Maarquote:Op donderdag 10 november 2005 16:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je keiveel gemist toen je weg was.
Nee, jou heb ik heus niet gemistquote:
Gelukkig maar.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:46 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, jou heb ik heus niet gemist.
Mijn hemel, wat een gelukkig mênneke ben ik tochquote:Op donderdag 10 november 2005 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Maarnu
ben
ik
er
weer
om
je
te
verblijden
!
Daar geloof ik dus niks van he.quote:
Het stemt mij gelukkig dat ik een gelukkig mênneke van je gemaakt hebquote:Op donderdag 10 november 2005 16:48 schreef Svensational het volgende:
[..]
Mijn hemel, wat een gelukkig mênneke ben ik toch!
En daar word ik weer nóg gelukkiger vanquote:Op donderdag 10 november 2005 16:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het stemt mij gelukkig dat ik een gelukkig mênneke van je gemaakt heb
Nou ja, dan niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:49 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus niks van he.. Mên, kan het nog ongeloofwaardiger
![]()
?
Het kan niet op vandaag!quote:Op donderdag 10 november 2005 16:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
En daar word ik weer nóg gelukkiger van!
Ach, BVO is gewoon een simpele ziel, ik neem het hem niet kwalijk.quote:Op donderdag 10 november 2005 16:59 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het kan niet op vandaag!!
Behalve BVO die weer roet in het eten gooit dan
Het is goed, jonkiequote:Op donderdag 10 november 2005 16:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Nou ja, dan niet.rrrrrrr. Ik mis jou iig niet als ik je een half dagje niet online heb gezien.
rrrrrrr!
quote:Op donderdag 10 november 2005 17:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ach, BVO is gewoon een simpele ziel, ik neem het hem niet kwalijk.
Zoals ik al zei, ik neem je niks kwalijk. Je slaat je er wel doorheen.quote:
quote:Op donderdag 10 november 2005 16:55 schreef Copycat het volgende:
Hè gezellig. Altijd weer een warm bad, deze liefdevolle showChat!![]()
Peerquote:
Ja, oud nieuwsquote:Op donderdag 10 november 2005 10:25 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb toevallig het tofste fotoboek
BeeeeeeVVVVVoooooooooOoOOoOoO!quote:Op donderdag 10 november 2005 18:30 schreef BVO het volgende:
Dizerrrrrrrrr!
Cool.. dat ga ik vanavond even goed voor zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |