
haha geweldig.quote:Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef Het_Biertje het volgende:
Dit is trouwens ook heel eng.
http://parisfacial.ytmnd.com/
hehe wat maf zegquote:Op maandag 7 november 2005 12:15 schreef Het_Biertje het volgende:
Dit is trouwens ook heel eng.
http://parisfacial.ytmnd.com/
ugh wat een nare kerel is dat toch ook.quote:Op maandag 7 november 2005 13:24 schreef Copycat het volgende:
Colin Farrel:
[afbeelding]
Wat bungelt er in hemelsnaam in zijn lies???
quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Kate Moss, straight outta rehab.
Ze heeft hier wel wat weg van (een verlepte) Gwyneth Paltrow..quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Bestaat er dan ook een nietverlepte Gwyneth?quote:Op maandag 7 november 2005 15:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze heeft hier wel wat weg van (een verlepte) Gwyneth Paltrow..
Te laat. Copycat was je ongeveer 7 uur voor.quote:
quote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Hotlinking blijft daar echt disabled.quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Jennifer Aniston en de spiertjes
[afbeelding]
Let nou eens op die hotlinking protection semtex ........quote:Op dinsdag 8 november 2005 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Jennifer Aniston en de spiertjes
[afbeelding]
Is dit soms het nieuwe kinky gevalletje dat Angelina aan moet doen van Brad?quote:Op maandag 7 november 2005 22:44 schreef KinkyGiraf het volgende:
Enrique..
[afbeelding]
En Sarah Jessica Parker, wat een raar hoofd heeft zij (hier)?
[afbeelding]
Angelina Jolie..
[afbeelding]
Jude Law doet een poging tot onflatteus kijken..
[afbeelding]
Nouhouuuquote:Op dinsdag 8 november 2005 18:24 schreef Stretto het volgende:
[..]
Let nou eens op die hotlinking protection semtex ........![]()
Ik vind haar best te pruimen op deze foto's.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Nuna het volgende:
Onze geliefde Hilary Duff. Wat een paardenhoofd is het toch ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heeft een extreem ouwelijke kop voor een tiener.quote:Op woensdag 9 november 2005 00:35 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ik vind haar best te pruimen op deze foto's.
Wat een supermodelquote:Op maandag 7 november 2005 13:13 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
Op die 2e foto is toch duidelijk te zien dat ze een ander bovengebit heeft?! Of gewoon een kunstgebit, of slechte, niet mooi passende facings. Ik weet het niet, maar het ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 8 november 2005 22:22 schreef Nuna het volgende:
Onze geliefde Hilary Duff. Wat een paardenhoofd is het toch ook.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik ookquote:Op zondag 6 november 2005 19:00 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het Saddam was idd.
Dat heb je altijd screencaps. Daarom zijn die ook zo kut. Mensen staat er altijd mongool opquote:Op maandag 7 november 2005 08:38 schreef apestaartje het volgende:
http://tinypic.com/fbfcwl.jpg
Linda de Mol. Moeilijk hè, lachen onder invloed van botox.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |