Jaja.quote:Je moet dus als je een nieuw topic opent, dat nummer aan het begin aanpassen. http://www.thebaitshop.nl/sven/dzxv1l.php?deelnummer=527 <----- Die dus.
Ja, dan hoef jij het niet steeds in de wiki zelf aan te passen.quote:
Het gaat om kwantiteit, Zhenartje, niet om de kwaliteitquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Zhenar het volgende:
Stom nummer in het plaatje.![]()
Zo kun je toch niet meer razendsnel een topic openen?!![]()
![]()
Ja daarom moet je ook zijn post negerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Zhenar het volgende:
Stom nummer in het plaatje.![]()
Zo kun je toch niet meer razendsnel een topic openen?!![]()
![]()
Ik geloof dat ik het andersom bedoel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het gaat om kwantiteit, Zhenartje, niet om de kwaliteit.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:23 schreef A_J het volgende:
[..]
Ja daarom moet je ook zijn post negeren!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:25 schreef A_J het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is toch redelijk snel gekozen na pas een jaar te ShowChatten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:28 schreef A_J het volgende:
[..]
Bups-mijn-nu-al-favoriete-Showchatter![]()
!
Ja ik ben niet zo snel kiezend weet jequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk snel gekozen na pas een jaar te ShowChatten..
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:28 schreef A_J het volgende:
[..]
Bups-mijn-nu-al-favoriete-Showchatter![]()
!
Want Bupatih vindt zichzelf ook zijn favoriete ShowChatterquote:
Ja zie jequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Want Bupatih vindt zichzelf ook zijn favoriete ShowChatter?
Ja, dat klopt opzich wel!
Ze ziet er daar ook uit als een zwarte pietquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
Hind straks bij Raymann.
Ik denk, ik zeg het ff.
En dat is???quote:
JE SLAAT EEN BRUIUSENDE WERELDSTAD OVER OM NAAR ZO'N BOERENGAT TE GAAN???quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:59 schreef Airelle het volgende:
Strakjes naar Nijmegen.
Rotterdam slaan we maar over.
Geef d'r eens ongelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef BVO het volgende:
JE SLAAT EEN BRUIUSENDE WERELDSTAD OVER OM NAAR ZO'N BOERENGAT TE GAAN???:R:r
:r
;r
![]()
:RRR ;;r:R
!!!!!!!!!!!!!
Lange Frans viel me ookwel mee ja, vooral natuurlijk vanwege Tante Es.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:50 schreef Dada het volgende:
Normaal vind ik Lange Frans dus echtmaar bij Rayman was ie lachen. Z’n vriendin was ook leuk. Ze had wel een hoog aso gehalte (qua kop) maar ze had wel wat
En wat zag Fransie z’n moeder er oud uit
Hind heb ik een stukje van gezien maar haar make-up deed mij de TV uitzetten
Whehehe, leuk spel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:49 schreef BVO het volgende:
BB survival game, kijken of het werkt
Hoe zo'n simpel spel voor zó veel problemen kan zorgen..
Goede smaak heb je.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:13 schreef BVO het volgende:
++ Dido. Wederom.
-- Roel. Overgewaardeerd.
Ik heb het gemist!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef BVO het volgende:Rood
haar
.
EN ZULKE LIPPEN BEDOELDE IK DUS BUPA!!!!
Nog steeds.quote:
Dat is toch goedquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2005 13:32 schreef LeBeau het volgende:
Ja, als ik moet zeggen dat ik vandaag jarig ben is de lol er wel af.![]()
![]()
Haiquote:Op zaterdag 5 november 2005 14:12 schreef alwaysthebest het volgende:
Hoi.![]()
Ik ben ziek.![]()
![]()
![]()
Tubgirl is er niks bij (ik lig alleen niet zo raar in bad).![]()
![]()
![]()
Dank je.quote:
Ach ja, ter vergelijking.quote:Moest tubgirl er nou bij worden gehaald?
Oh ja... duidelijk, dus als je vanavond in bad lig dan ehh....quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dank je.![]()
[..]
Ach ja, ter vergelijking.![]()
Laat maar zitten.quote:Op zaterdag 5 november 2005 14:24 schreef A_J het volgende:
[..]
Oh ja... duidelijk, dus als je vanavond in bad lig dan ehh....!
Had veel toffer kunnen zijn als je mij was tegen gekomenquote:
Nana Mouskouri.quote:
Oh geezquote:Op zaterdag 5 november 2005 18:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nana Mouskouri.
Kinderen voor Kinderen..
En hoe vind je de Wende DVD?quote:
quote:
Gaat mijn kans op een in Rotterdam studerende Airelle.quote:
Leuke reactiesquote:
Ik ga hier lekker niet reageren, zodat jij niet kan zeggen dat je me zag aankomen!!!quote:
Hé! ga is ff in onz modden jij! Een of andere malloot opende een kutlemming.quote:Op zaterdag 5 november 2005 19:59 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ga hier lekker niet reageren, zodat jij niet kan zeggen dat je me zag aankomen!!!
Ha! Lekker puh!
Ja, dude.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Hé! ga is ff in onz modden jij! Een of andere malloot opende een kutlemming.![]()
Het was een test. Reactietijd vanaf TR, 5 minuten, ik bagger toch nooit zonder reden.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:03 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dude..
Jij verbaggerde het zelf.
Ik heb net een paar reacties verwijderd, ik wilde het nog een kans geven.Komt NJ eraan die er een slotje op tieft.
Ik heb geen TR gezien, aangezien ik naar jouw topic ging via de AT.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:04 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Het was een test. Reactietijd vanaf TR, 5 minuten.
Oh, dan bied ik u mijn excuses aan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb geen TR gezien, aangezien ik naar jouw topic ging via de AT..
Kuttests
Kutonderzoek
KutLango
En ja, dat moet, KutELM
Oh, dan vergeef ik u nu.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:07 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Oh, dan bied ik u mijn excuses aan.![]()
Teweinig kut gehad de laatste tijd Bup?quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb geen TR gezien, aangezien ik naar jouw topic ging via de AT..
Kuttests
Kutonderzoek
KutLango
En ja, dat moet, KutELM
Kutkutquote:Op zaterdag 5 november 2005 20:08 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Teweinig kut gehad de laatste tijd Bup?
+10 niveau.quote:Op zaterdag 5 november 2005 20:18 schreef pberends het volgende:
Lik me lul, lik me lul,
en ik geef een brul.
Kijk, ik ben Lange Peter.
+10 kusjes.quote:
Groningen houdt ook van jou!quote:
Nu houd ik nog meer vanquote:Op zaterdag 5 november 2005 07:59 schreef Airelle het volgende:
Strakjes naar Nijmegen.
Rotterdam slaan we maar over.
quote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef Copycat het volgende:
Heb je niets anders dan tequila in huis?
Die Adje kan vet goed zingenquote:Op zondag 6 november 2005 00:19 schreef Tania18 het volgende:
Wie is Maaike? Van Idols?
Ik vond die kakker wel leuk. En Adje en Paul
Maar dat is weer een ander programma
Now we're partying!quote:
Nee, helaasquote:Op zondag 6 november 2005 00:20 schreef Copycat het volgende:
Heb je niets anders dan tequila in huis?
Ik vind haar mutserigquote:Op zondag 6 november 2005 00:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Die Adje kan vet goed zingen![]()
Maaike:
[afbeelding]
Maaike O+!!!!
Ik ben wel benieuwd naar haar muts.quote:
Ik heb me tequila in een ver, verloederd verleden erg tegengedronken, kan het niet meer ruiken, laat staan drinken zonder onpasselijk te worden.quote:
In Utrecht heb je Bison-Bowlingquote:
Ja, ik had hem alweer een week of 2 geleden gespot met een kartonnen doos voor zich.quote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef Tania18 het volgende:
[..]
In Utrecht heb je Bison-Bowling
Oh en Duif: Zie de maan schijnt door de bomen *klikklikklik*
Ik heb hem ook weer gehoord![]()
Ja, ik ook....maar ze kon niet zo heel bijzonder zingenquote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond Maaike ook niet zo boeiend. Dan vond ik die zigeunerin met Maffia-pappa leuker.
Die deed me denken aan Sharon.quote:Op zondag 6 november 2005 00:27 schreef Tania18 het volgende:
Ik vond Maaike ook niet zo boeiend. Dan vond ik die zigeunerin met Maffia-pappa leuker.
Mwoah, één van de beteren van de laatste 3 audities..quote:Op zondag 6 november 2005 00:29 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ik ook....maar ze kon niet zo heel bijzonder zingen
Oh die film heb ik ook gezien een tijdje terug op Canal +. Haar verloofde of man die haar ontvoert naar een onbewoond eiland en haar daar vasthoudt e.d. Echt niks aan neequote:Op zondag 6 november 2005 00:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb me tequila in een ver, verloederd verleden erg tegengedronken, kan het niet meer ruiken, laat staan drinken zonder onpasselijk te worden.
Laat me dus liever de wodka smaken.
Wat een enorme boutfilm met Tara Reid trouwens op net5.
Doublecheck!quote:
Fuck the dj, ik neem dat wijf welquote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doublecheck!
Wat missen we nu nog...
Oh ja...
[afbeelding]
De deejay!
Vroeger was ze best lekker...quote:Op zondag 6 november 2005 00:33 schreef Duiveltja het volgende:
Een film waarin Tara Reid in meespeelt kan ook nooit goed zijn natuurlijk
Niets aan is nog een compliment... dit is echt enorm slechte crap...quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef Tania18 het volgende:
Oh die film heb ik ook gezien een tijdje terug op Canal +. Haar verloofde of man die haar ontvoert naar een onbewoond eiland en haar daar vasthoudt e.d. Echt niks aan nee
quote:Op zondag 6 november 2005 00:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doublecheck!
Wat missen we nu nog...
Deal!quote:
Welke cup heeft iequote:
quote:Op zondag 6 november 2005 00:35 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Ja, ze was toen nog niet Tara Frankentit
Lees: mislukte boobjobquote:
Dit was ervoorquote:
Dat weet ik nu nog niet hoor!quote:Op zondag 6 november 2005 00:36 schreef Duiveltja het volgende:
Owja, volgende week zaterdag benne ik zuipen!! Pas jij dan op SHO Cc?![]()
Bupa is te jong om dat te doen hierzo.quote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik nu nog niet hoor!
Anders kunnen er Buup en iedereen hier de orde handhaven.
Of niet.
Nou en of.quote:
Hij nog meer:quote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik vind het nog aardig kleine tietjes.
Hij heeft meer geluk gehad![]()
[afbeelding]
Hey barrie!quote:
Gewoon blijven.quote:
quote:
Vertel...quote:
Wat doe jij eik?quote:Op zondag 6 november 2005 11:12 schreef bar_rel het volgende:
Woooooow me eerste cijfer van tentamen week binnen een 7!!!![]()
![]()
![]()
Oh ja goedemorgen!
Wytske?quote:Op zondag 6 november 2005 13:04 schreef Duiveltja het volgende:
Belspeldoos heeft de slappe lach!!!
Voor jou en de SHO'ers altijd.quote:Op zondag 6 november 2005 00:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat weet ik nu nog niet hoor!
Anders kunnen er Buup en iedereen hier de orde handhaven.
Of niet.
Hallo.quote:Op zondag 6 november 2005 00:40 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Bupa is te jong om dat te doen hierzo.
ONZ is de speeltuin van FOK!, hier worden serieuze zaken besproken.quote:Op zondag 6 november 2005 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hallo.
Als ik ONZ aankan, kan dit subforumpje er ook wel bij hoor.
quote:Op zondag 6 november 2005 13:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hallo.
Als ik ONZ aankan, kan dit subforumpje er ook wel bij hoor.
Hier zitten alleen maar levenloze zoutzakken die zo serieus zijn als Beatrix.quote:Op zondag 6 november 2005 13:28 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
ONZ is de speeltuin van FOK!, hier worden serieuze zaken besproken.![]()
Apuufhhhquote:Op zondag 6 november 2005 13:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hier zitten alleen maar levenloze zoutzakken die zo serieus zijn als Beatrix.
I can handle them.
Niks meegekregen van die sokkenactiequote:Op zondag 6 november 2005 13:52 schreef BVO het volgende:
Ik snap hem niet.
Oh ja, daar had ik wat over gelezen.quote:Op zondag 6 november 2005 13:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Niks meegekregen van die sokkenactie?
Mogen wij uw aandacht voor het volgende?
Neuh.quote:Op zondag 6 november 2005 13:50 schreef Svensational het volgende:
{centraal} wat zit er in jouw kerstpakket?
Die grap had jij kunnen maken, Bupa.!
Ik kijk eigenlijk alleen maar of er een nieuwe TTT is.quote:Op zondag 6 november 2005 13:31 schreef Airelle het volgende:
ONZ is kut inderdaad.
Nou, ik vind van wel.quote:Op zondag 6 november 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neuh.
Ik zou er niet aan gedacht hebben.
Ik kijk nooit in de AT... Jammer dat je geen fora kan wissen van MyAT...quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik heb ONZ nieteens in m'n AT..
Maar Bupa is wel m'n favoriete mod hoor..
quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2005 15:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Politiek correct antwoord, want er is maar 1 IDO-mod.quote:Op zondag 6 november 2005 15:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Jij bent ook mijn favoriete IDO-mod hoor
quote:Op zondag 6 november 2005 15:46 schreef Svensational het volgende:
Anders ga je z'n grap even uitleggen, Duiveltja!
Mag ik plaatsvervangend reargeren?quote:Op zondag 6 november 2005 15:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Timbob? Ben je er?
ben jij het vriendje van Tim ofzoquote:Op zondag 6 november 2005 16:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
Mag ik plaatsvervangend reargeren?.
Hij zit in de trein.
Jaja, net als BVO zeker.quote:Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga volgend jaar trouwens mee doen met Idols, ALS het nog een keer komt,met een weddenschap
Het gaat over Aphex Twin.quote:Op zondag 6 november 2005 16:16 schreef Airelle het volgende:
Mag ik plaatsvervangend reargeren?.
Hij zit in de trein.
Ik had me met een huisgenoot ingeschreven voor Idols 2! Op de nacht van de deadline... we hebben niks meer van ze gehoord.quote:Op zondag 6 november 2005 16:56 schreef bar_rel het volgende:
Ik ga volgend jaar trouwens mee doen met Idols, ALS het nog een keer komt,met een weddenschap
Had jouw wel willen horen zingenquote:Op zondag 6 november 2005 17:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik had me met een huisgenoot ingeschreven voor Idols 2! Op de nacht van de deadline... we hebben niks meer van ze gehoord.(Of vonden ze mijn dronken motivatie niet goed genoeg? OFZO?!?!!?/!?!/1!?!!!
![]()
![]()
)
Vriendje???quote:Op zondag 6 november 2005 16:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
ben jij het vriendje van Tim ofzo?
OH ja wat stomquote:Op zondag 6 november 2005 17:17 schreef Airelle het volgende:
Haha slimmerd.
Dan nog altijd vriendinnetje he..
Maar nee en ook geen LAT..
Waar doen de volgende plaatjes je aan denken?quote:Op zondag 6 november 2005 17:16 schreef Airelle het volgende:
Ik als ramenlikster zou het ook kunnen weten..
Wat is je vraag?
Oe, ik weet het...ik weet het!!!quote:Op zondag 6 november 2005 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waar doen de volgende plaatjes je aan denken?.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij vond zij zichzelf zo lekkerquote:Op zondag 6 november 2005 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Huh?quote:Op zondag 6 november 2005 17:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Volgens mij vond zij zichzelf zo lekker!
Ze heeft mijn hart gestolen![]()
Nou zelfde mond en tanden als meneer twin.quote:Op zondag 6 november 2005 17:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die gast keihard dansen met z'n parapluquote:
S Club 7.quote:Op zondag 6 november 2005 17:32 schreef bar_rel het volgende:
waarvan moet ik die kennen..?
Pron sites?
OMG s club 7quote:Op zondag 6 november 2005 17:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
S Club 7..
En de hit. Sweet Dreams My L.A. Ex.
.
* pberends is playing 2Pac feat. Yukmouth & Outlawz - Still Ballin'quote:Op zondag 6 november 2005 17:35 schreef Bupatih het volgende:
* Bupatih luistert naar Boudewijn de Groot - Berlijn
We maken allemaal wel eens fouten als we jong zijnquote:
OH jaquote:Op zondag 6 november 2005 17:38 schreef pberends het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens fouten als we jong zijn.
Best goede muziek, wat ik je blaf.quote:Op zondag 6 november 2005 17:44 schreef bar_rel het volgende:
[..]
OH ja![]()
Ik was grote fan van, jawel:
[afbeelding]
Ik had alles van ze!!!
If you wannabe my lover!!!!!quote:Op zondag 6 november 2005 17:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Best goede muziek, wat ik je blaf.
Ik snap niet wat ze bij de PvdA doet, ondertussen waren er vele extra kinderhandjes nodig om haar jas op XXXXL formaat te krijgen.quote:
Mamaquote:
Oh 2 become 1quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef pberends het volgende:
[..]
Mama, 2 become 1, who do you think you are
.
OMgquote:Op zondag 6 november 2005 17:55 schreef pberends het volgende:
* pberends is playing Dikke Lul Band - Maar Vanavond Moet Ie Stijf Zijn
Say you'll be therequote:Op zondag 6 november 2005 17:51 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Oh 2 become 1
En nog eentje dat ze in de woestijn zijn die was het leukste
quote:Op zondag 6 november 2005 18:13 schreef Bupatih het volgende:
Ik luisterde vroeger naar Clouseau, Boudewijn de Groot, Herman van Veen, Ramses Shaffy, Michael Jackson en de Beatles.
Hmm, eigenlijk nu nog steeds.
Ik luisterde vroeger naar muziek die toen al "vroeger" was.quote:Op zondag 6 november 2005 18:16 schreef Copycat het volgende:
Voor jou* is 'vroeger' dan ook hetzelfde concept als 'twee weken geleden'.
* Buup dus...
Muziek dat???quote:Op zondag 6 november 2005 18:22 schreef Bupatih het volgende:
Ik luisterde vroeger naar muziek dat toen al "vroeger" was.!
Nu is het dus dubbel zo vroeger.
Ofzo.
Niks vervelendquote:Op zondag 6 november 2005 18:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Muziek dat???
Sorry, ik zit in een maandelijkse vervelende fase.
Wat was er fout?quote:Op zondag 6 november 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Niks vervelend, ik doe het zelf namelijk ook bij anderen.
Jeez, wat een domme fout zeg.
http://www.onzetaal.nl/advies/gramma.html;mark=180,7,21#WN_markquote:
Nou ik en sowieso nooit een kei geweest in dit soort dingend us sorryquote:Op zondag 6 november 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://www.onzetaal.nl/advies/gramma.html;mark=180,7,21#WN_mark
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/208/
Lees dit maar eens door
En nee, dat hoef ik niet te doen.Het was echt een eenmalig foutje.
Volgens mij is dat echt het meest fout gespelde woord in de Nederlandse taal.quote:Op zondag 6 november 2005 18:48 schreef Bupatih het volgende:
'sowieso'
Pass the Dutchie on the left hand sidequote:Op zondag 6 november 2005 18:12 schreef Copycat het volgende:
Mijn muzikale jeugdzonde:
[afbeelding]
En ik was toen erg verliefd op de drummer, die in het witte shirt... met die fucked up afro.
Kinderen die over drugs zingen... dat kon nog in de eighties.quote:Op zondag 6 november 2005 18:49 schreef Duiveltja het volgende:
Pass the Dutchie on the left hand side
Ik ga het fixen voor je.quote:
Dat lijkt me toch niet.quote:Op zondag 6 november 2005 18:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt het meest fout gespelde woord in de Nederlandse taal.
Het bewijs stapelt zich op...quote:Op zondag 6 november 2005 17:49 schreef bar_rel het volgende:
EN ik had cds van:
[Backstreet Boys plaatje 1]
En:
[Backstreet Boys plaatje 2]!!
En de prijs voor meest gemaakte grammaticafout gaat naar...quote:Op zondag 6 november 2005 18:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
"Is" ipv "eens"...quote:Op zondag 6 november 2005 19:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En de prijs voor meest gemaakte grammaticafout gaat naar...
"ALS" in plaats van "DAN"!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Aha tnxquote:Op zondag 6 november 2005 19:35 schreef Zhenar het volgende:
PS: bar_rel: het is "incorporated"!
Was ook een van hoogte punten van de EMAquote:Op zondag 6 november 2005 19:43 schreef Copycat het volgende:
Wat gaaf gedaan The Gorrilaz bij de EMA.
[reclamestem]quote:Op zondag 6 november 2005 19:37 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Wacht ik ben ook nog een neukfout!
omg..quote:Op zondag 6 november 2005 19:48 schreef Copycat het volgende:
En nu is ie helemaal goed.
Kan ik met een goed gevoel aan de afwas.
Nou nou...quote:Op zondag 6 november 2005 19:48 schreef Zhenar het volgende:
[..]
[reclamestem]
Neukfouten... de leukse fouten om te maken!
[/reclamestem]
Nee dat is 'bij deze'.quote:Op zondag 6 november 2005 18:48 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Owja, jij nog een happyquote:Op zondag 6 november 2005 19:48 schreef Copycat het volgende:
En nu is ie helemaal goed.
Kan ik met een goed gevoel aan de afwas.
Eerst nog even terugkomen op The Gorillaz...quote:
quote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee dat is 'bij deze'.
Voor eens en altijd mensen: het is 'bij dezen'..
Ik heb die echte nooit gezienquote:Op zondag 6 november 2005 19:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eerst nog even terugkomen op The Gorillaz...
Die 3d figuurtjes zijn leuk, maar een real life Damon Albarn is leuker:
[afbeelding]
![]()
quote:Op zondag 6 november 2005 19:52 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Owja, jij nog een happynummeroverzetdag
(was vandaag toch?)
Kan je eindelijk je hippe Moto gebruiken
Dat wist ik serieus nietquote:Op zondag 6 november 2005 19:51 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee dat is 'bij deze'.
Voor eens en altijd mensen: het is 'bij dezen'..
De voorman van Blur... één van de Britpopsensaties van de 90ies...quote:
Coffee and TV met die geweldige clipquote:Op zondag 6 november 2005 20:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
De voorman van Blur... één van de Britpopsensaties van de 90ies...
Katie Melua - Crawling up that hill (van Call of the search)quote:Op zondag 6 november 2005 20:16 schreef Airelle het volgende:
Katie Melua - Nine Million Bicycles![]()
.
Zelfs m'n moeder vindt het leuk.
quote:
Dat is geen fout, dat is gewoon stom.quote:Op zondag 6 november 2005 19:20 schreef Svensational het volgende:
"Is" ipv "eens"...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |