Kneus.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:28 schreef Svensational het volgende:
Is een award-uitreiking een tournament?
SHO -> SHOWchat -> SHOWbusiness = OVERDREVEN!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Zhenar het volgende:
"In de ban", "in de ban"... is dat niet wat overdreven?
Kun je de TT niet veranderen in "Enigszins geïnteresseerd in tournaments"?
Whehe.quote:
Dude. Ga even oude, verlepte, dode koeien uit de sloot halen.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:36 schreef Svensational het volgende:
http://members.lycos.nl/hvanpaesschen/ShowChat-titel.txt
Lekker up-to-date!
Oi, ik heb dat niet in de OP gezet.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude. Ga even oude, verlepte, dode koeien uit de sloot halen..
Maak er dan van "Bevredigt zichzelf bij de gedachte aan awards"quote:Op donderdag 10 november 2005 10:31 schreef Bupatih het volgende:
[..]
SHO -> SHOWchat -> SHOWbusiness = OVERDREVEN!
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef Svensational het volgende:
* Svensational verkleedt zich als Tania18 en geeft Bupatih een kusje op z'n blote bolleke..
Sapristi.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:39 schreef Bupatih het volgende:
Ik ga de TT's wel even updaten.
Als goedmakertje.
Je was er laatst ander ook al ingetrapt.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:40 schreef Bupatih het volgende:
[..]Niemand kan Tania's kusjes evenaren of op een goedlijkende wijze imiteren!
Zoveel werk is het niet toch?quote:
Iemand heeft het al veranderd.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zoveel werk is het niet toch?
Niet!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je was er laatst ander ook al ingetrapt.
quote:
Dan is de Jeroen van Kan award voor jou!quote:Op donderdag 10 november 2005 10:46 schreef Bupatih het volgende:
Mên, ik ben de meest ondergewaardeerde user.
Oh, dat heb ik net gedaan ja.quote:Op donderdag 10 november 2005 10:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb het dus over de TT's in de wiki, hè.
In het verkeerde forum jaquote:Op donderdag 10 november 2005 10:51 schreef Bupatih het volgende:
Wie heeft een goed woordje voor jullie gedaan omtrent IDO?
Nee, man. Netjes achter de schermen!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:01 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het verkeerde forum ja.
quote:Op donderdag 10 november 2005 10:45 schreef Bupatih het volgende:
Denk maar niet dat ik dat .txt-bestandje met de topictitels erbij ga updaten.
Niemand kijkt er naar.
In het verkeerde achter-de-schermen forum bedoel ik.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, man. Netjes achter de schermen!
Alleen reageerde er haast niemand op en toen later een of andere Mike er een topic over opende, werd er wel massaal op gereageerd.
[/ondergewaardeerde modus]
Ik kijk ook nog wel eensquote:
In het grote-mensen-forum.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
In het verkeerde achter-de-schermen forum bedoel ik..
In ben groterder dan jij hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 11:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
In het grote-mensen-forum.
Waar jij dus logischerwijs niet kan komen.
Wat heb ik een schijthekel aan vervoegingen van Engelse leenwoordenquote:Op donderdag 10 november 2005 11:15 schreef Bupatih het volgende:
gequotet
Anders ik wel.quote:Op donderdag 10 november 2005 11:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat heb ik een schijthekel aan vervoegingen van Engelse leenwoorden.
Bwahahahah!quote:Op woensdag 9 november 2005 19:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Britney toen ze zwanger was, weet niet zeker of ie echt is
Bwahahahah!quote:Op donderdag 10 november 2005 11:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waarom zal ie verzinnenIk vondt het ook al zo vreemd dat ie al weet wat de komende maanden te zien is
!
Maar je weet het maar nooit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |