quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef phileine het volgende:
volgens mij is er nog steeds geen exit bedacht voor Joscelyn
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:36 schreef Ferdii het volgende:
(nadat de bewoners helemaal gek worden van ego tanja en zei het huis uit uitgeschopt lag het kind nog in het kamertje waar niemand in mag komen. tanja was er het kindje "vergeten". na 3 weken was het kind dood en toen maar het huis uitgehaald)
ja ik weet het, kansloos einde voor joscelynom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moet je natuurlijk niet vergeten om haar op 1 punt te zettenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef phileine het volgende:
Nathalie -- kom op mensen, verlos haar uit haar lijden
quote:Op vrijdag 4 november 2005 17:53 schreef APK het volgende:
Zit jij mij te fucken, cuall.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat heb jij dus net gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef phileine het volgende:
Nathalie -- kom op mensen, verlos haar uit haar lijden
dus dat zou betekenen dat Nathalie er al uit is!quote:
Lekker negeren, had hij/zij maar een lijstje moeten maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef easy-going het volgende:
deze stemmen zijn door niemand meegeteld verder:
quote:Nathalie - kan ze zich weer laten sandwichen door Joost en Ralph
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Later stemde stil op joost terwijl hij 3 punten (maar eigenlijk 1 punt) had, en had toen eigenlijk gewipt geweest ......... roept u maar, wat doen we ermee??
Had ik al gedaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef BB5kijker het volgende:
APK verwerkt in STIL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop