ja nou, ik zou wel je excuses aanbieden hoorquote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Owja en alle boze jim fans gewoon lekker ze cd's blijven kopen en niet zo zeiken over een mening van me! Want ik ben echt zo boeiend niet om je druk om te maken.
en ik maar denken dat jamai idols gewonnen hadquote:Op woensdag 9 november 2005 08:22 schreef TommyKnocker84 het volgende:
En nog wat ik blijf bij me standpunt dat ik vind dat Jim geen geweldige zanger is en hij idols gewonnen heb door ze uiterlijk en niet door ze geweldige monotome stem, maar eigenlijk wil ik het niet meer hier over hebben want ik gun Jim verder het allerbeste.
ga je dat bij elke Fokker zeggen dan??? Grammatica van de gemiddelde Fokker is namelijk net zo laagquote:Op woensdag 9 november 2005 21:43 schreef Modwire het volgende:
Taalcursus zou inderdaad geen kwaad kunnen..![]()
iddquote:Op donderdag 10 november 2005 08:42 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
ga je dat bij elke Fokker zeggen dan??? Grammatica van de gemiddelde Fokker is namelijk net zo laag![]()
Maar er zitten ook veelquote:Op donderdag 10 november 2005 08:42 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
ga je dat bij elke Fokker zeggen dan??? Grammatica van de gemiddelde Fokker is namelijk net zo laag![]()
zou wel veel verklarenquote:Op donderdag 10 november 2005 08:41 schreef Cart_man het volgende:
TommyKnocker, jij komt regelmatig bij Feijenoord toch?
Dat zeg ik ook vaak genoeg, hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 08:42 schreef Blerfaap het volgende:
[..]
Je had gewoon naar Jensen moeten gaan man, lekker bedrag ervoor opstrijken, verdien je er nog wat aan ook. Die gasten betalen echt wel hoor, houd er alleen rekening mee dat je nog erger in de zeik genomen wordt dan dat Henk Jan al deedquote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Het is al triest genoeg dat zelfs Jenssen me in de show wilde hebben ivm dat Jim donderdag bij Jenssen te gast is. Maar heb me porsie tv wel gehad voor de komende jaren. In ieder geval heb ik me zegje gedaan en voor de rest boeid het me echt geen ene tering wat jullie er zelf voor de rest over willen zeggen.
Lekker hele dagen op het fok forum zitten deed ik zo ie zo al niet dus mij zag je toch al vrij weinig hier...
Owja en alle boze jim fans gewoon lekker ze cd's blijven kopen en niet zo zeiken over een mening van me! Want ik ben echt zo boeiend niet om je druk om te maken. En voor de mensen die ik aan het lachen heb gemaakt dat was ook de bedoeling hehe.
gegroet fokkertjes!
Hm, één ding wat je zei is waar.. Je hoeft nu je ex niet meer trug, want nu heb je idd een menigte van gillende hysterische meisjes achter je aan rennen voor iets anders dan je te adorerenquote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Owja en alle boze jim fans gewoon lekker ze cd's blijven kopen en niet zo zeiken over een mening van me! Want ik ben echt zo boeiend niet om je druk om te maken. En voor de mensen die ik aan het lachen heb gemaakt dat was ook de bedoeling hehe.
gegroet fokkertjes!
Een afkorting voor Dordrecht natuurlijk, Zhenarquote:
Jensen en iemand in de zeik nemen?quote:Op donderdag 10 november 2005 15:22 schreef erikh het volgende:
[..]
Je had gewoon naar Jensen moeten gaan man, lekker bedrag ervoor opstrijken, verdien je er nog wat aan ook. Die gasten betalen echt wel hoor, houd er alleen rekening mee dat je nog erger in de zeik genomen wordt dan dat Henk Jan al deed![]()
Inderdaad. Deze puistenkop zouden ze uit de maatschappij moeten verwijderen. Geen plek voor de zwakbegaafde onder ons. Opsluiten in een gesticht en de sleutel weggooien. Tering wat een randdebiel.quote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef Insomaniac het volgende:
Potdomme, dat was toch wel de grootste kneus van de avond.
"Als Jim Idol kan worden, kan ik het al helemaal"
Ja, Jim zingt matig. Maar jij zingt NIET. Daarnaast heeft Jim nog iets wat jij niet hebt, een uiterlijk waar 1 miljoen tienermeisjes opgeilen. Toedeledoki!.
Ohhhhhhhhhhhhw! Dus je bént helemaal niet kansloos, je deed maar alsof om mij aan het lachen te maken! Dat vind ik dan wel weer heel fideel van je!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:44 schreef TommyKnocker84 het volgende:
Het is al triest genoeg dat zelfs Jenssen me in de show wilde hebben ivm dat Jim donderdag bij Jenssen te gast is. Maar heb me porsie tv wel gehad voor de komende jaren. In ieder geval heb ik me zegje gedaan en voor de rest boeid het me echt geen ene tering wat jullie er zelf voor de rest over willen zeggen.
Lekker hele dagen op het fok forum zitten deed ik zo ie zo al niet dus mij zag je toch al vrij weinig hier...
gegroet fokkertjes!
Zélfs Jensen vindt hem een sukkel! En Jim lacht hem uit!quote:Op donderdag 10 november 2005 22:35 schreef Svensational het volgende:
Jim bij Jensen dus nu, ik ben benieuwd!
Je neemt Jensen serieus joh?quote:Op donderdag 10 november 2005 22:53 schreef Modwire het volgende:
Ik kan me ook dingen herinneren van Jensen dat ie helemaal niet zo positief was over Jim, en nu zijn het opeens beste maatjes...hypocrisie...
Mja, true..quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Cart_man het volgende:
Ach ja, Tommyknocker durft het tenminste te zeggen, dat moet ik hem nageven.
Jim en Jensen zijn beide rasmongolen.
Ik klik net op je homepage....quote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Cart_man het volgende:
Dat durf ik ook wel, hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 23:13 schreef Cart_man het volgende:
Gelukkig maarquote:Op donderdag 10 november 2005 23:24 schreef Modwire het volgende:
[..]
Oke, sorry, het zal niet meer gebeuren...
Ik lach hem ook uit maar zou zelf nooit meedoen. zelfkennis heet dat, weten dat je niet kunt zingen, en in het geval van Tommyknocker zou hij ook moeten weten dat ie te lelijk is en niet kan zingen.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:14 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Mja, true..
Ik zal wel eens willen weten hoeveel van de mensen die hem uitlachten of whatever zelf naar Idols durven te gaan, hij had/heeft idd wel moed.![]()
CM houdt een Jim website bij.quote:Op donderdag 10 november 2005 23:47 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Humor van de bovenste plank.
Heb me ook kostelijk vermaakt met deze site.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |