Is dit een subtielequote:
Als hedv ge we lg geel lief bent.. kruhf je niog wek vab die gehime foto;s te zine....quote:Op donderdag 10 november 2005 21:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Was de verlangende blik in mijn ogen op het scherm niet genoeg dan!?!?!?!?!?![]()
![]()
()
Zo ja: post eens wat naaktfoto's.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dit een subtiele"kijk mij dronken zijn" poging?
nedojed foik heel llnagzaaam isdoor draaienquote:Op donderdag 10 november 2005 21:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is dit een subtiele"kijk mij dronken zijn" poging?
'Smaak' is my middle name.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kijk, ik vroeg me al af waar de mensen met smaak gebleven waren.
BVO, ik ook van jou hoor.
wie heeft een vpruik? :;'_0)_quote:Op donderdag 10 november 2005 21:58 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik volg je niet.
Ik weet dat tennis te vet puik is ja.
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo ja: post eens wat naaktfoto's.![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Zo ja: post eens wat naaktfoto's.![]()
Twee zielen, één gedachte.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als hedv ge we lg geel lief bent.. kruhf je niog wek vab die gehime foto;s te zine....
Vakantieliefde?quote:
eytdgsbief ees op met jhe kuthoervan een kirten dunsdtquote:Op donderdag 10 november 2005 22:08 schreef Bupatih het volgende:
Dizer, doe eens niet zo nep man.!!!
Jammer alleen van die rotkop erboven.quote:Op donderdag 10 november 2005 22:07 schreef Dizer het volgende:
wiste jjjjjeullie al dar VIVI besr lekker tietuh heefrt? :")
That's a SLUT!quote:
Dzt ben ikj, dtoen oik voor oujou guing zngen "\':"0quote:
Nee.. ghint heeft een lekkere kop wou jems zeggenquote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Jammer alleen van die rotkop erboven.
quote:Op donderdag 10 november 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dzt ben ikj, dtoen oik voor oujou guing zngen "\':"0)
Hadej eersererf moeten bedenken woordat je hing naaktsoijseren voor wimmmm kkonmkquote:
nuiope! Ik hebv v or het heert boikbier opquote:Op donderdag 10 november 2005 22:14 schreef Zhenar het volgende:
Dizer: heb je voor het eerst breezers ontdekt, of is dit een opdracht van je dramadocent ofzo?
Cola is ook wel andere shit dan absinthquote:Op donderdag 10 november 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
En dan denken dat ík irritant ben als ik cola op heb.
Ik was tenminste nog ad rem. Bij vlagen..
Wat ius er mis met je adem remine?::PPPPP:"_quote:Op donderdag 10 november 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
En dan denken dat ík irritant ben als ik cola op heb.
Ik was tenminste nog ad rem. Bij vlagen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |