Vandaar de gewoonte om eerst ´Ik ga lijstje [zoveel] maken´ te posten. Dan kan je rustig je lijstje maken. En doe alsjeblieft iets aan die MSN taal van je, dat is echt tenenkrommend.quote:Op vrijdag 4 november 2005 10:48 schreef dragems het volgende:
pas hem ffies aan was nog niet helemaal klaar le moet ff leroy hummie en de muis aanpassen
je vergeet de 2-- punten van Roelquote:
Doe maar effe na mij dan, met het lijstje erbij.quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef phileine het volgende:
volgens mij is er nog steeds geen exit bedacht voor Joscelyn
quote:Op vrijdag 4 november 2005 15:36 schreef Ferdii het volgende:
(nadat de bewoners helemaal gek worden van ego tanja en zei het huis uit uitgeschopt lag het kind nog in het kamertje waar niemand in mag komen. tanja was er het kindje "vergeten". na 3 weken was het kind dood en toen maar het huis uitgehaald)
ja ik weet het, kansloos einde voor joscelyn
Moet je natuurlijk niet vergeten om haar op 1 punt te zettenquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef phileine het volgende:
Nathalie -- kom op mensen, verlos haar uit haar lijden
dat heb jij dus net gedaanquote:Op vrijdag 4 november 2005 18:58 schreef phileine het volgende:
Nathalie -- kom op mensen, verlos haar uit haar lijden
dus dat zou betekenen dat Nathalie er al uit is!quote:
Lekker negeren, had hij/zij maar een lijstje moeten maken.quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef easy-going het volgende:
deze stemmen zijn door niemand meegeteld verder:
quote:Op vrijdag 4 november 2005 19:39 schreef easy-going het volgende:
[..]
Later stemde stil op joost terwijl hij 3 punten (maar eigenlijk 1 punt) had, en had toen eigenlijk gewipt geweest ......... roept u maar, wat doen we ermee??
Had ik al gedaan.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:14 schreef BB5kijker het volgende:
APK verwerkt in STIL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |