Laat maar. Een gedachtenspinseltje van me.quote:
Aha okquote:Op donderdag 10 november 2005 21:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Laat maar. Een gedachtenspinseltje van me.![]()
Je hebt helemaal gelijk Bupa.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:15 schreef Bupatih het volgende:
Het woord 'gedachte' kent twee meervoudsvormen, namelijk 'gedachten' en 'gedachtes'. Daarom dient 'gedachtespinseltje' hier zonder tussen-n geschreven te worden.
Ik dank u voor uw aandacht..
Zeik niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
Big Brother.
Mensen... get a life yourself!!!
Beter dan een beetje achter je schermpje te zitten Fok!ken!quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
Big Brother.
Van mij mag je lekker blijven kotsten op die vent.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeik niet..
Ikkots
op die walgelijke vent.
.
EN DAT BLIJF IK DOEN OOK!!!!!rrrrrrrrrR : r :R r
;R ;r R!@@!@@!!!!!!
Ik zit er net 3 minuten achter.... even mail checkenquote:Op donderdag 10 november 2005 21:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Beter dan een beetje achter je schermpje te zitten Fok!ken!!!!!!11!!!
![]()
Eh... Ofzo![]()
WAT DOE JE HIER DAN!!!>1.!!>1/!.!3,4@ :Rrquote:Op donderdag 10 november 2005 21:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik zit er net 3 minuten achter.... even mail checken.
Had er dan wat er eeerrdsded okm gevraagdquote:Op donderdag 10 november 2005 20:36 schreef Zhenar het volgende:
Overgesproken:
Dizer's torso
![]()
Dat had je ook wel eerder mogen laten zien!
![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 21:47 schreef Airelle het volgende:
Big Brother.
Ik ben ook weer wegquote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAT DOE JE HIER DAN!!!>1.!!>1/!.!3,4@ :Rr
()
Was de verlangende blik in mijn ogen op het scherm niet genoeg dan!?!?!?!?!?quote:Op donderdag 10 november 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Had er dan wat er eeerrdsded okm gevraagdFCVJM
Ik volg je niet.quote:Op donderdag 10 november 2005 21:55 schreef Dizer het volgende:
Ik weeet n og hoe sh5e wisyt je dat tennissen best leuk is? Airrrrrrrrrrrrrrrewlele?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |