Jaja.quote:Je moet dus als je een nieuw topic opent, dat nummer aan het begin aanpassen. http://www.thebaitshop.nl/sven/dzxv1l.php?deelnummer=527 <----- Die dus.
Ja, dan hoef jij het niet steeds in de wiki zelf aan te passen.quote:
Het gaat om kwantiteit, Zhenartje, niet om de kwaliteitquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Zhenar het volgende:
Stom nummer in het plaatje.![]()
Zo kun je toch niet meer razendsnel een topic openen?!![]()
![]()
Ja daarom moet je ook zijn post negerenquote:Op vrijdag 4 november 2005 23:16 schreef Zhenar het volgende:
Stom nummer in het plaatje.![]()
Zo kun je toch niet meer razendsnel een topic openen?!![]()
![]()
Ik geloof dat ik het andersom bedoel.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het gaat om kwantiteit, Zhenartje, niet om de kwaliteit.
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:23 schreef A_J het volgende:
[..]
Ja daarom moet je ook zijn post negeren!
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:24 schreef Svensational het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:25 schreef A_J het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat is toch redelijk snel gekozen na pas een jaar te ShowChatten.quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:28 schreef A_J het volgende:
[..]
Bups-mijn-nu-al-favoriete-Showchatter![]()
!
Ja ik ben niet zo snel kiezend weet jequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat is toch redelijk snel gekozen na pas een jaar te ShowChatten..
quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:28 schreef A_J het volgende:
[..]
Bups-mijn-nu-al-favoriete-Showchatter![]()
!
Want Bupatih vindt zichzelf ook zijn favoriete ShowChatterquote:
Ja zie jequote:Op vrijdag 4 november 2005 23:40 schreef Svensational het volgende:
[..]
Want Bupatih vindt zichzelf ook zijn favoriete ShowChatter?
Ja, dat klopt opzich wel!
Ze ziet er daar ook uit als een zwarte pietquote:Op vrijdag 4 november 2005 22:21 schreef BVO het volgende:
Hind straks bij Raymann.
Ik denk, ik zeg het ff.
En dat is???quote:
JE SLAAT EEN BRUIUSENDE WERELDSTAD OVER OM NAAR ZO'N BOERENGAT TE GAAN???quote:Op zaterdag 5 november 2005 07:59 schreef Airelle het volgende:
Strakjes naar Nijmegen.
Rotterdam slaan we maar over.
Geef d'r eens ongelijk.quote:Op zaterdag 5 november 2005 11:04 schreef BVO het volgende:
JE SLAAT EEN BRUIUSENDE WERELDSTAD OVER OM NAAR ZO'N BOERENGAT TE GAAN???:R:r
:r
;r
![]()
:RRR ;;r:R
!!!!!!!!!!!!!
Lange Frans viel me ookwel mee ja, vooral natuurlijk vanwege Tante Es.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:50 schreef Dada het volgende:
Normaal vind ik Lange Frans dus echtmaar bij Rayman was ie lachen. Z’n vriendin was ook leuk. Ze had wel een hoog aso gehalte (qua kop) maar ze had wel wat
En wat zag Fransie z’n moeder er oud uit
Hind heb ik een stukje van gezien maar haar make-up deed mij de TV uitzetten
Whehehe, leuk spel.quote:Op zaterdag 5 november 2005 12:49 schreef BVO het volgende:
BB survival game, kijken of het werkt
Hoe zo'n simpel spel voor zó veel problemen kan zorgen..
Goede smaak heb je.quote:Op zaterdag 5 november 2005 00:13 schreef BVO het volgende:
++ Dido. Wederom.
-- Roel. Overgewaardeerd.
Ik heb het gemist!quote:Op vrijdag 4 november 2005 23:55 schreef BVO het volgende:Rood
haar
.
EN ZULKE LIPPEN BEDOELDE IK DUS BUPA!!!!
Nog steeds.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |