quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef Svensational het volgende:
Hij had je avatar omgepimpt tot sint-ava.[afbeelding]
Dat doet mij deugd Svenquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:24 schreef Svensational het volgende:
Oh, en je huidige avatar is wel keilelijk ja.
Ik vind het werkelijk waar fantastisch.quote:
Zodra de Sint in Nederland is aangekomen zal ik hem als nieuwe avatar aanstellenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:33 schreef Dada het volgende:
[..]
Zodra de Sint in Nederland is aangekomen zal ik hem als nieuwe avatar aanstellen
Ohquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:. Je bent één van de weinigen.
.
Ik bedoel dat jij tenminste geduldig genoeg bent om te wachten met je sint-ava tot die gast ook werkelijk in het land isquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:41 schreef Svensational het volgende:
Ik bedoel dat jij tenminste geduldig genoeg bent om te wachten met je sint-ava tot die gast ook werkelijk in het land is.
Je ziet ook al sommige mensen met kerstava's lopen.
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:35 schreef Svensational het volgende:
[..]. Je bent één van de weinigen.
.
Kristin krijgt ook een mutsjequote:
Je doet niet aan Sinterklaasquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:48 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand hier TZT mijn avatar een kerst-look geven?![]()
Nopequote:
Geef dat wijf eerst maar eens een mijterquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:48 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand hier TZT mijn avatar een kerst-look geven?![]()
quote:
quote:
quote:
Ksssssssssss +++++ HEIDEN!!!!!!quote:
Ik speel op mijn werk al vier jaar op rij Zwarte Piet. Vind ik meer dan genoeg van de goedheiligmaniaquote:
Waarom quote je jezelf nouquote:
AAAAAAARGHHH niet nog zo één hequote:
Same ol' answerquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef Copycat het volgende:
Ik speel op mijn werk al vier jaar op rij Zwarte Piet. Vind ik meer dan genoeg van de goedheiligmania.
Dan mag dat uitpuilende-ogen-wijf ook wel een zwarte piet zijnquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik speel op mijn werk al vier jaar op rij Zwarte Piet. Vind ik meer dan genoeg van de goedheiligmania.
Dat is toch een zonnebril?quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:54 schreef Svensational het volgende:
Dan mag dat uitpuilende-ogen-wijf ook wel een zwarte piet zijn.
Dat is mijn zonnebrilquote:Op vrijdag 11 november 2005 13:54 schreef Svensational het volgende:
Dan mag dat uitpuilende-ogen-wijf ook wel een zwarte piet zijn. Wat ben jij gemeen zeg, voor je avatar.
. Alles zelf willen houden, he
!
Ja, een enorme bolle zonnebril. En dat is vast niet zonder reden.quote:
Als het goed is wel.quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Kristin krijgt ook een mutsje?
ssst... eigenlijk zie ik er zo uit:quote:Op vrijdag 11 november 2005 13:59 schreef Svensational het volgende:
Ja, een enorme bolle zonnebril. En dat is vast niet zonder reden.
Je bent een ventquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
ssst... eigenlijk zie ik er zo uit:
[afbeelding]
Nee... dat is het juist het genante...quote:
Hé daar ben je weer!quote:
Vandaar dat je nog vrijgezel bentquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee... dat is het juist het genante...
Ja...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:25 schreef Svensational het volgende:
Vandaar dat je nog vrijgezel bent!
Mooe pruik, hè!quote:
Ik krijg hem over 5 minuten via de mailquote:
Volgens mij kan jij met goed zoeken voor én achter de schermen ook wel een foto of twee van me vindenquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:37 schreef Svensational het volgende:
Ik krijg hem over 5 minuten via de mail!
Ze staan toch in het grote-mensen/mod-forum?quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij kan jij met goed zoeken voor én achter de schermen ook wel een foto of twee van me vinden.
Volgens mij staat er ook eentje van mij en een paar vrienden in het spek en bonen achter de schermen forum...quote:Op vrijdag 11 november 2005 14:47 schreef Bupatih het volgende:
Ze staan toch in het grote-mensen/mod-forum?
Ja, die inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:54 schreef Svensational het volgende:
Gevonden, met middelvinger en al!
Ik heb 'm als achtergrond ingesteldquote:Op vrijdag 11 november 2005 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, die inderdaad.
Ik zie er daar trouwens als enige zo netjes uit omdat het de officiële opening was van een expositie van mijn beste vriend tijdens de Saloni meubelbeurs in Milaan. Ik was charmante gastvrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |